[ליצירה]
דווקא אהבתי את ההיפוך -
כלומר, אם לא היו רואים את הפעמון זה לא היה מפריע לעיניים שזה הפוך, ואז זה היה יכול להיות מאד מוצלח בבחינת ההיפוך - הפרפרים נראים כאילו הם במסע הנדידה שלהם, ולא סתם תלויים באוויר...
[ליצירה]
שרה -
ההם למעלה הגיבו על התוכן, אולי בצורה קצת עוקצנית - אבל זו היתה תגובה על התוכן, שדומה לשירים של ירושלמי. וכדברי בת מלך - "העם זקוק לעידוד, לא להטחת המציאות בפנים כשאין בדיוק מה לעשות איתה..." - זו תגובה על התוכן.
[ליצירה]
לא רציתי.
לא רציתי להכנס ליצירה הזו.
ראיתי את הכותרת, וידעתי שרצחת את פיטר פן.
לא רציתי לקרוא.
ידעתי שכל היצירות שלך מעבירות בי צמרמורת.
לא רציתי לדעת שהוא מת.
לא רציתי.
אבל זו יצירה שלך, וידעתי שזו יצירת מופת.
נכנסתי. לקח לי כמה שעות עד שהצלחתי להתגבר על עצמי וללחוץ על הקישור, אבל הצלחתי.
ושוב הדמעות המוכרות בעיניים והצמרמורת הזו שאומרת לי - למה נכנסת? ידעת שהיא שוב תהרוג לך דרקון או נסיכה או סתם אגדה. ידעת שהיא שוב תגרום לך לבכות.
למה נכנסתי?
הדס, היצירה שלך, כרגיל, שלחה איזשהו חץ לאנשהו עמוק בלב, המחורר מחיצים אחרים שלך, אבל נראה לי שזו גרמה לי לדמוע יותר מכל שאר היצירות.
נכנס לרשימת היצירות האהודות.
[ליצירה]
ועוד משו קטן -
אתה יודע מה מייחד את הסיפורים שלך?
שהם, איכשהו, לא מייגעים. לא משנה כמה תיאורים תכניס, וכמה זה יהיה ארוך - אנחנו ממשיכים לקרוא עד הסוף, תמיד, מרותקים.
[ליצירה]
מתי נשמע שירים שונים מאלה... באמת, ירושלמי - הגיע הזמן שתשנה את הסגנון, כל השירים שלך נראים בדיוק אותו דבר, עם אותו פיסוק מוזר, מילים מומצאות, תוכן חסר פשר ורעיון חסר משמעות לחלוטין.
הגיע זמן השינוי!
תגובות