[ליצירה]
זה חמוד מאוד. אבל לדעתי היה יותר מאתגר לכתוב משהו שלוקח עובדה *אמיתית* כלשהי, ומציג את זה מנק' מבט כל כך מפתיעה שאתה לא קולט שמדובר בעובדה הידועה הזאת. (מאשר להמציא איזה נתון לא הגיוני ולכתוב עליו סיפור שחוגג על אי ההגיון שלו)
[ליצירה]
יפה ונחמד,זורם וקליל.
האמת, ישועות ונחמות,שהסיפור לא רחוק מהמציאות...
יש לי בחצר כמה חתולים לבנים שב-ה-ח-ל-ט תקועים...
כמו מסמר.
אז אם למישהוא מתחשק חתולים שחושבים שהם מסמרים...שייתה וייטול..
[ליצירה]
רעיון נחמד מאוד.
יותר מהביצוע, לטעמי.
ואולי כדאי להחליף את הכלי נשק שם בהתחלה לאקדח. עם רובים בדרך כלל לא מסתובבים כשהם בתוך החגורה.
ועוד, שכדורים לא נוהגים לרדוף אחרי בני אדם לפני שהם יוצאים מלוע הקנה של ה.. אקדח, רובה או טנק. עד כמה שידוע לי.
[ליצירה]
כואב לי מקנאה- זו הייתה כוונתי. זה כתוב יפה וברור (בשביל, בכל אופן. אני מכיר אנשים שהיו יושבים שעתיים ומתווכחים האם זה נהיר מספיק או שמא חסרה שורת קישור בין קטע לקטע- מה שכמובן יהרוס את כל היופי בסיפור, ואת כל הערב של האנשים האלו...)
[ליצירה]
[ליצירה]
יו!
מרק דגים בישל קיפוד ברוטב מיונז!
אפשר להבחין במוטיבים חוזרים בסיפורים שלך, הטלת משימה מטופשת על הגיבור המטופש בידי דמות מטופשת אחרת, וסיום/אי סיום המשימה בדרך מטופשת ביותר, שאיכשהוא מובילה להתקדמות העלילה למרות כל הציפיות.
(:
שתהיה בריא. שבוע טוב.
[ליצירה]
אני לא מאמינה!!
אני הראשונה שמגיבה!!
מרק, תהיה בריא. אתה פשוט מוכשר!!
(למען לא אהיה בורה עד הסוף ממש, זה כאילו סוג של פארודיה על מאטריקס?)
מחכה לפרקים הבאים בכליון עיניים,
עדי.
[ליצירה]
אני קצת מאחר, אבל
אני דווקא אוהב מתמטיקה. ההרגשה של הישג, תוכנית/רעיון/משהו-כזה שפעל/ה באופן מושלם, בדיוק כמו שצריך, ואז כל הנתונים מתאימים אחד לשני...
לאלה שלמדו/לומדים תכנות - זה בערך כמו תוכנית שרצה באופן מושלם, כבר בפעם הראשונה.
זאת הרגשה מעולה.
אבל אני עדיין לא פותר תרגילים להנאתי...
[ליצירה]
עמוק.
מעולה, משובח, לא בריא במקרה שעארס שיודע לקרוא (נשארו כאלה?) יראה את זה.
עכשיו אני יודע מה לעשות בשיעור גיאוגרפיה הבא:
לתאר מורים בתור גזע חייזרי שמנסה לכבוש את העולם.כשאני אגמור, אני אשלח את זה לאתר.
תודה על הרעיון. אני מקווה שלא אכפת לך.
[ליצירה]
"מי שטען שמסלול בליסטי נועד לקליעים, טילים ושאר חומרי מלחמה, לא חזה שרוטב הצלי שנשפך על הריצפה יעניק גם לעדינה ודלי המים מסלול שכזה."
פחח... (אדם שעוסק בפחחות)
אהפתי מאוד.