[ליצירה]
איפשהו איבדנו אותך! מה פשר הפירורים? ומי זה מה?
למען הביקורת תן לנו שפת קידוד לשירה הזאת!
סתם,,צוחק,,,גש נא לשירתי היא מפותלת לא פחות וגם יותר! נראה לי שיש לך את זה חבוב!
באהבה אבהית
בן
[ליצירה]
את לא צריכה להצטער על כסילות,
בכול אופן שיר נחמד , כתוב בצורה קטסטרופלית עם תחביר של ילד משותק ,
לשיר לא מגיע תגובה, אבל היות והוא מומלץ
אז בעברית כותבים "תצטרכי".
[ליצירה]
שלומית
תעשי קפה כפרה
ותביאי מאפרה בבקשה
בואי רגע,נו בואי רגע
יש לך מצית?,אני אוהב אותך מוארת
בואי ,נו אני רוצה לתת לך טיפ
מה את קופצת?,סך הכל לטיפה
שניים סוכר אה?,אל תשכחי לערבב
[ליצירה]
את הרוב כתבתי לך במסר האישי.
בקצרה: ההשוואה נועדה להצביע על דבר מה שהיה חסר לי קקורא בשיר (לא להאכיל אותי בכל המידע בפה)
ברור שהפירוש שנתתי היה סוביקטיבי ואכן הביטוי "שקר לבן" היה מעין קריצה אל הנייק שלי.
אם תדע להפריד בינך היוצר לבין היצירה יהיה לך יותר קל לקבל \לסנן ביקורת בצורה שתועיל לך היוצר.
בד"כ אני נהנה לקרוא את יצירותך צר לי אם נפגעת.
לבן על לבן
[ליצירה]
תודה על התגובות
בנות אני שמח לגלות אמפתיה,למרות שלפעמים נדמה לי שהדרך אליי רצופה כוונות טובות(:
מאיר הרשה לי לצטט חבר ליכוד יקר :"אתה חמוד אתה" (:
[ליצירה]
אני אוהב את צורת הכתיבה הזאת, ומכיר מלכה כזאת מאוד מקרוב
[ליצירה]
[ליצירה]
אני חושב שאין סיבה מוצדקת לחלוקה כזאת.
(מלבד השורה השניה והשלישית בה החלוקה יוצרת מתח מעניין:"ובלהט אדי פינו
החדר חומם")
יצירת מקצב או גימיק אינם סיבה "נכונה" לחלוקה כזאת.
מקווה שהובנתי ,בידידות
לבן על לבן
[ליצירה]
בעיניי השיר הזה טוב מקודמו
הוא מעניין,בלתי צפוי ובלתי מפוענח עד תום
יש בו משהו ממקום רחוק ,כמעט מתקופה אחרת
ואם זאת הוא מחובר גם לכאן ועכשיו.
הערה אישית:
לפי דעתי כדאי לסיים אותו לאחר המשפט "לשוב להתפורר לעפר".