החלק שאני הכי אוהבת בצורה זה החזותי..
שוטטתי קצת,
ותמהתי לעצמי איך לא הגבתי עדין על זה.
תוהה לעצמי אם זה בארץ,
תאמת, יש לי בחדר תמונה ממש דומה, רק מהמרפסת שלנו עם נוף אנג'ל הנשקף..
בכל, מאוד מאוד אהבתי,
שקיעות זה ה-זמן שלי, אוהבת לטבוע בתוכם
ואני חושבת שבתוך השקיעה הזאת הייתי צוללת..
זה כן ייתכן.
לפני שנתיים היה איזה יום אחד של שקיעה כזאת מדהימה. גמלי בבית יש תמונה נורא דומה לזאת מאותו יום.
זה היה נראה כאילו השמיים בוערים, במובן החיובי של המילה..
(קצת אחרת, אני צודקת? זה צולם לפני שנתיים?)
התמונה אכן צולמה לפני שנתיים. למזלי דירת השירות שלי השקיפה על מרחבים פתוחים, ויכולתי להינות ממנה פי כמה (יש לי עוד הרבה תמונות מאותו ערב מדהים, לא ראיתי צורך להלאות אתכם).
ואת זוכרת את היום.. מעניין מה אלוהים ניסה להגיד לנו באותו ערב ולא הצלחנו להבין.
בעקבות מסרים אישיים שקיבלתי.. רק רציתי להצהיר שזוהי תמונה מקורית ולא ערוכה במחשב. היא צולמה ממרפסת בקומה העשירית של בניין המשקיף לשדות פתוחים (תמונה מדהימה לכשעצמה).
העולם שלנו מלא במראות בלתי נתפסים..
[ליצירה]
...
החלק שאני הכי אוהבת בצורה זה החזותי..
שוטטתי קצת,
ותמהתי לעצמי איך לא הגבתי עדין על זה.
תוהה לעצמי אם זה בארץ,
תאמת, יש לי בחדר תמונה ממש דומה, רק מהמרפסת שלנו עם נוף אנג'ל הנשקף..
בכל, מאוד מאוד אהבתי,
שקיעות זה ה-זמן שלי, אוהבת לטבוע בתוכם
ואני חושבת שבתוך השקיעה הזאת הייתי צוללת..
[ליצירה]
זה כן ייתכן.
לפני שנתיים היה איזה יום אחד של שקיעה כזאת מדהימה. גמלי בבית יש תמונה נורא דומה לזאת מאותו יום.
זה היה נראה כאילו השמיים בוערים, במובן החיובי של המילה..
(קצת אחרת, אני צודקת? זה צולם לפני שנתיים?)
[ליצירה]
התמונה אכן צולמה לפני שנתיים. למזלי דירת השירות שלי השקיפה על מרחבים פתוחים, ויכולתי להינות ממנה פי כמה (יש לי עוד הרבה תמונות מאותו ערב מדהים, לא ראיתי צורך להלאות אתכם).
ואת זוכרת את היום.. מעניין מה אלוהים ניסה להגיד לנו באותו ערב ולא הצלחנו להבין.
[ליצירה]
אודיה וערוגה- בצילום המקורי המסגד חד יותר ובפוקוס, כרגיל..העלאת הקובץ לאתר פוגמת באיכותו.. אבל גם בצילום המקורי יש תחושת FLAT, אין עומק, ואני לא מצליחה להבין למה. קיוויתי שתוכלו לעזור לי.. (הבד הזה הוא סוג של יוטה שהתנפנפה מעל דוכן, צילמתי כאשר שקעה מטה-ולא רואים את זה בכלל בצילום..אולי מרחק היה עוזר?)
[ליצירה]
שטח מת אפשר לפתור ע"י צילום במאונך.. אני עדיין דוגלת בתפיסת עצמים בשלמותם. חיתוך מתאים,לדעתי, אם רוצים להשאיר לצופה מקום לדמיון, או אם רוצים להביע בכך אמירה מסוימת.
אבל זה היופי באומנות- אין חוקים ואין הגבלות! :-)
[ליצירה]
המיקום של האור מצוין, מדגיש את תחושת המתכת (כן,יודעת שזה סתם פלסטיק, ובכל זאת). אבל בכדי להעביר את הרעיון של מסכה, אני חושבת שהיית צריכה לצלם את כל הפרצוף כדי להשיג את ההשוואה בין פנים אנושיות למסכה קרה. בתמונה כמות שהיא, רואים רק מסכה ולא ברור מה היא מנסה להסתיר. מעניין,מה המורה שלך אמרה על זה?
[ליצירה]
לא יודעת. התמונה כתמונה- מצוינת. קלאסית לחוק השלישים , מבליטה את הילד מבין שאר האנשים, והכי חשוב תופסת את המבט שלו-שנדמה כי לא שם לב למצלמה, וזה נפלא. אבל... כ"כ חשוך! נדמה לי שזה לא קשור לצמצם ומהירות,אלא פשוט עמדת מול השמש?
אם תרצי, אפשר להבהיר בעזרת תוכנת עיבוד, אבל אני נגד עיבוד רטרואקטיבי, אז לא שמעת את זה ממני :-)
תגובות