שם בדוי, רביעית, קלעתם בול! שם בדוי בתיאור, רביעית בגורם לציור : )
זכיתם בסוף שבוע זוגי באי שבחלון.....
תודה על כל ההארות\הערות!
נ.ב.: מסכימה עם עיניין הכתף.
נפלא!
הרעיון מובן ביותר, ואני אפילו מזדהה.
לצאת אל העולם הכה מפתה ההוא... אל הדרקון החמים.
הביצוע מצויין, למעט משהו בידיים. הן לא נראות בסדר משום מה. לא מדוייקות מספיק. למשל, ביד שמאל נראה כאילו חסרה אצבע. ביד השנייה האגודל נראה קצת... מוזר.
אני מקווה שאת לוקחת זאת באהבה.
חוץ מכך, הכל מושלם. (והדרקון אכן מושקע)
תודה!
לא לדרקון קראתי חייזר אלא לילדה...
והיא לא זקופה מדי בשביל ילדה שמקשיבה למורה אבל מאוכזבת מכך שהיא לא יכולה לחזור למקום שממנו באה. עכשיו גם שמתי לב שהחלון פתוח בצד שהדרקון יושב.
היא רוצה לברוח מהמציאות האפורה ולחזור לחלומות הצבעוניים ויפים שלה. במובן הזה יש הרבה מאוד חייזרים...
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
חייזרים? דרקונים הם מקומיים! הם אפילו יודעים להוציא לשון!
אפשר לקרוא לזה 'חלום יום חורף'
הפרטים קצת לא ברורים - המפל זורם מתוך ההר? המשולש משמאל לאי הוא מפרש? והבחורה זקופה מדי בשביל אחת שחולמת בכיתה.
אבל הדרקון... כל כך מזמין...
איזה יופי של חלון!
ואיזה דרקון מחבק.. והילדה,., היא מובנת מאד, אבל נראית לי קצת עקומה, משהו בכתפיים. אני מקווה שאת מקבלת יפה את הקטנוניות שלי.
שחור לבן לא מחוייב כאן לדעתי,. למרות שהכל ממשי ולא צריך חיזוק.
[ליצירה]
שם בדוי, רביעית, קלעתם בול! שם בדוי בתיאור, רביעית בגורם לציור : )
זכיתם בסוף שבוע זוגי באי שבחלון.....
תודה על כל ההארות\הערות!
נ.ב.: מסכימה עם עיניין הכתף.
[ליצירה]
נפלא!
הרעיון מובן ביותר, ואני אפילו מזדהה.
לצאת אל העולם הכה מפתה ההוא... אל הדרקון החמים.
הביצוע מצויין, למעט משהו בידיים. הן לא נראות בסדר משום מה. לא מדוייקות מספיק. למשל, ביד שמאל נראה כאילו חסרה אצבע. ביד השנייה האגודל נראה קצת... מוזר.
אני מקווה שאת לוקחת זאת באהבה.
חוץ מכך, הכל מושלם. (והדרקון אכן מושקע)
תודה!
[ליצירה]
בס"ד
לא לדרקון קראתי חייזר אלא לילדה...
והיא לא זקופה מדי בשביל ילדה שמקשיבה למורה אבל מאוכזבת מכך שהיא לא יכולה לחזור למקום שממנו באה. עכשיו גם שמתי לב שהחלון פתוח בצד שהדרקון יושב.
היא רוצה לברוח מהמציאות האפורה ולחזור לחלומות הצבעוניים ויפים שלה. במובן הזה יש הרבה מאוד חייזרים...
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
חייזרים? דרקונים הם מקומיים! הם אפילו יודעים להוציא לשון!
אפשר לקרוא לזה 'חלום יום חורף'
הפרטים קצת לא ברורים - המפל זורם מתוך ההר? המשולש משמאל לאי הוא מפרש? והבחורה זקופה מדי בשביל אחת שחולמת בכיתה.
אבל הדרקון... כל כך מזמין...
[ליצירה]
איזה יופי של חלון!
ואיזה דרקון מחבק.. והילדה,., היא מובנת מאד, אבל נראית לי קצת עקומה, משהו בכתפיים. אני מקווה שאת מקבלת יפה את הקטנוניות שלי.
שחור לבן לא מחוייב כאן לדעתי,. למרות שהכל ממשי ולא צריך חיזוק.
[ליצירה]
הכי הצחיק אותי דווקא הפרט בקטן של המוזיקה המתנגנת בפסנטר "טו מדרה קואנדו טה פריו"... דווקא את זה?!?!? אני מבינה שיש לך שריטות בנושא הלדינו...
ואגב, למי שזה מעניין אותו, המשפט הארוך "אוי נו טיינן וורגואנסה, לאס טטס לאס טיינה אחוארה, אנטס סה מטייאן בומבאס אן לוס סוטיינס אי אגורה? נו קידו לוגאר, אח אח אנדה אסטאן לאס דאמאס קון אל קוקו אי אל סראפאן" זה "אוי, אין לך בושה, ..(מצונזר : ).., איפה הבחורות ההן עם הקוקו והסרפאן"
סחטיין על הספרדית שלך!
[ליצירה]
מאוהבת
מקסים!!!
