[ליצירה]
אסף, מאכזב לדעת שהתאכזבת.. :-)
אשר לניקוד- כמו תמיד, שמחה להצעות לשינוי, אין לי ידע בתחום ומנקדת אינטואטיבית בלבד.
משחקי המילים- אשמח אם תוכל להרחיב, איפה עובר הגבול בין מהותי לשיר לבין "סתם קישוט"? לא לגמרי הבנתי את כוונתך
והתוכן... רק אומר כי השיר אינו פונה לבן אנוש. ודי לחכימא. (למרות שאיני רואה רע גם בשירים פשוטים).
[ליצירה]
הזכיר לי את המשחק הזה שכל אחד כותב שורה, משאיר רק מילה אחת חשופה ומעביר למישהו אחר להמשיך לכתוב.. לא מצאתי קשר בין המשפטים ובטח שלא אמירה או יופי ספרותי.
[ליצירה]
"ישנה התהוות בין יקום לגורל"-יופי של שורה, ויופי של שיר. רק כמה דברים לא ברורים לי:
הוא מגיע לעיתו/לאיטו?
עננים קצת כודרים/קודרים?
זורק את חיצי השעמום למטרות.. פעמים פוגעים-ולא פוגעות, כי הנושא הוא החיצים.
וכל הטעויות לכאורה האלו, יכולות להיות גם מכוונות ובעלות משמעות אחרת, האר את עינינו לכוונתך:-)
תגובות