מה זה תעזבו אותו? פשוט מאוד, תעזבו אותו, כשאתה מרגיש טוב באתר, אתה לפעמים לא עושה חשבונות של מה יגידו. אני בטוחה שהוא לא כתב את זה בשביל לקבל ביקורות נלהבות, אלא כי זה מה שהוא הרגיש, והרבה מכאן כותבים דברים בשביל הזדהות וצמיחה.
לא תמיד צריכים להיות דוקטורים לספרות.
אם זה מה שהוא רצה יש לזה מקום משלו.
לא ראיתי מקום להגיב עד עכשו, כי בסופו של דבר זה לא נעים לו לקרוא.
אבל יש מקום לכאלה דברים וזה לא פה.
כאן זה אתר של יצירות.
את "במשפט אחד". האם כל מילה בעברית נחשבת כיצירת היוצר? בעבר , בתחילת דרכי באתר זה פירסמתי תחת קטיגוריה זו , לאחר יום כיפור , את המילה "התרוצצות". מנחם לא פרסם אותה אותה בטענה שאין זו יצירה. הבנתי. אז יכול להיות שאם מנחם היה מסנן בימים אלו- לא היו מתפרסמים כמה וכמה דברים.
יש הבדל בין משפט, לבין מילה.
בשביל מילה אחת, יש מילון.
שם כל מילה זוכה ליחס אישי מפנק.
נכון, בשביל לכתוב משפט אחד מדויק, צריך כשרון.
זאת אומנות.
לבטל אותה רק בגלל שהיא קשה?
נו, באמת.
ברק, אני לא חושבת שאתה צריך להוריד את ה"יצירה".
אני חושבת שאתה יכול לנסות לשפר אותה לאור התגובות (הענייניות) שעלו פה.
כבר מזמן רציתי להציע למנחם קטגוריה חדשה - "במילה אחת". דווקא יכול להיות נחמד, אם כל אחד מהכותבים ינסה למצוא את המילה הבודדה שהינה טעונת-משמעות מבחינתו. זו תהיה הקטגוריה הראשונה בתולדות אתרי היצירות ששמה מורכב יותר מתוכנה.
ואני מתנגד למחיקת הקטגוריה 'במשפט אחד', ולו מפני שזה ייאלץ אותי לקחת כלמיני משפטחדים שכתבתי (וחלקם, אגב, מסתבר שנגעו באנשים) ולהכריז עליהם כעל 'סיפורת'. זה היה מביך למדי.
חי חי חי חי חי .......
מילה אחת ומליון תגובות, ברק יהונתן, אני מכריזה עליך בזאת רשמית ליוצר שקיבל הכי הרבה תגובות ליצריה. (או מילה... איך שאתם רוצים...)
טוב, רוב התגובות הביאו גם אותי להגיב
אני לא מסכימה עם שי שצריך להוריד את הקטגוריה הזו (שי-תסלח לי, כן?)
אבל אני בהחלט שותפה לדעה, שסתם מורידים מערכה של קטגוריה נפלאה! כ"כ הרבה אפשר להכניס במשפט אחד (וכל כך הרבה הצליחו), אבל לא כל אחד ולא כל משפט ולפעמים זה בכלל יוצא שיר ולפעמים זאת מילה...
אז ייתכן וצריך יתר סינון- אבל גם כל אחד לעצמו...
זה מזכיר את הציירים שרואים פלקט ענקי תלוי על קיר באיזה מוזיאון מכובד, וכשמתקרבים לציור ה"מדהים" רואים שיש בו נקודה שחורה קטנה. וכל שאר הפלקט לבן ומצוחצח...שלא נגעו בו.....
יש כאלה שיחרבשו ויגידו שזו אומנות המופת שאולי -אני אמציא לכם משהו מופרח שיכולים לומר- אולי אותו אדם ניסה לבטא כאב מודחק שלו ולכן ישנה נקודה קטנה ושחורה... בלה ,בלה,בלה.
אבל לדעתי.... צר לי לאכזב היצירה "כישלון" היא אפילו לא משפט. אולי בשביל הכותב היא תבטא משהו, אבל זה לא משפט. זה כמו שהוא אמר- זעקת כאב של רגשות... אבל מעולם לא שמעתי על זה שמילה אחת היא משפט... אז אפילו לשונית זה לא נכון.
