לבדו היה ניצב
אל מול הרוחות
בלב ים,
כספינה שתשוב.
כמו חייל בשדה קרב
שנלחם בכוחות
ונדם,
והלך לבלי שוב
כי נלחם, אך לשווא
אל מול המשחות.
נעלם,
ואולי עוד ישוב.
אולי בן, אולי אב,
נשכלו משפחות.
אהבתיך,
חצ'קוני האהוב.
hp hp במה אברכך???
(אין למשפט שום קשר להמשך , אבל אני אוהב את הפתיחה הזאת!)
טוב, א.נחמד שאת מעריכה את האויב כל כך-
מי שמכבד את האויב יודע להיזהר ממנו!
ב. עברתי דרך ארוכה כדי לכתוב את זה אז עדיף שאני ינסח את זה טוב!!
נשמה טהורה שירדה על רו מאז שהיא הגיעה לאתר,
נגעת ללבי!
(הפעם בכנות גדולה יותר)
נגעת ללבי!
רק בגלל שאת כזאת נשמה (טהורה,+-) זאת לא סיבה שאנשים לא יגיבו לך ליצירות!
ובכלל איזה חסך נפשי עמוק יכול להיגרם לך מגסות הרוח של האנשים פה בצורה???
למה??? (דרמתיות, דרמתיות- לעזאזל אני נשמע כמו לוקהרט...) למה????????
בני העוולה האלה חושבים שאם את מפרסמת יצירה הם יכולים לא להגיב ?
רק בגלל שלא כתוב באף מקום שצריך להגיב - זה לא אומר שלא צריך!
מה אין לנו רגשות???
מה את לא בן אדם לפחות כמוהם??? (אז מה אם את רזה, גם אני שוקל לפעמים חצי מאנשים, זה לא אומר שאנחנו שווים חצי!!!! אף על פי שאני חייב להודות שמתמטית זה ככה...)
נ. ט. אני מברך אותך שסוף סוף קמה פה מישהי, ועמדה על המגיע לה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(נ.ב. אל תשכחי שאנחנו שומרים נגיעה, אז בלי מכות!!!!)
[ליצירה]
זהו הגעת!
hp hp במה אברכך???
(אין למשפט שום קשר להמשך , אבל אני אוהב את הפתיחה הזאת!)
טוב, א.נחמד שאת מעריכה את האויב כל כך-
מי שמכבד את האויב יודע להיזהר ממנו!
ב. עברתי דרך ארוכה כדי לכתוב את זה אז עדיף שאני ינסח את זה טוב!!
נשמה טהורה שירדה על רו מאז שהיא הגיעה לאתר,
נגעת ללבי!
(הפעם בכנות גדולה יותר)
נגעת ללבי!
רק בגלל שאת כזאת נשמה (טהורה,+-) זאת לא סיבה שאנשים לא יגיבו לך ליצירות!
ובכלל איזה חסך נפשי עמוק יכול להיגרם לך מגסות הרוח של האנשים פה בצורה???
למה??? (דרמתיות, דרמתיות- לעזאזל אני נשמע כמו לוקהרט...) למה????????
בני העוולה האלה חושבים שאם את מפרסמת יצירה הם יכולים לא להגיב ?
רק בגלל שלא כתוב באף מקום שצריך להגיב - זה לא אומר שלא צריך!
מה אין לנו רגשות???
מה את לא בן אדם לפחות כמוהם??? (אז מה אם את רזה, גם אני שוקל לפעמים חצי מאנשים, זה לא אומר שאנחנו שווים חצי!!!! אף על פי שאני חייב להודות שמתמטית זה ככה...)
נ. ט. אני מברך אותך שסוף סוף קמה פה מישהי, ועמדה על המגיע לה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(נ.ב. אל תשכחי שאנחנו שומרים נגיעה, אז בלי מכות!!!!)
[ליצירה]
וואו, שמואל, לקחת את הביקורות שלנו ברצינות...
באמת שינוי מרענן בשיר הזה... לא על קרבות נגד כל העולם.. כל הכבוד, באמת!
את השיר עצמו לא אהבתי.. לא הבנתי על מה הוא מדבר, וגם יש יותר מדי חזרה על אותן מילים... אבל זו דעתי.
[ליצירה]
אמיתי? נכון? יפה?
זו אהבה לא אמיתית (אבל נפוצה).
זו אהבת העצמי.
אני נהנית להיות איתך, ולכן אני אוהבת אותך (ואת עצמי).
אהבה אמיתית היא אהבה שמישהו מסוגל לוותר על האושר שלו בשביל האחר, זתומרת - אם חבר שלך יעזוב אותך בשביל מישהי אחרת כי זה מה שטוב לו - את לא תכעסי אלא תתמכי בו ותעודדי אותו, מתוך האהבה האמיתית שלך אליו.
אבל צריך להיות בנאדם מאד מיוחד בשביל להגיע לרמה כזו של אהבה.
[ליצירה]
בהודעה פה למעלה רציתי להגיד -"אין לי מילים", אבל אני חושבת שאפילו זה לא יביע את מה שגרמת לי להרגיש...
תוך כדי קריאת הסיפור התחלתי להבין קצת מה הכיוון של הסיפור, והקטע האחרון היווה ממש שיא. הצמרמורת האמיתית, והרעד הזה, היה במשפט האחרון.
קשה לי לומר "יפהפה" על נושא כל כך כואב וקשה, אז קבלי - "כואב, מצמרר, חזק".
את פשוט מוכשרת.
תגובות