לא יודעת מה איתכם. אני ממש אהבתי. ישר לאהודות.
והכותרת- השילוב המקסים הזה בין הכותרת לנערה (או שרק שזה רק בראש שלי ובעצם זה בחור?) הרוחנית במקצת, שמנגנת בגיטרה שירי נשמה. אצלי זה יצר תחושה חמימה. הזכיר לי את האווירה המיוחדת שיש באולפנה.
קבלי ח"ח!
מסכימה עם כל מילה של אילה, ורוצה להוסיף- ליצירה שמתפרסמת צריכה להיות משמעות ונגיעה גם לציבור. גם אם זה שלם ומובן לך, צריך לבחון איך זה מתקבל אצל הציבור, ובמקרה זה, זה מתקבל מחופף. צר לי.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
לכל מי ששאל ותהה-
הפנים בכוונה לא גמורות, על מנת לא לחסום וככה כל אחד יכול להשלים לו איזה פרצוף שירצה ויוכל להתחר יותר.
ו.. אלירז.. תודה, זה באמת נחמד ביותר לשמוע :)
לדעתי דווקא הפשטות והחוסר שלמות (מביחנת מראה הציור) מדגיש את מה שנראה לי שסוסת אור מנסה להביע.
עפ"י הכותרת, חשקה נפשה לשבת מול מדורה לאור הכוכבים ולנגן.. ואולי החוסר בפרצוף אמור להראות שהיא עוד לא בטוחה מי היא רוצה שינגן. (אני מקווה שפירשתי נכון..)
לדעתי הציור נשאר כרישום בעפרון בגלל שפשטות שבמה שצויר.. נגינה בכזה מצב זה דבר כ"כ פשוט, אך ממלא מאוד.
אולי הציור לא שלם כי היא מרגישה שחסר משו במעמד הזה, והיא עוד לא בטוחה מה.
כואב לי נורא שמגיבים כ"כ הרבה תגובות לא אוהדות ליוצרת אחת.. ולצערי זה לא הפעם הראשונה שמבקרים אותה כ"כ.
לדעתי היא יוצרת מוכשרת בהחלט. צריך פשוט לנסות קצת להתעמק ולהבין יותר מה היא מנסה להביע.
כל הכבוד לך סוסה על הפירסום של היצירה הזאת. אהבתי אותה מאוד.
גם אם את מוכשרת ומציירת יפה (אפילו עם תוכן רוחני עמוק)
את צריכה לבדוק אם היצירה שלך מספיק שלמה בשביל פירסום-
יש רישום שכולו בעיפרון וזה גם הקטע שלו, אבל כאן זה באותה מידה יכול להיות גם בעט ויותר ברור.
הציור לא שלם בכלל ולא קשור לכותרת.
נשמח לראות ציורים שלמים וברורים יותר שלך.
[ליצירה]
לא יודעת מה איתכם. אני ממש אהבתי. ישר לאהודות.
והכותרת- השילוב המקסים הזה בין הכותרת לנערה (או שרק שזה רק בראש שלי ובעצם זה בחור?) הרוחנית במקצת, שמנגנת בגיטרה שירי נשמה. אצלי זה יצר תחושה חמימה. הזכיר לי את האווירה המיוחדת שיש באולפנה.
קבלי ח"ח!
[ליצירה]
מבחינתי הציור גמור, בכוונה אין פנים לדמות.
ויש קשר לכותרת.
אולי פשוט את לא מבינה את ההקשר בין השניים. אבל לכותרת יש משעמות מבחינתי ודווקא היא נבחרה.
[ליצירה]
מסכימה עם כל מילה של אילה, ורוצה להוסיף- ליצירה שמתפרסמת צריכה להיות משמעות ונגיעה גם לציבור. גם אם זה שלם ומובן לך, צריך לבחון איך זה מתקבל אצל הציבור, ובמקרה זה, זה מתקבל מחופף. צר לי.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
לכל מי ששאל ותהה-
הפנים בכוונה לא גמורות, על מנת לא לחסום וככה כל אחד יכול להשלים לו איזה פרצוף שירצה ויוכל להתחר יותר.
ו.. אלירז.. תודה, זה באמת נחמד ביותר לשמוע :)
[ליצירה]
זה פשוט מ-ד-ה-י-ם-!!!!
זה ע-נ-ק!
זה כל כך מעולה.
פשוט אהבתי מאוד מאוד מאוד.
(רק את הכותרת ליצירה היתי משנה למשהו יותר .. האמ...מיוחד כזה. ולא סתם - שתיקה)
תגובות