אם תלמד לתת כמו שאתה לוקח, אם תדע להקשיב לפני שתתווכח, אם תשקול שנית בטרם תתרתח, אם לעיתים תוותר ותהיה זה שסולח, אם תשתדל מעט גם אחרים לשמח, אם תזכור שהסבלנות עוזרת לנצח אז תדע סוף סוף וידעו כולם- שגדלת באמת ובגרת בן אדם.
[ליצירה]
בת מלך יקרה, הכאב,פשוט נקרא..
יש דברים נסתרים,לא נבין לא נדע.
ואחד מהדברים,הוא גלגולה של נשמה..
לכל זמן,ועת לכל אדם,ולכל דבר...סיבה.
וכנראה פשוט...שהגיע זמנה.
*************
[ליצירה]
!!!!
מעניין ומדהים שהיום קראתי במעריב (29/9) כתבה מצולמת על בן מאחד ממושבי השרון שרצה לשמח ולהבריא את אביו המאושפז בבית לוינשטיין וערך את חופתו בבית החולים לשמחתו הגדולה של אביו !
[ליצירה]
הסוף מדהים,
אע"פ שאפשר היה לכתוב את זה טוב יותר.
אבל זה באמת קטע יפה.
בקשר לתוכן- לא נראה לי שהיה כ"כ אכפת לאלוקים על עוד חודש, היה חבל לו על חודש של חיים. לדעתי האם לא מתה בטעות בדיוק חודש לפני חתונת בתה. אבל אנחנו לא יכולים לדעת את כוונותיו של ה'. צריך לסמוך עליו.
רק שמחה.
שחף.
[ליצירה]
יפה או לא יפה, זה לא משנה.. היה חשוב לי להביע את הכאב במילים וכך עשיתי בלי להשקיע מאמץ חיצוני...
ואם כבר עשית בגרות בספרות אז יודעת מהשיר "ראה שמש" של רשב"ג שנכתב בפשטות כדי לבטא את הכאב באופן ישיר ולא ע"י מילים גבוהות שנראות מלאכותיות..
בכל אופן תודה לך..
[ליצירה]
אמא'לה... לעזאזל אנשים זה מדהים! תיקראו דחוף..
כולי צמרמורת...
אתה בטוח שאתה לא רוצה להגיד לי מי אתה? חכה, אתה לא מכיר אותי...:-)
בסופו של דבר אני יידע...
[ליצירה]
לאדם המקסים והאדיב..
נורא יפה...
חמוד מאוד.
אם אתה רוצה עד כדי כך לעזור גם לי יש כמה בעיות... (ראה יצירותיי) אני ישמח אם אחד כמוך ייעץ לי מה לעשות.
נורא כיף לדעת ולגלות שלמרות הכל תמיד יהיו אנשים טובים ואדיבים שמחפשים לעזור...
המון הצלחה...
בת מלך...
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
קודם אני ממליצה לכולם לקרוא...
מאוד הזדהתי, אבל עדיין יש לי שאלות רבות ועדין יש לי את האמונה הדורשת, אז יופי שאני רוצה אמונה פשוטה...
זה עוזר לי?
ופה נראה לי מתגלה המבחן האמיתי שבוחן את אישיותנו, שלמרות הכל אנחנו צריכים להמשיך להאמין גם באמונה הדורשת שכולה סבל וחוסר הבנה..
"שכבת שרוע בתחתית הבור, שבור ומרוסק וחסר כל כוח וחולם חלום, רק חלום! על אמונה אחרת..."
לחיות בחלומות זה לא פיתרון, ואל תחכה לה' שיוציא אותך, כי אם לא היה רוצה שתצא בכוחו עצמך, לא היה מכניס אותך לבור.
אז קום למרות הכל ועשה את ציווי ה' כי באנו לעולם הזה להתענג...-
להתענג על קידוש ה' ומילוי מצוותיו.
ואל תחפש הקלות, כי"לא כל הנוצץ , זהב הוא"
המון הצלחה.
ואשמח לשמוע דעתך.
בת'.
[ליצירה]
יפה..
אבל מזעזע...
עמוק וחודר...
אבל אם זו המציאות כנראה אנחנו צריכים לשנות משהו בתוכנו על מנת שכשנעלה לגן עדן המלאך יזכה לצייר רק תמונות בירוק וכחול...
אם הבנתי את הכוונה של השיר שלך...
שנזכה..
המון הצלחה...
בת מלך...