[ליצירה]
נגה את לקחת אישית תגובה צורנית
אכן לפעמים מתפלחות לי שגיאות כתיב
אך אין זה קשור לתוכן הביקורת
לא ציינתי שנינות כדבר פסול ,להפך
אני לא מוצאת בשיר זה שנינות מלוטשת
הוא נראה לי גיבוב מילים האונס עצמו להתחכם
צר לי אם את לוקחת ביקורת על שיר
כביקורת על היוצר (אין לי דעה עלייך כיוצרת,כיוון שלא ראיתי כמעט יצירות שלך)
אם יש לך הערה ספציפית על שיר משיריי
אשמח לקרוא אותה ואוכל ליצור איתך דו שייח
[ליצירה]
כשקראתי את שירך שמתי לב שככל שאת מגביהה תפילה אני יורדת במעלית (בצד ימין של הדף) ע"מ לקרוא.
יש משהו במתח הדקיק הזה שגרם לי לחבב עוד יותר את שירך (:
[ליצירה]
תשמע אתה בחור מעניין
הכתיבה שלך מקורית וזורמת
אני סקרנית לעוד
ממליצה לך לקרוא מעט חנוך לוין (הוא עושה שימוש מעניין בשמות) וגם הציניות שלו חותכת
צחית
[ליצירה]
יש משהו טיפה מגושם בשיר
אני מבינה למה התכוון המשורר
אך הניסוח לא מניח את הדעת
צריך לקצרו מעט,להסיר עשבים שוטים
רעיון הגנן המתהלך בגן ילדותי מעט
כיוון שהוא לעוס למדיי
היית משכיל לעשות
לו היית נותן את החשש ממנו ברמז
או מוותר עליו כליל
כמו כן הייתי מוותרת על הפירוש הישיר
לכך שריח היסמין משול לריח האהבה
עליך להשאיר לי יותר מרחב חשיבה
כקוראת מבוגרת...
בידידות
צחית
[ליצירה]
פעם שי דוידס החליף איתי ספר של רימונד קארבר
תמורת "מחיה המתים" של חנוך לוין
מזכיר נשכחות
ד"ש עם מאיר
נ..ב
מה קורה עם דריה,מתי נראה ממנה טקסט?-געגוע