[ליצירה]
נחמד מאוד, אך קצת חסר ממשות (אולי בגלל גודל האותיות...)
המשחק של מילה אחת לכל שורה מוצלח, אך הוא נעשה בעצם לעיקר השיר, כי התוכן לא כל כך מענין, לדעתי.
[ליצירה]
[ליצירה]
תודה שהגדלת את האותיות, עכשיו לפחות אפשר לקרוא...
[ליצירה]
בתחילה לא הבנתי לגמרי; בכל קריאה הובהר לי עוד משהו, ועכשו אני מבינה עד כמה השיר הזה נפלא. שיר שאפשר ללמוד לאט לאט הוא כבר משהו מיוחד. הסיום חזק ומטלטל מאד, הרעיון נוגע ללב, נכון ועצוב, מובע בצורה נהדרת - כל כך שקטה ונאה.
ידעתי שאני צריכה להכנס לשיר שלך!
תודה, תודה רבה.
תגובות