(לכל המעוניין יש לי ב"שיר בדיחה" שיר על האומנות מהסוג הזה.... הלא מובנת אבל מוכרזת כאומנות...)
סליחה, זה ממש לא ניק כפול באמת שאין לי שום קשר לאפ אחד מהמגיבים פה הדס, אז נא לא להיות פרנואידית!! (מבטיחה לך שאין לי!!!)
בכולופן זכותך לחשוב ככה אני לא יתחיל לתת הוכחות לזה שאני לא ניק כפול
לדעתי זאת היצירה הכי טובה שהיתה אי פעם באתר הזה- אומנות במיטבה, היצירה הזאת משאירה אותך עם תחושה חזקה בסוף, המילה הזאת כ"כ עצמתית, באמת!!!
וגם אסלה באמצע המוזאון יש בה מסר חזק..האומנות היא המקוריות היא האומנות היא הכישרון!!
תודה לך על יצירה מדהימה
אני חושבת שאם היית לפחות משקיע למצוא כותרת עם תוכן,
משהו עמוק או שנון, וכיוצ"ב
באמת היה אפשר להתייחס אל המילה האחת הזאת בתור יצירה.
לא ניכרת כאן השקעה, ולא מחשבה יצירתית.
יכולהיות שאתה עברת תהליך נפשי שהביא אותי להכרה שנכשלת, ויכולהיות שעבורך המילה הזאת מסמלת הרבה ברובד האישי,
אבל קשה לי לראות את זה כ"יצירה".
אני דווקא כן חושבת שאפשר לראות בזה הרבה. לא רק ברק רואה במילה הזו דברים ברובד האישי, אלא גם אני מוצאת בזה הרבה. תחושת הכשלון היא מרה מאוד, ויש המון מה לחשוב עליה. מה לא היה בסדר? מה יכול היה להיות אחרת? ובעיקר- _מי_ לא היה בסדר? האשמות... אבל בסופו של דבר, חשוב להצליח להבין ש"נכשלתי". זהו. אין מה לעשות, זה היה ונגמר. חוצמיזה שהמילה הזו אומרת גם _אני_ נכשלתי. לא מישהו אחר הכשיל אותי, אלא אני הכשלתי את עצמי. במקום לחפש אשמים או נסיבות, צריך להודות שבסופו של דבר אני הוא מי שנכשל, וזהו. אחרי כן כמובן מגיע שלב התיקון, אבל זה כבר משהו אחר. המילה "נכשלתי" מביעה הסכמה. אוף. אני נשמעת כמו מורה לספרות... לונורא. אני מקווה שהבנתם.
:) שחף.
נ.ב. לדעתי עדיף להוריד שתי נקודות מהסוף, להשאיר את זה "נכשלתי.", ולא- "נכשלתי..."
אור (וגם כל שאר המגיבים כאן)- תודה על הציטוט. אני מתה על ציטטות. ולענייננו-
עם כל הכבוד (ויש... וגו')- לדעתי התגובה שלך מתנשאת ולא צודקת. דבר ראשון, זעק לי ממש, אין לך _שום_ זכות להורות ליוצר להוריד יצירה מהאתר. (ציטוט שלך: "צר לי ברק, תאלץ למחוק את ה"יצירה" שלך".)
מלבד זאת- אני לא מסכימה שצריך לפסול יצירות שלא עומדות ברמה של האתר. אמנם יש עניין להוריד את כמות ה"משפטחד"ים באתר (ואני מדברת _רק_ על התמוהים, כמו למשל זה שכאן, שרבים חושבים שהוא טיפשי [לדעתי יש בו משהו, כמו שכבר אמרתי], לא על משפטחדים באופן כללי.) אבל בכל מקרה, אסור [!!] להוריד את הקטגוריה הזו לגמרי. היא קטגוריה מצוינת ומעשירה, ויש בה תוכן רב.
ובאופן כללי לגבי יצירות באתר, לדעתי יוצר לא יכול ליצור באמת אם הוא נתון תחת הלחץ של עמידה ברמת האתר. לדעתי אי-אישור של יצירות ירתיע יוצרים והם יפסיקו ליצור, או לפחות לפרסם. וזה חבל לדעתי.
צריך לפתוח על זה דיון מסודר.
חיימאושרים. :) שחף.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
באתר יש יותר מידי שטויות כאלו, מילה, מילה וחצי או דעות פוליטיות.
