[ליצירה]
יפה! כתיבה טובה, דימוי מענין ומעורר מחשבה (החלודה). לדעתי יש באמצע כמה שורות בודדות שאולי אפשר לשפץ (הן קצת יוצאות מהסגנון או פשוטות מדי), אך זה בהחלט יפה. אהבתי שהשורה האחרונה טיפטיפה מתחרזת עם קודמתה. זה יוצר קריאה נוחה וסיום חביב. ואני אוהבת שהסוף אופטימי, מאד.
[ליצירה]
אהבתי מ א ד!
איזו עדינות... אני גם אוהבת את ההבעה.
זה ממש ממש מזכיר ציורים של אבי כ"ץ. עייני בספר "חלומו של מולה" של מינה איתן, ותגלי הרבה דמיון.
[ליצירה]
יש כאן משהו. זה יפה.
אבל משהו הפריע לי; אולי כדאי לנקד? אתה עוצר כל רגע את זרם הקריאה כי המילים לא ברורות לגמרי. גם השורות הארוכות הפריעו לי קצת. והסיום - הפתיעני. הרי הכל מביע תקוה ואהבה לאור, והסוף כזה חשוך...
[ליצירה]
שיר טוב ומענין. התאור החיצוני הכאילו-משעמם מצטיר היטב במחשבה ומסקרן. לא הייתי קוראת לשיר "השתקפות", כי השתקפות משקפת באמת את המציאות. זה לא נראה לי מדויק.
[ליצירה]
יפה, יפה, יפה! כל הכבוד על השפה הציורית שלא משעממת אפילו לרגע. אהבתי במיוחד את "נדמה לי כי שמעתי כלניות", ואת "להשמיע לך חיוך". בטויים מדהימים!
[ליצירה]
נראה לי שהבנתי. רעיון וכתיבה יפים, מגלים טפח - ומכסים... הסוף מורה על אכזבה או על שגרה ברוכה? אולי פשוט על מציאות...
הפריע לי השימוש הרב בו"ו השימוש.
תגובות