תודה כולם (:
מחול הנשמות - בנוגע לכותרת.. אמממ האמת לא חשבתי על זה.. אבל בציורים שלי בד"כ אני מעדיפה לכתוב פשוט מה שמצוייר, שלא יהיו ספקות..
אבל אממ.. זה בעיקר כי אף פעם לא חשבתי לתת ממש שם לציור שלי.. יש רעיונות?
את יודעת מה הכי אהבתי? את החוליות של הבטן שממש רואים איך הן תלת ממדיות.
וכמובן המבט שלו (שלה?). מזכירה לי קצת את הדרקונית ב'שרק', החברה של דונקי.
רק דבר אחד- אולי יש מקום לכותרת שנונה יותר? (משהו שקשור למבט שלה אולי?)
תודה (:
אני בת, ואת הציור הזה - לשם שינוי - לא העתקתי מתמונה אחרת..
ישבתי מול המחשב וחרשתי על תמונות של דרקונים עד שהבנתי איך הם נראים בדיוק (כמה עצמות יש להם בכנף, פרופורציות, איך נראה הראש, וכו'..), ציירתי כמה שרטוטים לניסיון, נעזרתי קצת בתמונות אחרות, ו - זה מה שיצא (:
סחה זה אומר שזה ממש ממש יפה ושנורא התעמקתי ונורא התרשמתי ועשית לי חשק לצייר דרקונים למרות שעד עכשיו אני מצייר חלומות וילדים כואבים, זה אומר שאת מציירת ממש יפה ושיש לך את זה. פשוט במילה אחת.
אה - ותנסי אקווירל
תודה רבה (:
באקוורל צריך להשתמש במיכחול, לא? אני מעדיפה את התחושה באצבעות של העיפרון.. יותר מדוייק, יותר אישי... (:
אבל אני אוהבת לנסות כל מיני שיטות ואולי פעם יזדמן לי להשתמש באקוורל (:
אולי תעלה גם אתה ציורים שלך?
הדרקון נראה נחמד מדי. הוא מזכיר לי את אחיינית שלי.
והכנפיים נראות יותר מדי מדוייקות. היית יכולה להיות פתוחה יותר, לענ"ד.
אבל מי אני שאבקר ציורים? בסה"כ- באמת יפה.
תמר יקרה
הציור שלך מצביע על כישרון גדול ויכולת ביצועים מגוונים
אם תרצי הסבר בצבעי שמן ותכניקות ,כתבי לי.
אני בטוחה שגילי הרבה יותר בשנים מגילך.
אשמח לעזור
אילה
ישנה בי תחושת מחויבות להגיב ליצירותייך החזותיות.
מאחר ואיני רוצה לפגוע בך וכל אשר לא יראה לי אכתוב לך לאישי במידה ותבקשי אציין רק את החיובי בפורם. קודם כל תודה על כל תגובותייך והן נחת הסבו לילאחר שראיתי כי גם את מציירת.
ולעיניין: סיגנון ראליסטי ללא פשרות דיוק מוחלט עם
שליטה גבוה ברישום, משחק מושלם באור וצל.
כישרון מאין כמוהו בציורי חיות לציפורים.
אהבתי כל יצירה שלך ועברתי על כולן אחת טובה מהשניה וביחד מהוות חן רמת שליטה גבוהה מהקיים כלל. אבל למה אינך מנסה ליצור בשמן?
היו יוצאים לך ציורים שאין כמותם בנראה בארץ.
את כתבת לי שאת חושבת ללמוד ציור.
אין לאף אחד מה להציע לך בשטח הזה, פרט לשליטה בצבעי שמן!
באם הציורים נעשו מהדמיון כמובן!!!
וזה כבר את יכולה לדעת.
אהבתי והתפעלתי מכל יצירה ויצירה.
עלי והצליחי אם אפשר לאחל זאת לאחד שהצליח!
תודה ובאהדה רבה על כל מראה לעיני אשר גרמת.
חיים נוי
[ליצירה]
תודה כולם (:
מחול הנשמות - בנוגע לכותרת.. אמממ האמת לא חשבתי על זה.. אבל בציורים שלי בד"כ אני מעדיפה לכתוב פשוט מה שמצוייר, שלא יהיו ספקות..
אבל אממ.. זה בעיקר כי אף פעם לא חשבתי לתת ממש שם לציור שלי.. יש רעיונות?
[ליצירה]
את יודעת מה הכי אהבתי? את החוליות של הבטן שממש רואים איך הן תלת ממדיות.
וכמובן המבט שלו (שלה?). מזכירה לי קצת את הדרקונית ב'שרק', החברה של דונקי.
רק דבר אחד- אולי יש מקום לכותרת שנונה יותר? (משהו שקשור למבט שלה אולי?)
[ליצירה]
שחףףףףף!!!!
א. אני יודעת מה זה קונקורדנציה, אולי אני סתומה אבל לא אהבלה. (אה.. אופס)
ב. תראי מה הדס כתבה...
"פרוייקט קונקורדנציה הורחב, ומעתה יכלול בתוכו שלוש מאת כרכים של "דעת מקרע - תרגום חופשי ליצירותיו של שמואל ירושלמי."
הא, מה דעתך על זה?
ג. הדס - כשאמרתי "כרך שלישי" לא התכוונתי "כרך שלישי ואחרון" אלא הכרך השלישי במספר. השאר עדיין בתכנון.
[ליצירה]
די... כל פעם אני קוראת את זה מחדש... וצוחקת מחדש.. לא מאמינה שזה אמיתי... זה כל כך כל כך קורע לחשוב על זה!!!!
שמתי ברשימת יצירות מועדפות :-)
סיפור טוב לשעת באסה ;-)
תגובות