האתר הזה הולך ומתדרדר....זה רעיון נחמד למצוא משפט נחמד או אימרה יפה, אבל הקטגוריה "במשפט אחד" הפכה ללב האתר, אנשים כותבים רק לקטגוריה הזאת, ולרוב אלו דעות פוליטיות או סתם משפטים שמשועממים כותבים...זה באמת לא בסדר, איפה כל השירה, הסיפורת?
לפי דעתי צריך להוריד את הקטוגוריה, למרות שהיו לה תקופות יותר טובות מהיום, או שיתחילו לסנן את היצירות!
צר לי ברק, תאלץ למחוק את ה"יצירה" שלך, הרוב פה מסכים שהיא לא שווה דבר, ודי עם כל הניתוח הסיפרותי!!! אז מה?כולנו נכשלים, אז צריך לעשות מזה יצירה?
איפה נעלמה המהות מאחורי האתר הזה?!?!?!
אבל יש לי לפחות הודעה משמחת בשבילך ובשביל כל האנשים שממלאים את האתר הזה בדברים לא נחוצים.
יש אתר שבו אתם יכולים להגיד מה שאתם רוצים, והוא די ידוע:
http://www.quoter.tk/
אתר הציטוטים הישראלי.
לא שאני מפרסם אותו או משהו פשוט זה מעצבן לראות משפטים חסרי כל משמעות!!!
ולתגובתי בנושא,
אני חדש באתר הזה, ואולי לכן מאוד הצחיק אותי כשקראתי את ה"יצירה" שנמצאת ב"במשפט אחד" ושצפו בה הכי הרבה פעמים, "נו, באמת...".
אז החלטתי לנסות את מזלי, ומסתבר שזה לא היה היום שלי.
זה התחיל בכישלון במבחן תיאוריה, שאגב הוא הבסיס הכואב ל"יצירה" המדהימה הזאת, שעוררה כל כך הרבה אמוציות ודעות אישיות, מה"בוידם" של כל מיי אנשים.
לאחר ה"כישלון" בתיאוריה מסתבר שגם נכשלתי פה...
עמכם הסליחה...
מקווה שתבינו אותי, ואם בכל זאת תרצו שאני יוריד את ה"יצירה" הקצרה והקולעת הזו, אקבל זאת בהבנה, ואשאיר אותה באתר (בצחוק...).
סליחה על הציטוט העצמי, אבל בדיוק על זה כתבתי מתישו... (למי שמעוניין:http://www.tzura.co.il/thesite/yezira.asp?codyezira=6443&code=1130)
אין פה כלום גם לדעתי. על כל מילה אפשר לכתוב הרי הרים של "ניתוחים". נו באמת. אם אתה רוצה לומר שנכשלת בדרך מיוחדת, תחבר על זה מילים יפות.
לומר שנכשלת...נו יופי. גם לנו זה קורה.
צר לי, אני מסכימה עם רוב הנ"ל.
אכן.
אוני כבר מזמן חושבת שהאתר הזה צריך לעשות חשבון-נפש רציני.
ושצריך הפוך אותו לאתר הרבה יותר אליטיסטי וסלקטיבי. מה לעשות, רק ככה הוא יהפוך (יחזור להיות..) איכותי. ואם זה אומר שלא יאשרו גם יצירות שלי, אני מוכנה לקבל את זה.
[ליצירה]
מה זה תעזבו אותו? פשוט מאוד, תעזבו אותו, כשאתה מרגיש טוב באתר, אתה לפעמים לא עושה חשבונות של מה יגידו. אני בטוחה שהוא לא כתב את זה בשביל לקבל ביקורות נלהבות, אלא כי זה מה שהוא הרגיש, והרבה מכאן כותבים דברים בשביל הזדהות וצמיחה.
לא תמיד צריכים להיות דוקטורים לספרות.
[ליצירה]
אם זה מה שהוא רצה יש לזה מקום משלו.
לא ראיתי מקום להגיב עד עכשו, כי בסופו של דבר זה לא נעים לו לקרוא.
אבל יש מקום לכאלה דברים וזה לא פה.
כאן זה אתר של יצירות.
