העיט הוא עוף דורס ויש לו יצרים אכזריים, שהבורא נתן לו. זה אחד הטעמים לאיסור אכילת עוף דורס, אגב...
לא התכוונתי ל"רשע" ממש, אבל התכוונתי למידת האכזריות בו.
וגם אם לא - הציור עצמו פשוט מקסים, אבל הברק הזה כמו נותן תחושה שהעיט בוהה באוויר, ללא הבעה, כמו פוחלץ...
בתור אחת שמציירת אני יודעת שאחד הדברים הכי קשים בציור זה לתת את ההבעה, ולהביע אותה, בעיקר בעיניים. תראו מה עשיתי לדולפין שלי (והתגובות שם)... ובציורים נוספים שלי, שלא פרסמתי פה, אפשר לראות דמויות מצוירות - אך ללא הבעה משמעותית, סתם - בוהות בחלל... ולפעמים זה קצת הורס ומאבד את האפקט..
אולי זה גם בגלל שזה פרופיל, וגם ה"גבות" לא נמצאות בשום תנוחה של "הבעה"... אבל לי זה טיפה הפריע...
ושוב - הציור עצמו מקסים!
ציור מדהים!
ולנשמת כל חי- עוף דורס הוא לא רשע. הרשעות זו תכונה שאנחנו, בני אדם, הלבשנו עליו. כמו שדולפין הוא ממש לא חיה תמימה. יש בה אפילו צדדים תוקפניים....
יפה מאד!!!
רק משהו בעין שלו הפריע לי, הברק קצת מכסה את המבט, ואין לו את הרשעות הזו של עוף דורס....
טוב, אבל מי אני שאדבר, את הדולפין שלי עשיתי בלי כוונה מרושע כשהוא אמור להיות תמים...
העיט הזה כבר ראה כמה דברים בחיים. שום דבר לא יפתיע אותו. הוא כבר בקטע של זכרונות וסיכומים. הוא מרוכז באיזה זכרון. הוא מתלבט אם להכניס אותו לביוגרפיה שלו.
[ליצירה]
העיט הוא עוף דורס ויש לו יצרים אכזריים, שהבורא נתן לו. זה אחד הטעמים לאיסור אכילת עוף דורס, אגב...
לא התכוונתי ל"רשע" ממש, אבל התכוונתי למידת האכזריות בו.
וגם אם לא - הציור עצמו פשוט מקסים, אבל הברק הזה כמו נותן תחושה שהעיט בוהה באוויר, ללא הבעה, כמו פוחלץ...
בתור אחת שמציירת אני יודעת שאחד הדברים הכי קשים בציור זה לתת את ההבעה, ולהביע אותה, בעיקר בעיניים. תראו מה עשיתי לדולפין שלי (והתגובות שם)... ובציורים נוספים שלי, שלא פרסמתי פה, אפשר לראות דמויות מצוירות - אך ללא הבעה משמעותית, סתם - בוהות בחלל... ולפעמים זה קצת הורס ומאבד את האפקט..
אולי זה גם בגלל שזה פרופיל, וגם ה"גבות" לא נמצאות בשום תנוחה של "הבעה"... אבל לי זה טיפה הפריע...
ושוב - הציור עצמו מקסים!
[ליצירה]
וואו...
ציור מדהים!
ולנשמת כל חי- עוף דורס הוא לא רשע. הרשעות זו תכונה שאנחנו, בני אדם, הלבשנו עליו. כמו שדולפין הוא ממש לא חיה תמימה. יש בה אפילו צדדים תוקפניים....
[ליצירה]
יפה מאד!!!
רק משהו בעין שלו הפריע לי, הברק קצת מכסה את המבט, ואין לו את הרשעות הזו של עוף דורס....
טוב, אבל מי אני שאדבר, את הדולפין שלי עשיתי בלי כוונה מרושע כשהוא אמור להיות תמים...
[ליצירה]
אהבתי את 'שטופת זימים' נהדר..
