[ליצירה]
הראי"ה באגרות באגרת תת"ב כותב לרב צבי יהודה על הסכנות בלהיות צמחוני- ביניהם העלאת חשיבות חיות על פני בני-אדם דבר שנראה לאחרונה יותר מדי ע"י הארגונים הירוקים למיניהם שמצידם אנשים ימותו רק של יפגעו בעכביש החולות החי בנבחי הסלע בסתר המדרגה.
[ליצירה]
יפה ביותר...
אהבתי את ההפיכה במחשבה שהכנסת פה... איך שקופצים ממה שחשבת בהתחלה למשהו שונה.
קשה לעבור דירה לפעמים. במיוחד כשזה אחרי יותר משנה...
הדס- שי?
[ליצירה]
מטריד או מעודד?
זה שכל כך קל לכתוב שיר זה גם מטריד - כי אנשים שקוראים בד"כ מעדיפים להאמין שמישהו התאמץ בשבילם, וגם מעודד - אפשר להראות את השיר הזה לאנשים שנדמה להם שהם לא יודעים לכתוב, ואולי 'לגלות' אמנים חדשים.
לגבי השיר עצמו - באופן די צפוי בחרת את הכותרות שיגרמו לשיר להישמע עצוב ומהורהר, ככה לא צריך להתאמץ לחבר את השורות למשפטים עם משמעות כלשהי - מספיק ליצור 'אווירה'.
רעיון חביב, ביצוע מוצלח, קורא תמים לא יצליח להבין מה הבדיחה פה.
[ליצירה]
מסר חד וקשה, אבל כן ואמיץ. (וגם מסביר את שם המשתמש.)
לא ראיתי פה "ציבור" אלא יותר אוסף של "תינוקות שנשבו", שאולי יכולים לראות בדברים תוכחה ואפילו האשמה, אבל אני שומעת יותר זעקה, תחינה ואפילו פליאה.
[ליצירה]
"אנחנו אוסף טרמפיסטים
וכל העולם כולו גשר"
זה לא רק סוף מפתיע אלא ראיה פילוסופית יפהפיה. לא פלא שהשיר משך כל כך הרבה תגובות. אוספי טרמפיסטים מטבעם אוהבים להתחבר, ולא רק לטרמפיסטים שלהם.
[ליצירה]
[ליצירה]
רעיון יפה - מטאפורות אנושיות סוערות של קרבות, התמודדות ונצחונות מגוייסות להאנשת חילופי מזג האויר, כאשר הכותב בתפקיד צופה פאסיבי כמעט אדיש. השילוב של הימור וכוכבים מחוכם, והכותרת משמשת מעטפת מעניינת.
[ליצירה]
[ליצירה]
כמה מאריכים ימים הם הכאב והיגון על דאבדין בדמי ימיהם ואינן משתכחין.
[ליצירה]
אהבתי את כל הכותרות. מה עושים כאשר כל כותרת מתאימה? אפשר להדביק בפינה לבחירה, או שאין מנוס מלחבר עוד בית, ואולי עוד שיר?
אהבתי את השיר עד בלי די, אם טרם הבהרתי את עצמי.
ובכלל שכחתי לומר שזה מעלה לי את רות ובעז. אמנם שם היא העניה והוא העשיר, אבל איזהו עשיר?
יהי חלקך עם הקוצרים ונושאים א(ע)לומותיהם ברינה.
[ליצירה]
צמרמורת. רוצה משיח עכשיו.
ספירות מלאי כאלה מרסקות את השלווה שאנחנו מצליחים במאמץ על אנושי להשיג בין לבין, אבל אין מנוס. כי אסור לשכוח. זה הגורל של מי שנשאר. איש לגורלו.
ולא אמרתי מלה על הצד היצירתי, אבל נדמה לי שאתה לא לזה מצפה.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets