אבקש ואקח לי את הזכות להגיב שוב על היצירה המקסימה הזאת!
בנוגע לאף אשר הפריע לכמה מגיבים הליכלוך אשר תחתיו אפשר לחיות עם זה באם נתיחס לכך שהאור מגיע מצד ימין מלמעלה ואז הכל מסתדר.
בקשר לאשר הגיבה עלומה הרי שזה נכון מאד
שהסיגנון מאד מזכיר את מודליאני.
אני במקומך לא הייתי נוגע בכלום וממשיך לדהור הלאה עם יצירות חדשות.
כל שכתבתי בתגובתי הקודמת על היצירה נשאר שריר וקיים!
תודה אהבתי:
חיים
וואו, מיבלאש, זה מדהים.
השיער שלה יצא פשוט מעולה - אני מאד מעריך שיער טוב, כי לי אף פעם אין סבלנות...בדר"כ זה לא מפריע לי, אבל אמרת לי שאת אוהבת ביקורת בונה.. (גם אני!)
הצל של הצוואר גם מצויין, אבל חסר בו שקעים, האף נראה קצת מזולזל, כאילו לא השקיעו בו מספיק..
העיניים מיוחדות מאד, תואמות להפליא ובזוית הנכונה. - מאד אהבתי אותן. בכלל, הפנים האלה ממש עדינות, כל החלקים מתאימם ליופי הזה. והכיסוי ראש (הנהדר) משלים הכל.
רוצה עוד!
היי.
תודה רבה על התגובות המחמיאות.
ערוגה, כן זה פחם. אני עוד לא ממש יודעת להשתמש בטכניקה זו, אבל משתדלת ללמוד בעצמי, כשיש זמן.
תמי, צודקת, האף חסר עומק, אני אשים לב לזה בהמשך, תודה.
יוסף, זאת אף אחת מסויימת. כרגיל, התחלתי את הציור ונתתי לו להחליט בעצמו לאיזה כיוון להמשיך, רק הסתכלתי בסוף והחלטתי כמו מה זה נראה לי, בשביל הכותרת.
עומר, באמת ניסיתי להשקיע בשיער, ובזוית עיניים חדשה, איזה כיף ששמת לב. תודה
אשמח לשמוע עוד ביקורות!
מ-ע-ו-ל-ה.
העיניים האלה והשיער הנפלא... עשית לי את המשך היום. יפיפה, באמת.
לא אעקוץ עוד בעניין האף, אך רק אומר שגם לי הוא היה נראה מוזר. קבלי זאת כמחמאה. קשה לראות דבר פחות תואם בתוך ציור מושלם.
אהבתי מאד מאד.
תודה ענקית!
לא יכולתי שלא לחשוב על השיר הבא:
עבריה
מילים: רחל
אני מבטת בה נפעמת,
נדמה: הנה זה אך.
בחן קדומים, בשחור ולהט,
עלתה מן התנ"ך.
וגשר פז נתלה ממנה,
אל ארץ העברים.
וזכרונות ימי החסד,
בנפש מתמרים.
כה אעמוד פה לפנייך,
נפעמת, אחותי,
בחן קדומים, בשחור ולהט,
אזין עיני תכלתי.
בגוף נכר הלוך ונוע,
דרכים בו מי יספור?
אני המרתי שחור ולהט,
בתכלת ובנהור.
אך אם מעלתי - לא לנצח,
כחשתי - לא עד תם.
ושבתי שוב כשוב ההלך,
אל כפר מולדתו.
כה אעמוד פה לפנייך...
[ליצירה]
אבקש ואקח לי את הזכות להגיב שוב על היצירה המקסימה הזאת!
בנוגע לאף אשר הפריע לכמה מגיבים הליכלוך אשר תחתיו אפשר לחיות עם זה באם נתיחס לכך שהאור מגיע מצד ימין מלמעלה ואז הכל מסתדר.
בקשר לאשר הגיבה עלומה הרי שזה נכון מאד
שהסיגנון מאד מזכיר את מודליאני.
אני במקומך לא הייתי נוגע בכלום וממשיך לדהור הלאה עם יצירות חדשות.
כל שכתבתי בתגובתי הקודמת על היצירה נשאר שריר וקיים!
תודה אהבתי:
חיים
[ליצירה]
וואו, מיבלאש, זה מדהים.
השיער שלה יצא פשוט מעולה - אני מאד מעריך שיער טוב, כי לי אף פעם אין סבלנות...בדר"כ זה לא מפריע לי, אבל אמרת לי שאת אוהבת ביקורת בונה.. (גם אני!)
הצל של הצוואר גם מצויין, אבל חסר בו שקעים, האף נראה קצת מזולזל, כאילו לא השקיעו בו מספיק..
העיניים מיוחדות מאד, תואמות להפליא ובזוית הנכונה. - מאד אהבתי אותן. בכלל, הפנים האלה ממש עדינות, כל החלקים מתאימם ליופי הזה. והכיסוי ראש (הנהדר) משלים הכל.
רוצה עוד!
[ליצירה]
תגובות
היי.
תודה רבה על התגובות המחמיאות.
ערוגה, כן זה פחם. אני עוד לא ממש יודעת להשתמש בטכניקה זו, אבל משתדלת ללמוד בעצמי, כשיש זמן.
תמי, צודקת, האף חסר עומק, אני אשים לב לזה בהמשך, תודה.
יוסף, זאת אף אחת מסויימת. כרגיל, התחלתי את הציור ונתתי לו להחליט בעצמו לאיזה כיוון להמשיך, רק הסתכלתי בסוף והחלטתי כמו מה זה נראה לי, בשביל הכותרת.
עומר, באמת ניסיתי להשקיע בשיער, ובזוית עיניים חדשה, איזה כיף ששמת לב. תודה
אשמח לשמוע עוד ביקורות!
[ליצירה]
זו רק סקיצה, כי באוטובוס הביתה קשה להרחיב בפרטים ודיוקים. וכתמיד, אחרי שראיתי את הרעיון בדף, התעצלתי להמשיך...
היא אומנם חסרת יכולות (ובגדים : )), עם עבר של גדיעה ועקירה, אבל השמש שוקעת על הימים הכואבים האלה, והיא מוכנה להמשיך... קצת נזכרתי בשלט הגדול "תיכף נשוב" באחד הצמתים של הגוש, שבוע לפני ההתנתקות...
(הקרמבואים על ההר נשארו חסרי תגובות : ( ...) איפה המתנחלים שמכירים את האזור?
[ליצירה]
הכי הצחיק אותי דווקא הפרט בקטן של המוזיקה המתנגנת בפסנטר "טו מדרה קואנדו טה פריו"... דווקא את זה?!?!? אני מבינה שיש לך שריטות בנושא הלדינו...
ואגב, למי שזה מעניין אותו, המשפט הארוך "אוי נו טיינן וורגואנסה, לאס טטס לאס טיינה אחוארה, אנטס סה מטייאן בומבאס אן לוס סוטיינס אי אגורה? נו קידו לוגאר, אח אח אנדה אסטאן לאס דאמאס קון אל קוקו אי אל סראפאן" זה "אוי, אין לך בושה, ..(מצונזר : ).., איפה הבחורות ההן עם הקוקו והסרפאן"
סחטיין על הספרדית שלך!
[ליצירה]
התחלה טובה.. איך שניתן לסכם את הצעדים המדיניים של מעצמות שונות למשך ההיסטוריה לפעילות אלימה וחסרת כל תועלת או סיבה, כשמסתכלים על זה במובן הרחב... באמת מזדהה עם ההסתכלות הזו.
אבל... שברת את הרצף של קטע מוצלח ביותר עם עניין האיטלקים-פאסטה וקפיצה מיידית להכרזת המלחמה ע"י הגרמנים.. אולי ניסית להביע את עניין הקלות ראש שבהחלטות משנות היסטוריה למיניהן, אבל לדעתי שני הקטעים האחרונים הרסו את ההרמוניה האירונית של הקטע.
ועם כל זה, צורת הכתיבה שלך משעשעת ונחמדה, ככה שרק נשאר לנו לצחוק ולקוות שאולי הפעם, התיאורים שלך לא מדוייקים...
תודה.
[ליצירה]
לא רציתי להיות הנודניקית היחידה, כי באמת התרשמתי מהשיר, אבל שלושת הזקנות המיטולוגיות, זה עיוות מאוחר יותר. במקור מדובר על the maid, the mother and the crone, שזה אומר שאחת צריכה להיות צעירה מאוד, אחת אימהית והאחרונה זקנה. הייתי ממש מציעה לך לקרוא "Sandman" של נייל גיימן. היצירות שלך ממש מקבילות לקו שלו.
נהנית מאד.
[ליצירה]
לי קצת מפריעה הגישה הנואשת הזאת בחיפוש אחר מכסים ... יש גם אנשים שאולי מעדיפים להשאר לבד... אבל השיר חמוד מאוד. (אהבתי את סוגי המיכסים השונים... ובפאב מחפשים בירה טובה כמובן!!!)
תודה
תגובות