[ליצירה]
עצוב למדי
האביב זו עונה כל כך יפה, של פריחה... מעניין למה זה גורם לך להרגיש ככה...
טראומת ילדות?
אני אוהבת הרבה יותר את החורף, ואןם כבר אני שונאת עונה זה את הקיץ (בעע! חם, דביק, יתושים)
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
באתר אחר שאלתי אותו
מה דעתו על מלחמה בנאצים.
תגובתו:
לדעתי, אם ישנן מלחמות צודקות, אז אחת המעטות המתאימות לתואר זה, הנה המלחמה שהעולם ניהל נגד גרמניה הנאצית. הרי, יש הבדל לא קטן, בין כשקם איזה מנהיג ומנסה להחריב כל העולם, תוך השמדת עמים ותרבויות שלמים, לבין רוב רובן של מלחמות אחרות. תראה למשל, לאיזה בוץ נכנסו אמריקאים בעיראק? תראה, באיזה בוץ אנחנו יושבים, אחרי מלחמת 67?
לכן, אני שב ומדגיש, כי אכן, בנאצים היה צריך להילחם. כמו כן, צריך להילחם למען זכויות הפועלים והשכבות החלשות, עד כדי פרוץ מהפכה.
-------
ואני שואלת - מי מחליט מתי להילחם ומתי לא?
תגובות