עצה קטנה לכל החדשים מאחד שהצטרף רק לא מזמן: אל תשלחו אותם בצרורות. ע"פ הסטטיסטיקות שלי נוספות כעשרים יצירות חדשות ביממה באתר, ומכיוון שבחלון החדשות מופיעות רק 32 , החשבון אומר שיצירה חדשה מחזיקה מעמד יום וחצי עד יומיים ב'כותרות' ואחר כך נעלמת לה בין הישנות ונקברת לזמן ארוך ועד שמישהו יגלה אותה מבין המדפים יקח הרבה זמן.. לכן, עדיף לפזר אותן.
אלול, שדווקא הדברים שלו שהוא הכי אוהב לא זכו לתגובות...
[ליצירה]
יש! יש!
אני רוצה להגיב ראשון.
א. רסיס, אני בהחלט אראה בזה מסמך נוקב ומנוקב.
ב. כתיבה בחסד. לא חדש.
ג. מאיפה אתה שואב את רעיונותיך הבלתי נדלים?
ד. יש פה כמה מטעמים שעוד לא החלטתי (לאחר שכבשתי את צחוקי המתגלגל עמוק בתוך פליזי) אם הם יזכו אותך בפליק הגון או בהסרת הכובע...
[ליצירה]
שמחתי כשמצאתי את הרהור הזה שישמש כמסמך אנתרופולוגי חשוב למחקר שלי על סוגי אנשים, ומיד אני מתייק אותו בפרק: 'בני אור ובני חושך'.
וברצינות,
טל, כתוב נהדר וממחיש לי (כאחד שבא מהחושך ולכן התחתן עם אחת שבאה מהאור), משהו על העולם שלכם, וזה בהחלט מרהיב ביופיו, ומוזר עד מאוד לשכמותי...
[ליצירה]
יש כאן מקום חשוב מאוד, הקטע עם כל הדיון שאחריו. מומלץ להכנס.
למתקרבת - הרמב"ם מיישב: 'אשרי נשוי פשע כסוי חטאה' - בחטאים שבין אדם למקום, לעומת 'מכסה פשעיו לא יצליח' - בעבירות שבין אדם לחבירו.
אני חושב שלפחות מנקודת מבטו של הכותב, (וגם לדעתי), העבירה היא בין אדם לאישתו בעיקר ולכן נראה שנהג כדין שפרסם.
חוצמזה אני מאוד מאוד מסכים עם מאורה בקשר לחשיבות העצומה שיש בפרסום של מצב נורא כזה דווקא באופן שבן בחר לתאר אותו (שהוא אגב נקי מכל ביטוי לא ראוי) וזו הדרך הכי חזקה לגרום למי שנמצא במצב דומה להזדעזע עד עמקי נשמתו מהטחת האמת הכואבת על עצמו בפרצופו.
אני חושב שיש בכך לעזור להרבה מאוד אנשים שנופלים למצבים דומים ומתקשים לעזור לעצמם. אין כאן לא מאמר רעיוני על מלא ברעיונות יפים, לא הטפת מוסר שמביטה מלמעלה, ולא הצעת אהדה ומחילה למצב העגום (ואני לא פוסל אף אחת מהדרכים), אבל יש כאן דבר שעולה על כולן - הצבת מראה מול הפנים - 'תראה איך אתה נראה!', אם קיבלת בחילה מעצמך עוד יש לך סיכוי...
[ליצירה]
מה רב כוחו של עמירם
יעיד כל מי שכאן חתם
כי איפה עוד באינטרנט
ישנו שרשור אשר לא מת?
נפתח לפני שנה תמימה
והוא עודנו בר קיימא
חי, נושם וגם בועט
זה פלא טבע - באמת!
חבל רק שממזר נטש
אולי נסע עד לחבש?
כי פיו הפיק מרגליות
הצחיק אותי עד הכליות
האם חייל הוא עוד בצהל
או כבר הותר לבוא בקהל?
עודנו שם טוראי פעיל
או שמא סגן אלוף במיל.?
תגובות