[ליצירה]
את "במשפט אחד". האם כל מילה בעברית נחשבת כיצירת היוצר? בעבר , בתחילת דרכי באתר זה פירסמתי תחת קטיגוריה זו , לאחר יום כיפור , את המילה "התרוצצות". מנחם לא פרסם אותה אותה בטענה שאין זו יצירה. הבנתי. אז יכול להיות שאם מנחם היה מסנן בימים אלו- לא היו מתפרסמים כמה וכמה דברים.
[ליצירה]
יש הבדל בין משפט, לבין מילה.
בשביל מילה אחת, יש מילון.
שם כל מילה זוכה ליחס אישי מפנק.
נכון, בשביל לכתוב משפט אחד מדויק, צריך כשרון.
זאת אומנות.
לבטל אותה רק בגלל שהיא קשה?
נו, באמת.
ברק, אני לא חושבת שאתה צריך להוריד את ה"יצירה".
אני חושבת שאתה יכול לנסות לשפר אותה לאור התגובות (הענייניות) שעלו פה.
[ליצירה]
כבר מזמן רציתי להציע למנחם קטגוריה חדשה - "במילה אחת". דווקא יכול להיות נחמד, אם כל אחד מהכותבים ינסה למצוא את המילה הבודדה שהינה טעונת-משמעות מבחינתו. זו תהיה הקטגוריה הראשונה בתולדות אתרי היצירות ששמה מורכב יותר מתוכנה.
ואני מתנגד למחיקת הקטגוריה 'במשפט אחד', ולו מפני שזה ייאלץ אותי לקחת כלמיני משפטחדים שכתבתי (וחלקם, אגב, מסתבר שנגעו באנשים) ולהכריז עליהם כעל 'סיפורת'. זה היה מביך למדי.
[ליצירה]
חי חי חיחחי
חי חי חי חי חי .......
מילה אחת ומליון תגובות, ברק יהונתן, אני מכריזה עליך בזאת רשמית ליוצר שקיבל הכי הרבה תגובות ליצריה. (או מילה... איך שאתם רוצים...)
[ליצירה]
אני חדש ואולי לכן אני רואה את זה יותר טוב.
אחת הבעיות העיקריות היא שאתם מגיבים דווקא לדברים הפחות יפים ופחות יצירתיים.
אם רק הייתם מגיבים לדברים המעניינים שהיוצרים כותבים ומעודדים אותם בתגובות, או נותנים ביקורת בונה אז התגובות היו לגיטימיות.
אבל במצב הזה שכמעט כל אחד מגיב בברוטליות, יש לזה שתי בעיות, גם בעיית דרך ארץ (אומנם אני לא מכיר אף אחד אבל בהחלט לא הייתי רוצה שיקראו לי "בגיל הטפש עשרה" גם אם הייתי בגיל הזה)
הבעייה השנייה היא השחצנות לקבוע מה בן אדם חשב ומה הוא ניסה להכניס ליצירה.
אם ישנן הערות על הדרך שבה המחשבה עברה ליצירה כגון מעבר מעורפל מידי (ולכן לא מבינים מה הוא רצה) זה לגטימי להגיב, להעיר ולהאיר.
אבל להגיד לי שהיצירה חסרת כל מחשבה זה כבר בלתי נסבל, א נ י כתבתי אותה ולא אתם.
סליחה אם פגעתי במישהו או במשהו (כסא ליד המחשב, שולחן, ספר וכד').
שיהיה לכם יום!
[ליצירה]
תגובה מצחיקה
ולתגובתי בנושא,
אני חדש באתר הזה, ואולי לכן מאוד הצחיק אותי כשקראתי את ה"יצירה" שנמצאת ב"במשפט אחד" ושצפו בה הכי הרבה פעמים, "נו, באמת...".
אז החלטתי לנסות את מזלי, ומסתבר שזה לא היה היום שלי.
זה התחיל בכישלון במבחן תיאוריה, שאגב הוא הבסיס הכואב ל"יצירה" המדהימה הזאת, שעוררה כל כך הרבה אמוציות ודעות אישיות, מה"בוידם" של כל מיי אנשים.
לאחר ה"כישלון" בתיאוריה מסתבר שגם נכשלתי פה...
עמכם הסליחה...
מקווה שתבינו אותי, ואם בכל זאת תרצו שאני יוריד את ה"יצירה" הקצרה והקולעת הזו, אקבל זאת בהבנה, ואשאיר אותה באתר (בצחוק...).
תגובות