מדוכאי הארץ שלום...
אל תקשיבו לו..חכו קצת..בכל מקרה הכלכלה הגלובלית תגיע אליכם...תראו את סין..מצליחים יפה ואל תשכחו שאת כל התמיכה הטכנית של המחשבים בארה"ב העבירו כבר להודו.....
אז קצת סבלנות.
[ליצירה]
מדוכאי הארץ שלום...
אל תקשיבו לו..חכו קצת..בכל מקרה הכלכלה הגלובלית תגיע אליכם...תראו את סין..מצליחים יפה ואל תשכחו שאת כל התמיכה הטכנית של המחשבים בארה"ב העבירו כבר להודו.....
אז קצת סבלנות.
[ליצירה]
לגבי שירה אישית
למילון החדש. לדעתי, המשורר לא צריך להתמקד יותר מדי בכתיבת שירים בנושאים אישיים. מתפקידיו הראשוניים ביותר, של כל משורר המכבד את עצמו, זה להעביר מסרים בעלי משמעות ציבורית ולהגיב במילות שיר, על כל מאורע היסטורי או התפתחות פוליטית וחברתית.
בברכה!
[ליצירה]
אכן!
מדובר במילה ארמית, שנכנסה גם לשפה העברית ושמשה בה, בעיקר בימי המשנה והתלמוד.
לכן, על אף שמדובר במילה ארמית, היא בכל זאת מהווה חלק מעברית.
[ליצירה]
לגבי שאלותיך
לדייט - פירושו: להכפיש; להשמיץ; להוציא שם רע למישהו.
לגבי החלפתי בין קובוץ לשווא, אז עשיתי את זה מטעמי חריזה.
השיר מכוון לאלה הנוטים להמעיט בתרומתה של ברית-המועצות לניצחון על האוייב הנאצי, שלמרבה צערינו, אנשים כאלה, מצויים בכל העולם.
ולגבי, מה שאתה מכנה "הכיבוש הסובייטי", אז נכון, ברית המועצות עשתה לא מעט שגיאות בעת כינון השלטון הסוציאליסטי במדינות מזרח-אירופה, אל זה לא היה כיבוש! זה היה שחרור, שהביא לכינונם של משטרים סוציאליסטיים בתמיכתם של המונים.
תגובות