[ליצירה]
מה שרואים מכאן לא רואים משם או שלא.
בשחר מחוויר עמדה אל מול תהום
עטופה בשמלה שחורה
הכובשת גופה כמו שכבש נשמתה
בין שמים וארץ בין עבר להווה.
תהומות מתחת זועקים אליה.
כקרבן אהבה ניגשת לזבח
הם קוראים לה ,
זועקים לדמה המותר,
דם אהבה, דם קורבנם.
עומדת על פי התהום,
עטופה בשחור,
האופל קורא לה
להשכיח יום האתמול.
עוזבת אותך
קורא לה השחור
ניתקת מארץ
במעופת ציפור דרור.
יפה כתיבתך!
תודה.
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
מה שרואים מכאן לא רואים משם או שלא.
בשחר מחוויר עמדה אל מול תהום
עטופה בשמלה שחורה
הכובשת גופה כמו שכבש נשמתה
בין שמים וארץ בין עבר להווה.
תהומות מתחת זועקים אליה.
כקרבן אהבה ניגשת לזבח
הם קוראים לה ,
זועקים לדמה המותר,
דם אהבה, דם קורבנם.
עומדת על פי התהום,
עטופה בשחור,
האופל קורא לה
להשכיח יום האתמול.
עוזבת אותך
קורא לה השחור
ניתקת מארץ
במעופת ציפור דרור.
יפה כתיבתך!
תודה.
[ליצירה]
ברוך שובך!
משקל השיר חביב עלי,
וכן גם המילים,
אך כוונת השיר
נסתרה מבינתי
שלא באשמתך.
על כן הואל נא בטובך
לגלות את צפון ליבך,
הסבר כוונתך למתקשים
בפעם העשרים
[ליצירה]
אווירה מהפנטת קראתי כמה פעמים
פשוט לא מרגיש שזה בא ממקום אמיתי
לכן הטיול ציורי לא ברור
או להיפך
הטיול הציורי לא ברור אז אני לא מרגיש שזה בא ממקום אמיתי
או ששני הדברים תלוים אחד בשני
אל שולחן הימוריה - נשמע מאולץ וחוץ מזה אם זה לא הנושא אז למה ליחס לו חשיבות ממנה לשולחן שלה
הכל סובב סביבו - ממנה לשולחן הימורים הכל שלו הכל נוגע לנושא וביחס אליו עומד ומקבל את המשמעות שלו.
האם מדובר על האמת של הדמות שבתוך השיר
או שמדובר על על יחס המשורר לדמות
לא ברור
פעם מתואר האחד כביכול ממקום בו המשורר משמש מראה לאומץ של הדמות ופעם המשורר מתואר כקורבן ועיקר וכראוי לתשומת הלב.
חוץ מזה תשומת הלב שנדרשת נדושה
והדמות שבשיר מוצאת את עצמה חסרת מטרה
[ליצירה]
את מי את אוהבת -
אדם. חבר. אהוב. שוטה.
ושוטה זה בערך הדבר היחיד שהדמות הזאת שכביכול את אוהבת אותו עושה. היא שוטה.
כל השאר זה רק סמל - אדם.
או ביטוי ליחס שלך כלפיו - חבר לך ואהוב שלך.
[ליצירה]
תשמע, תאמת, החלק הראשון גאוני (וזאת מילה שאני לא מרבה להשתמש בה בכלל בכלל).
החלק השני, לא מסתדר לי, השימוש בסלנג הצבאי זה גם רעיון אדיר, אבל כל התיאור של החלק האחרון לא ניראה לי מציאותי. הוא מתואר יפה אך לא קשור למציאות.
אני לא יודע אם יש קשר בין מה שרצית לומר, למה שכתוב, למה שמבינים ממה שכתוב.
הייתי עושה שם סדר ומאריך את השיר לטובת אלו שרוצים להינות ממנו עוד.
[ליצירה]
אריסטו הוא מהראשונים שאמר - אני מה שאני בוחר
ממשיכו הוא הרמב"ם שאמר דע כי הנפש היא אחת.
האנטיתזה זה הקבלה שמדברת על רבדים שונים בנשמה כוחות שונים מנוגדים.
אני סך הכל איתך בנושא.
והבאתי את הערה הלא ספרותית הזו משום שניראה לי מתאים לקטע הלא ספרותי הזה.