[ליצירה]
מצוין, יצירה טובה המבטאת חקר האמת. אני אוהבת.
בנימה אישית אני אוסיף שאתה צודק.
אם האמונה לא נעשת במקביל לשכל.
אם אין בדיקה אמיתית, ברור מעמיק כל אחד עם עצמו ומול בוראו, אזי הבית הראשון שלך מתקיים במלואו.
תודה לך.
[ליצירה]
אני תוהה על הנדהם והמזועזע,
הרי אינך חושב באמת הפוך מן הידיעה וההכרה שאיננו יודעים ועוד עלינו להרחיב דעת.
וזה שהצלחת לזעזע את היצר, באמת פותח לך שער לעבודה המיגעת.
הלואי עלי.
[ליצירה]
כתבת מאוד יפה, אולם כמדומני שהביטוי "ייסורים מאהבה" מתייחס לייסורים שלא באו לכפר על חטא מסוים, אלא ייסורים שבאו כי ד' רוצה למרק את הצדיקים - אם בסוף שירך את מתארת חטאים שעליהם הייסורים מכפרים, הרי שאלו אינם ייסורים מאהבה.
[ליצירה]
רוני...
שוב ביקורתך אינה מובנת.
רואים ביצירה הזאת (כמו בכל יצירותיו של חזקי) מהלך.
בתים א-ג: געגועים לאקסית.
בית ד: חוסר היכולת להיות עם האקסית
בית ה: סיכום - צפייה לישועה.
כך שודאי שהדברים אינם קטעים נפרדים תלושים מיומן שחוברו להם יחדיו.
עם קצת התבוננות תוכלי לחסוך מעצמך מבוכה...
[ליצירה]
פרק מצחיק.
אהבתי את הירידה על הרחפנות של בית-אל ("כל הפוגם במומו פוגם"?)
הירידה על ה"שו"ת" בנט, שדומה יותר לחוברת פורימית שמפרסמים בישיבות התיכוניות - במקומה.
וההבהרה של ההבדל בין הגישה של הרב צביהודה לגישה של ההר מורניקים מאוד יפה.
כתבת יפה מאוד! עלה והצלח!
[ליצירה]
איך אתאר את היצירה הזאת?
ראשית, ההבנה של הכללים הנוקשים של הפיוט הקדום (כפי שניכר מתוך הפירוש ליצירה), וההליכה בעקבותם - זה דבר ייחודי.
שנית, הבקיאות במדרשי חז"ל והשזירה שלהם יחד - היא מדהימה.
ושלישית, ההשקעה המרובה הניכרת ביצירה ראויה להערכה.
תודה רבה לך מקרב לב על הקדושתא.
ואני מקוה שבמהרה בימינו נזכר לשורר רק קדושתאות שמחות בשלושת השבועות...