[ליצירה]
שאני לא אבין. אני מצטערת אם זה נשמע בוטה, אני לא מתכוונת להעליב - אבל.
ההרגשה כאן היא לא שהשקעת בטקסט והבאת את מה שהכי טוב מבחינתך, אלא שהכנסת משהו אחרי חשיבה של חמש דקות. אולי זאת הבעיה שלי עם הסגנון הזה, אבל אני לא ממש יודעת איך להסתכל על זה, ואני לא בטוחה שזו אשמתי.
[ליצירה]
את חוזרת כמה פעמים על "אני שונה", והחזרה הזו קצת מיותרת. השוני, כפי שהצגת אותו, הוא בנקודת המבט וההבנה של העולם - אבל אני חושבת שההבדלים לא מספיק חדים.
את מסיימת במוות, אבל מערפלת את זה ב"אבל רצו אחרת" - מי רצה?מה בדיוק קרה שם? אחר כך היא הגיעה לאלוהים, אבל קצת חסר לי הלפני.
אהבתי את הסוף.
[ליצירה]
מעביר את הרעיון, אין ספק. אבל אני חושבת שזה מתאים יותר למונו - אלא אם תנסי לעשות את זה בצורה קצת יותר מרומזת ["שירית" - אני שונאת את המילה הזאת], כי "אהבה" ו"תודה" אפשר להעביר חזק יותר א לא אומרים את המלים עצמן.
[ליצירה]
יפה מאוד, חוץ מזה שאני לא בטוחב שהריבוי של 'הרמון' זה הרמונות [?]
ומאוד חסרים סימני פיסוק. השפה שלך טובה אבל החריזה מפריעה - בעיקר כיוון שזו לא חריזה של ממש, וחבל לדחוס את הטקסט הזה לתבנית לא מתאימה כשזה כל כך יפה גם ככה.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
תודה, חבר'ה. ממש ממש.
אסתר ושמואל - מזל טוב!!!! אחי המסכן, שבוע ייקח לו עד שיצליח לשמוע שוב... הרבצתי צרחה אולפניסטית למופת. שיהיה לכם---
כל מה שתרצו. וחתול, גם.
מזל טוב!!!
[ליצירה]
אוך.
אתה לא ריאלי. עמים אחים - זה טוב לתנ"ך... לא למציאות שלנו היום. אני אהיה הראשונה להגיד שאסור להרוג אנשים על אידאולוגיה, אבל אני לא אעשה את זה במחיר החיים שלי. או של מישהו אחר.
תגובות