[ליצירה]
נחמד מאוד, אך קצת חסר ממשות (אולי בגלל גודל האותיות...)
המשחק של מילה אחת לכל שורה מוצלח, אך הוא נעשה בעצם לעיקר השיר, כי התוכן לא כל כך מענין, לדעתי.
[ליצירה]
[ליצירה]
תודה שהגדלת את האותיות, עכשיו לפחות אפשר לקרוא...
[ליצירה]
יש כאן משהו. זה יפה.
אבל משהו הפריע לי; אולי כדאי לנקד? אתה עוצר כל רגע את זרם הקריאה כי המילים לא ברורות לגמרי. גם השורות הארוכות הפריעו לי קצת. והסיום - הפתיעני. הרי הכל מביע תקוה ואהבה לאור, והסוף כזה חשוך...
[ליצירה]
יפה!
יש לך יכולת טובה,
אבל...
לדעתי היה יותר טוב אם היית מקצרת את הקטע, וכמו כן מבדילה בין הדברים היותר גשמיים ומפורטים ("לעבור מתחנה לתחנה ולא למצוא שום שיר שאני אוהבת", "להפיל משהו ולשבור אותו", "צלילי שעון מעורר"), לבין הפחות גשמיים והיותר כלליים ("להיות מודעת לכל דבר קטן", לחזור לשגרה", "לאבד את התמימות").
יש לי הצעה:
אולי תנסי לכתוב קטע חדש, רק עם סוג מן השניים? אשמח לקוראו!
תגובות