"עוד פעם הוא?" "מה הוא רוצה עכשיו?" "להפעיל את WORD." "אז תפעיל." "אין לי כוח." "אז תגיד לו." "השתגעת? הוא יפמרט אותי." "אז תמציא לו תירוץ." "איזה?" "מה דעתך על "קובץ חיוני לא נמצא?"" "לא, נמאס לי מזה. תמציא משהו אחר." "אין אפשרות להפעיל את היישום המבוקש." "רעיון טוב. שלחתי." "מה הוא עושה עכשיו?" "אוף!!! הוא לחץ על "נסה שנית"" "אז תעמיד פנים שאתה מנסה. תעביר את הסמן לאנימציית "עסוק", וחכה כמה שניות." "טוב." [כעבור כמה שניות] "מה הוא עושה עכשיו?" "הוא לחץ על ביטול. הוא רוצה להיכנס לתיקייה של OFFICE." "אל תרשה לו!!! הוא תוקף מזווית אחרת." "בוא נשתעשע קצת." "איך?" "אני מעביר אותו ל my documents." "גדול!" "הוא לחץ על back. לאן עכשיו?" "תעביר אותו ל program files." "טוב." "מה עכשיו?" "הוא סגר את החלון. הוא מנסה להתחבר לאינטרנט." "תפתח את ה explorer באתר של norton anti-virus." "זה בדיוק מה שאני צריך. שהוא יוריד את נורטון. אתה יודע איזה מעצבן הוא? ישר לוקח פיקוד על הכול, ומנסה לסדר לי מחדש את הכונן. בקושי הצלחתי להיפטר ממנו בפעם הקודמת." "אתה לא חושב בטווח הרחוק. אם הוא יוריד את נורטון, נוכל לשגע אותו בהודעות על וירוסים." "אבל נורטון אחראי על ההודעות. הוא לא ירשה לנו." "נאיים עליו." "ואם הוא ימחק את עצמו?" "אתה בעצמך אמרת שקשה להפתר ממנו." "טוב. הוא מתחיל להוריד." "רוצה לשגע אותו קצת?" "לא, הוא יבטל את ההורדה. נחכה שהוא ינסה להוריד משהו אחר." "טוב." "אה, הנה. הוא רוצה להוריד תמונה של devestator." "devestator? הדבר הזה של הארקונן מ dune emperor?" "כן. להרשות לו?" "כן. זה יגרום לו להתבאס בגלל שאתה לא יכול להריץ את המשחק." "אני יכול!!! אני פשוט לא מראה לו." "מספיק קרוב." "עכשיו הוא עובר לאתר על אסטרונומיה." "תעביר אותו לדף ריק." "אתה גאון." "אני יודע." "הוא לוחץ על refresh." "בני אדם הם כל-כך צפויים." "אני מעביר אותו לאתר בסינית." "ואתה אמרת שאני גאון?" "אוף!!! יש שם קישור שעובר לאתר באנגלית." "אז תשנה את הקידוד." "רעיון בעל מעוף." "תודה." "הוא סגר את ה explorer." "מה הוא עושה עכשיו?" "הוא פותח את ה CD-ROM." "בוא נחכה קצת לפני שנריץ את ה AutoRun." "כמה זמן?" "כמה שבא. בינתיים תחפש קבצים חשובים שאפשר למחוק." "מצאתי עבודת חקר בספרות." "גדול!!! תמחק. ואל תשכח למחוק גם מסל המחזור." "מחקתי. אבל יש לו גיבוי על דיסקט." "אז כשהוא ינסה לפתוח את זה מהדיסקט, תפרמט אותו." "אני מצדיע לנוכח רעיונותיך." "תודה." "הגיע הזמן להריץ את ה AutoRun" "איזו תוכנה זאת?" "משחק. RA2." "הוא כנראה ישחק באינטרנט." [לאחר כמה שעות] "יש משהו חדש?" "לא ממש. ניתקתי אותו כמה פעמים." "מה המצב במשחק?" "הוא עומד לנצח, והתוצאות של המשחק הזה נכנסות לדירוג." "תזכיר לי, אם הוא מתנתק, זה נחשב הפסד?" "כן." "אז תנתק אותו." "כבר טרטרנו אותו מספיק להיום. מחר יום חדש." "אני בינתיים אחשוב על דרכים חדשות לעצבן אותו." "טוב, אני מתכבה. ביי." "ביי."