חלוקת פריים נכונה, קומפוזיציה טובה.
הפסים על החולצה משתלבים יפה עם הפסים של העמוד. בחירה נכונה של ש/ל, זה מוסיף מאד.
מפריע לי שהמסמר כמעט נכנס לשי בעין, אני דואגת...שי, יצאת משם בשלום? :)
זה לא נאמר מתוך עצבים,חלילה! אלא מתהייה אמיתית- הרי המיקום בו צולמה התמונה לא מתבטא בה, אין אפילו רמז לנוף, אז לא ברור לי למה זה פרט חשוב.. אלא אם כן זו סקרנות,ואז זו סיבה מספיק טובה :-)
טוב, סליחה לא התכוונתי לעצבן אותך...
כמעט מושלמת כי המסמר ליד העין של שי, אפילו אם הוא מכוון, קצת הורס לי את השילוב של הכל ביחד, הוא פשוט קצת מיותר שם, לא חסר שם משהו שיישבור את התמונה.
אני אישית חושבת שתמונות מושלמות מידי זה משעמם ולא אמין, ככה שאת לא צריכה לקחת את זה יותר מדי קשה.
[ליצירה]
חלוקת פריים נכונה, קומפוזיציה טובה.
הפסים על החולצה משתלבים יפה עם הפסים של העמוד. בחירה נכונה של ש/ל, זה מוסיף מאד.
מפריע לי שהמסמר כמעט נכנס לשי בעין, אני דואגת...שי, יצאת משם בשלום? :)
[ליצירה]
[ליצירה]
נפלא ממש!
הצלחת להימנע מחשיפת-יתר בחלק העליון, וגם לתפוס את היצור כשהשמש מוטלת עליו בעדינות-ללא סינוור.
והתוכן..פשטות כזו שאפשר למצוא רק ביצורי חורף, שנולדו להצטנפויות.
את בסדר את :-)
[ליצירה]
מסכימה עם ערוגה (אם הבנתי אותך נכון). יש 2 דרכים לצלם צלליות: או שהדמות חשוכה לחלוטין ואפשר לראות רק קווי מיתאר, או שהדמות מוארת באור רך ואפשר לראות פרטים. בפורטרט כאן השתמשת בשתי השיטות יחד.. זה חדשני, מעניין, ואם לכך התכוונת-אתה יכול להיות מרוצה מהתוצאה.
[ליצירה]
אני..פשוט..חסרת מילים.
כתיבתך כ"כ נעימה לי- לא חוטאת בבנאליות, לא נסחפת למחוזות הקיטש, ובכל זאת..אני מסיימת לקרוא בתחושת "אוווו"... וכמובן, צביטת קינאה בלתי נשלטת.
תגובות