שוב דנה, הולכת עם החברה שלה הילה לפאב שם בנמל.

יש לדנה חבר חדש והילה הציעה לה לחגוג את האירוע בפאב החדש בנמל, אולי לא יזיק לבלות עם ידידים, הרי צריך לחגוג לפני שמתמסדים במערכת יחסים –ככה אומרת הילה,ככה היא עשתה לפני המערכת יחסים שלה.

הן מזמינות קפיריניה, שלי לובשת חצאית מיני חומה, הילה מסתפקת בג´ינס צמוד ואיכותי.

מהשולחן השלישי ישנם שלשה נערים מיב´, אחד מהם,בחור עם שיער קצת ארוך מזהה את דנה מאיזה קטע ואומר לחבר שלו שזאת שלי היא בחורה קצת מסובבת, לא מוסרית ולא הגונה,החבר שואל איך הוא יודע והוא אומר שאח שלו יצא פעם אחת עם דנה והפסיד שנה מהחיים שלו,היא שאבה לו שנה מהחיים ורק ניצלה אותו. טוב הם ככה עוקבים אחרי המהלכים של דנה ,אבל מתייאשים באמצע וחוזרים לבית שלהם.

פתאום דנה רואה את עודד,בחור נחמד, עם שיער שטני, זה החבר של קרן, זאת קרן שהיה לה קטע מסריח איתה, קרן שדפקה ביניהן חברות ברגע שהבריזה לה מהטיסה לרודוס והעדיפה את אורנה, כלומר לטוס איתה לתורכיה, ואללה דנה חייבת להתנקם בהזדמנות הראשונה.

הנה עודד עם עוד חבר, קצת מבוגר נראה, אולי בן חמישים, אבל הם יושבים בכיסא השני ממול ושותים מרגריטה עם תות.

טוב, אז דנה הביצ´ית, שוקלת  מה לעשות, היא עוברת ליד השולחן של עודד והחבר, שולחת מבט וחיוך גדול לעודד, עודד מפסיק את הדיבור ושולח מבט לדנה שהיא חתיכה בזכות עצמה.

מלצר מביא לדנה כוס וודקה מלון ואומר שהכוס הזאת מהבחור שיושב שם, הילה מסתכלת לשנייה ובשנייה שמתחלפת  היא פתאום רואה שדנה מתחילה  דיבור צפוף עם עודד, היא מצטרפת ומדברת עם הבן חמישים שקוראים לו ארתור, איזה בחור קצת שמן עם שיער לבן בצדדים.היא מפרידה בין שני הגברים, מכאן ואילך הדברים יזרמו לפי רצונה,תזמין אותו לכמה כוסיות וארוחה,ומשם הלאה והלאה. 

שבוע אחרי,אז דנה רואה את קרן הולכת עם עודד, ככה היא עקבה אחריהם, אז עודד רואה את דנה ודנה מביטה בו,

"שלום דנה " הוא אומר

"שלום עודד, היה בילוי נפלא!"

קרן מסתכלת על עודד ועל דנה ואומרת:

"יש משהו שהפסדתי?"

"כן, ביליתי עם עודד ערב שלם, והוא היה ממש טוב אליי!"

דנה מתרחקת משם כשהיא רואה את קרן צורחת עד השמיים ומביישת את עודד לפני עוברים ושבים.

את הנקמה שלה היא עשתה.