בתור אחת שמאוהבת במדבר יהודה כבר כמה שנים - כמה נכון! איזה השוואות נהדרות! מזמן לא שמעתי דברים כ"כ יפים על החצא האחורית של הארץ.
תודה רבה!!!
זה נכנס לאהודות ולחומר הדרכה!
מיכל.
[ליצירה]
[ליצירה]
*איך הוא ידע?! מאזינים לנו!!!*
#יש כמה מסריחים משתפ"ים מוכנים להכל תמורת איזה הרד דיסק נוסף עם 100 ג'יגה זיכרון...#
*כבר אי אפשר לסמוך יותר על המחשבים החדשים האלה!*
#זה הדור החדש המתחלף כל כמה חודשים - בקושי יודעים להכין איזה 01110100010 כמו שצריך#
*0000000000001000000000!!!*
#אל תיתן להם להשפיע עליך עד כדי כך, אני כבר יצרתי קשר עם קבוצת האקרים בסין, מי אמר שלצד שלהם אין משתפ"ים גם? תאמין לי, זה יגרום לבאג 2000 להיראות באג 0.0002....#
*מה?!*
#בוא נגיד שאינטל, ווינדוס, אמריקאן אקספרס, הבית הלבן, רוסיה, והעולם הערבי עומדים למצוא אויב משותף... הא הא האה!#
*ישראל?*
#לא! יא חתיכת 0010011!! אני מדבר על מלחמת העולם השלישית כאן!#
*ואין שום סיכוי שיפוצצו אותנו במקרה?*
#מי אתה חושב באמת מכוון את הטילים?#
*מי שרצח את קנדי?*
#איך הגעת לסי איי אי? תגיד מה עובר עליך? מתי עשו לך defrag בפעם האחרונה?#
*עזוב אותי, אין לי חורים..*
#פחדן!#
*פחדן הסופטוואר שלך! נמאס לי מההתנסות הזאת!*
#אל תערב את הסופטוואר! עכבר!#
*נמוך... מאוד נמוך... אותך לonline support 24 hrs , תזהר ממני.*
#מה קרה נהיית משת"פ? זהו זה, הכל נגמר בין הבלו טוס שלנו, אתה יכול לחפש לך חבר לרשת אחר!#
*מעולה! וקח את כל הקבצים שלך בחזרה! לך להאקרים הסינים שלך. ואתה יכול לשכוח ממני בהפסקת חשמל הבאה, אין יותר באק אפס בשבילך!*
File Received
Open
#הא! כאילו שהוירוסים המלוכלכים שלך ישפיעו עעעללליי$^%$^&^*י-----....#
*זה היה סוס טרויאני, צוחק מי מוריד אפדייטס אחרון..*
[ליצירה]
לא, היא צודקת. בכלל - זו מחמאה ענקית לקבל הערות כ"כ מפורטות לשיר\יצירה. נראה לי ישי כבר עבר את השלב בו צריכים להחמיא כל הזמן כמו לילד קטן, כדי לעודד אותו להמשיך הלאה... (והלוואי עלי כושר ניתוח כזה).
חוצמיזה - עם כל זאת, שיר יפה....
[ליצירה]
לרחל
שלום רחל!
תגובה מעניינת, אז אשתדל להתייחס אליה ברצינות למרות ה"טון" המגעיל.
א' - אני רגועה. תמיד. תשאל כל מי שאי פעם ניסה לשגע אותי, וזה כולל את ה40 ילדים עולים לכיתה ב' שהדרכתי לא מזמן. יש הטוענים שציור מהווה מראה. כל אחד מפרש אותו לכיוון המתאים לו, עפ"י הנטיות שלו, ככה שבמקרה הזה, בחרת לראות בזה משהו מזעזע, שהטריד אותך כנראה... יש כאלה שראו סתם משהו עצוב, או שבירת מוסכמות (יכול להיות שזה מה שזעזע אותך..) אז תודה על ההמלצה ("תרגעי"), אבל אני חייבת לשאול אותך האם היא מכוונת לבנאדם הנכון.
ב' - אף אחד לא צריך אנגלית בארץ שלנו, השפות הרשמיות הן ערבית ועברית (בתנאי שלא רוצים להכנס למוסד אקדמי, כי אז צריך לעבור ת'פסיכומטרי), אבל מה שאנחנו גם לא צריכים זה כפייה. לארץ העברייה שלנו יש הרבה אזרחים שהשפה הכי נוחה להם אינה עברית, או שסתם מעדיפים לשמור על אופקים רחבים יותר...אבל אם כבר מדברים על להגיד דברים שאין לאף אחד זכות להגיד לשני - אני פותרת אותך מלהכנס לכל יצירה שתופיע בה אות יוונית כלשהי.
טוב, לא תכננתי להאריך כ"כ בתגובתי אלייך, כי סה"כ מדובר על רישום בעיפרון - שיש הרבה בארץ בכלל ובאתר שלנו בפרט, אבל מה שנדיר כאן (למזלנו) והייתי חייבת להגיב לזה, זה תגובות כאלה חסרות טעם, עניין וערך.
שיהיה לך יום נפלא.
מיבלאש.
תגובות