שם בדוי שלום לך!
אני אוהב את יצירתך זו מורגש הרצון שלך להתקדם בשטח זה!
נסה גם צבעים אחרים הכוונה לסוג של צבעים אחר!
היצירה מקסימה כשלעצמה!
תודה לך:
חיים
רק עבור סתיו לשם!
כמה תגובתך הייתה נכונה זה סיגנון הנקרא בשם:
נאיבי והוא מאד פופולרי וידוע הביצוע כאן מושלם
טכניקה מלאה ויסודית ציור מעולה.
תודה כי שוב נהנתי מהיצירה:
חיים
[ליצירה]
בס"ד
כן, מה משורר מוכר עושה בצורה? ומה אני עושה פה? לא יודע...
אכן בעיה קשה ורעה חולה שהאשכנזים מתייחסים בעליונות לספרדים, ומעניין שהשיר הוליד (בכוונה או שלא) גם התייחסות לבעיה אחרת - ספרדים שמנסים להתקבל דווקא למוסדות האשכנזיים וכאילו מזלזלים בעצמם (רם רכן יש מוסדות ספרדיים טובים - אחרת מה יעשו?) וגם את סוגיית ההתייחסות לגרים. הייתי אומר ששיר המחאה הזה התעלה על עצמו ועל כוונת המשורר. זו תופעה מעניינת מאוד. ראויה לתשומת לב (לעניות דעתי)
רק הערה קטנה: לא היה מתאים יותר לסווג את זה כקטע או מונולוג?
[ליצירה]
ויש אומרים, אמר להם הקב"ה אף על פי כן יבוא,
אלא שראה הקב"ה שאם בא עתה רוגמין אותו באבנים ואמר: עדיין אינם מוכנים לו.
("אתם פנאטים משיחיים! רוצים מדינת הלכה! אתם רוצים להפוך את המדינה לאיראן!")
[ליצירה]
בס"ד
ממש לא, הייתי רחוק כרחוק מזרח ממערב מהבנת השיר, עכשיו זה יעזור לי. אני לא חושב שזה הורס. אולי בשירים שבהם הפן האישי רב הסברים יכולים קצת לקלקל. נראה לי שפה לא.
[ליצירה]
בס"ד
אולי זה מתאים:
איש אחד, עני ודל
ראהו ועליו חמל
אסף אותו אל תוך ביתו
האכילהו מפיתו
בין החרוז לאיש נרקם
קשר נפש, קשר דם
ובשעה של בין ערביים
אם תביט אל השמיים
בין אור אחרון לליל
כמו אדם שמתפלל
החרוז ואיש חסדו
מזמרים לה' הודו.
תגובות