חלוקת פריים נכונה, קומפוזיציה טובה.
הפסים על החולצה משתלבים יפה עם הפסים של העמוד. בחירה נכונה של ש/ל, זה מוסיף מאד.
מפריע לי שהמסמר כמעט נכנס לשי בעין, אני דואגת...שי, יצאת משם בשלום? :)
זה לא נאמר מתוך עצבים,חלילה! אלא מתהייה אמיתית- הרי המיקום בו צולמה התמונה לא מתבטא בה, אין אפילו רמז לנוף, אז לא ברור לי למה זה פרט חשוב.. אלא אם כן זו סקרנות,ואז זו סיבה מספיק טובה :-)
טוב, סליחה לא התכוונתי לעצבן אותך...
כמעט מושלמת כי המסמר ליד העין של שי, אפילו אם הוא מכוון, קצת הורס לי את השילוב של הכל ביחד, הוא פשוט קצת מיותר שם, לא חסר שם משהו שיישבור את התמונה.
אני אישית חושבת שתמונות מושלמות מידי זה משעמם ולא אמין, ככה שאת לא צריכה לקחת את זה יותר מדי קשה.
[ליצירה]
חלוקת פריים נכונה, קומפוזיציה טובה.
הפסים על החולצה משתלבים יפה עם הפסים של העמוד. בחירה נכונה של ש/ל, זה מוסיף מאד.
מפריע לי שהמסמר כמעט נכנס לשי בעין, אני דואגת...שי, יצאת משם בשלום? :)
[ליצירה]
[ליצירה]
מקסים! אפשר בקלות לדמיין את ההמשך הסימטרי של פניה.
והעצב הזה..היא ממש בוהה דרכי. מתפעלת מהיכולת שלך להעביר תחושה בציור
[ליצירה]
חזק (ומוכרחה לצטט בהקשר לכך, גרפיטי שמצאתי בשירותים ציבוריים מצחינים בלב ת"א: "הייתי רוצה להיות עכשיו איך שהייתי כשרציתי להיות איפה שאני עכשיו").
[ליצירה]
ערוגה.. קודם כל- חלילה לך מלהזכיר את המושג "דיגיטלי" לידי :-)
שנית, בכוונה לא העלתי רמת קונטרסט, רציתי שהחתול ייצא כמעין צללית מטושטשת יותר, זה מוסיף לו נופך דרמטי (לטעמי).
[ליצירה]
דקות מעטות לפני השקיעה (זריחה ושקיעה יוצרות אפקט דומה בתמונות).
הכינרת הייתה ,עבור רחל, מקום קסום ושקט.אך בו זמנית, שם החלה לגסוס (חבל התלייה שבצילום..). את הדיכוטומיה הזו ניסיתי להעביר.
תגובות