בינינו ניצבת
קערת סוכריות.
אנו קוטפים אותן אחת אחת
בחושך.
בכל פעם
כשפותחים עטיפה
מפחדים לגלות בתוכה מפלצת.
או אולי בטעות
אקטוף את היד שלך.
כשנדליק את האור
יהיו הרבה עטיפות מסביב.
[ליצירה]
מישי!!! התגעגעתי אלייך!! איפה היית כל הזמן?
חוץ מזה, זו לא אסוציאציה חופשית בכלל:) זה בדיוק אותו ריק. ממש ממש אותו ריק.
חוץ מזה, מסרישי בדרך...
[ליצירה]
זה גאוני.
פשוט יצירה גאונית.
המשל, הנמשל, הצורה שבה זה מבוצע - פשוט גאוני.
מיד לאהודות שלי.
[ליצירה]
[ליצירה]
נשארתי בלי מילים.
כל כך אמיתי ורך, כל כך הרבה אהבה וכאב ביחד.
ואיך שהסיפורים התפצלו להם והתחברו שוב לסוף אחד...
אני לא מסכימה עם מה שכבר אמרו כאן לפני-
הסוף היה טוב. ואופטימי.
גם אם הוא היה ספוג בכאב.
אהבתי מאוד-מאוד.
[ליצירה]
וווויייייייייייייייייייייייי!!
איזה חמוד!!
יצירה מתוקה להפליא עם סוף מחוייך ביותר.
נהניתי.
(למרות שהייתי חייבת לרוץ לבדוק מה עושים כל הCTRLים והשיפטים. הגיע הזמן ללמוד כבר את כל הקיצורים האלה)
[ליצירה]
[ליצירה]
הו...
פשוט שיר נפלא...
אין אין אין עוד בעולם כמו גשם!
(בעיקר כיף לקרוא אותו עכשיו, כשהאושר באמת בחלונות ובלב:])
תגובות