הציור הזה משיג את מה שהוא אמור להשיג - אין מי שלא יזהה בו את אורנג-האוטן (חחח, כללי ה' היידוע ביישום לשפות המלאיות) שצולם בשבתו מול המצלמה...
אהבתי!
בנימין
[ליצירה]
נבנה מזבלה חדשה
הצעה להימנון חדש של לוחמי הגרוטאות (לא הגטאות, הגרוטאות!)
נבנה מזבלה חדשה;
שמש של סרחון וזבל,
מעל גבעותיה תִזְרָחַה.
פזמון: כל הומלסים יושבי חיריה,
יצברו אוסף משותף כאן בזבל.
יד בפח,
יוציאו פרי אדמתה.
יפסעו על דרכיה;
יריחו בה,
רוח מסריחה.
מכל אזרח ואזרח,
נאסוף זבל;
הר הרקב והזבובים,
יתפח.
גבינה מעופשת ולחם ישן;
מהרי הצפון ועד אילת.
פזמון: כל הומלסים יושבי חיריה,
יצברו אוסף משותף כאן בזבל.
יד בפח,
יוציאו פרי אדמתה.
יפסעו על דרכיה;
יריחו בה,
רוח מסריחה.
נחפור מערות בחיריה;
יד הפועלים,
נושיט לשאריות.
נשתלב במשפחת עמי המזרח - התיכון.
בנתחי העוף והבקר,
נשביע רעבוננו.
נקים מזבלה,
של חיי השובע.
(פעמיים)
פזמון: כל הומלסים יושבי חיריה,
יצברו אוסף משותף כאן בזבל.
יד בפח,
יוציאו פרי אדמתה.
יפסעו על דרכיה;
יריחו בה,
רוח מסריחה..
[ליצירה]
תודה רבה חיים על התגובה הארוכה והמושקעת. השתדלתי במיוחד לשים לב למקצב ולמשקל, זה היה לי חשוב מאד לחבר שיר מדוייק.. אני שמחה ששמים לב לזה. תודה!
תגובות