[ליצירה]
וואו. זה נהדר. כתוב טוב, עד שלרגע התחלתי לרחם על מישהו פה....
הציניות חזקה ומצויינת!!!
אהבתי את החיבור לאם סיסרא, ואהבתי את התוספת על המכונית תופת בשבי שומרון!
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
אני ממש אהבתי, כאחת שלומדת כימיה בשנתה האחרונה בתיכון אני מבינה בדיוק על מה אתה מדבר!
אני לא יכולה לספור את הפעמים שחשבתי לקפוץ מחלון הכיתה או לעשות משהו רק כדי שיעיפו אותי החוצה בשעה 3 בצהריים בה למדנו על פולימרים.
בכל מקרה- קליל משעשע ומעלה הזדהות.
תודה!
[ליצירה]
אז מה אם לא קראתי את 1984? כל הזמן מישהי בבית שלי מדברת על הספר הזה. אני יודע אותו בעל-פה בלי לקרוא אותו! (ראי המשפט הראשון בהקדמה ל'הנסיכה הקסומה' של ויליאם גולדמן...)
אולי את יודעת על מי אני מדבר? האחות הגדולה?
אל תדאגי. לא התכוונתי אלייך: א. אין מצב שאי-פעם תיבחרי לנשיאת הזבל, כך שארצות הברית- עוד חזון למועד. ב. נראה לך שאני אסכים להיות אח של מישהי שקוראים לה סוזי?
[ליצירה]
אני תוהה אם ציפית לתגובה שלי או לא- זאת אומרת, אחרי שקראתי את זה במהלך הכתיבה.
אז- לא יכולתי הרי לומר לך בפנים שזה יפה, כי - מה? בן-אדם ציני כמוני יאמר כזה דבר?
אבל זה יפה.
היפ-היפ, הוריי, ואז יבוא היפופוטם ויאכל את כולנו.
[ליצירה]
פתרון כלבבי. אם כי זה קצת כמו הספרים של ג'ון גרישם- אתה מסיים מאוחר מדי. היה אפשר לקצץ בכמה שורות.
הזוי כמו שצריך. הייתי זקוק לזה בשעה כה מוקדמת של הבוקר...
[ליצירה]
אני מרגיש דילמה אם לחייך מרוב שזה כתוב יפה, לבכות מרוב שאני מקנא, או לבכות מרוב שזה מדכא שזה אמיתי. (לא אצלי בבית, ברוך השם. אך אני מכיר כמה שכן.)
משתתף בצערך אם זה כך. אאוץ'. כתיבת הרגשות שלך היא ממש פשע- כי זה כל-כך מוצלח, שאני מרגשי ממש חסר-רגשות.
זאת אומרת, חסר רגשות חוץ מ'אכול-קנאה', שנאמר: "קנאת סופרים..." (ואני בספק על ההמשך.)
עלי והצליחי.
[ליצירה]
כל-כך אופייני.
מה באמת היית עושה בלי הביקורת שלי? מתאבדת. אני בטוח בכך. מטביעה את עצמך באיזה מבול או משהו אני מניח.
אל תדאגי. אני תמיד פה בשביל לבקר אותך...
[ליצירה]
אני דווקא אהבתי עד עכשיו את החריזה שלך, וממש לא משנה שהקשר בין הבתים רופף- כל עוד אתה יכול לחבר אותו בראש שלך לשיר אחד.
ושיר יפה מאוד, אגב.
ובקשר לשפה- יש גם ספרים יפים שכתובים בשפה ערכאית, והם עדיין יפים.
[ליצירה]
לא נראה לי שהמצב היה כל-כך פרוץ. זאת אומרת: זה שהיה שם הרקדה לנשים, לא אומר שהגברים היו בעת הריקודים! הגברים הגיעו בהפסקות, שמעו את השטויות של הנשים ("אל תיתן עיניך בנוי, וכו" ברור שכשנשים מייפות את עצמן, אז הדבר היחיד שגבר ישים לב אליו יהיה המשפחה והאופי, לא?...) בחרו כלה או שלא בחרו, והלכו!
ואגב- בכל מקרה היה צריך לשאול את הכלה לדעתה. אז כל כמה שהשיר הזה כתוב יפה (עם משחקי מלים מעולים! בגדי לבן שאולי יגרמו לאיזה גבר לרצות בך- מקסים!) הוא לא דיבר אליי. ועוד מה, שכבר כתבו לפניי- שבאמת סביר להניח שכבר יש לו אישה או שתיים לגבר שמסתכל עליה.
אבל מבחינה לירית, השיר הזה מהמם. ותודה לתגובות שהביאותני (???) עד הלום.
[ליצירה]
כי זה מנהגם של מלאכים? לשיר? אוי וייזמיר! כאלו שירים? אפילו המלים של גבסו טובות יותר! והמלים שלו הן חסרות! (אינשאללה...)
שיעור היסטוריה משעמם? מי שמע כדבר הזה? אה... טוב, נו...