[ליצירה]
תודה .. (:
אילה, יש לך אולי רעיונות מה לצייר?
ו.. בד"כ דברים אמיתיים כמו חיות אני מעדיפה לצייר עפ"י ציור כדי לא לטעות בפרופורציות, צבעים וכדו'..
בדרקון הזה יכולתי לצייר לגמרי מהדמיון (:
ו.. מה עדיף, לצייר במחשב (כמו הדרקון) או ביד (כמו שאר הציורים שלי)?
[ליצירה]
חחחחחחח
D-:
אני מתלבטת אם קודם להחמיא על הכתיבה המדהימה-שובבה-מרתקת שזו לא פעם ראשונה שאני נתקלת בה, על הקטע המקסים-מצחיק-דבילי שהעלה לי חיוך על הפנים, או על הרעיונות המקוריים-מפתיעים-משעשעים שצצו כאן כמטריות לאחר הגשם... אז מרוב התלבטות נראה לי שאני פשוט לא אגיד כלום.
;-)
תגובות