[ליצירה]
השילוב של פירות ההדר והפמוטים יצרו כאן אווירה "קדושה" אפשר לומר, אולי רוחנית. ואת זה אהבתי. אבל הפלאש על העלה התוחם מלמעלה ממש-ממש מפריע לתמונה, אפילו שהוא מטושטש.
הצל המאפיל את הפסל בדיוק באמצעו יוצר אמירה יפה בעיני, מין צניעות, משחק של גלוי ונסתר.
הייתי מטה את הפסל קצת ימינה, להשיג זווית שתופסת גם קצת מהפרונט שלו, לקבל עומק.
סה"כ נחמד, מחכה לראות עוד.
[ליצירה]
["דלה ומצה דבש יערה / דע ורדוף! דע יקירה!" -
לא עושה לי טוב. אולי בגלל שאני מהצד של ה"יערה" וה"יקירה", וזה לא נראה לי נעים במיוחד להיות נדלית, ממוּצה ורדוּפה...]
[ליצירה]
שלום אמא שלום
תודה על תגובתך.
אכן, אין איזון בבית זה , המציין את מידת החסד,דהיינו אהבה ונתינה אין סופית....חונקת .
אין גם איזון בבית הימני המייצג את מידת הגבורה ובהקשר של השיר ביקורת עצמית עזה ושיפוטית.
חפשי את האיזון בבית האמצעי, מידת התפארת...
דודי
[ליצירה]
כמוס.
אהבתי את "טביעות האצבע" הכתומות והשורות הכחולות,
את ההערה הכתובה באלכסון ובכתום,
וגם את הכתב, על אף שניכר בו המאמץ להיות מסודר,
הוא לא לגמרי מאופק, וזה יפה.
בסוד החדרי"ם אינני מתמצאת, אז כנראה שאשאר מעבר לפרגוד:)
שבוע מדהים בטובו
כּנרת
[ליצירה]
ל ובין אור לחושך
אכן...
אך לא מכוונו של קורח, אלא באהבה רבה...
סבורני שכל בני האדם קדושים, ללא הבדל דת מין וגזע.
כולנו חלק ובתוך האלוקות וחביב אדם שנברא בצלם...
[ליצירה]
אפרופו ארווין יאלום
ניסיתי לקרוא את ''כשניטשה בכה'', שמעתי על הספר כה רבות...
רק בגלל הכבוד שרוחשים לספר ובגלל שקיבלתי אותו מחבר טוב, רופא מעמיק ומשכיל, קראתי שלשה רבעים ממנו.
לא יכולתי להמשיך יותר, כה רכילותי ועוסק באינטריגות,ממש טלנובלה. גם לא מעמיק בכלל.
לא יכולתי יותר להמשיך לקרוא.
מה דעתכם המלומדת על הספר?
[ליצירה]
לפוטו אלבום
האירוטיקה קיבלה קונוטציות שליליות בשל התנהגותינו אנו, בני האדם.
בשורשה, היא מעשה יצירה, מעשה בריאה, בבחינת: ''שלשה שותפים לו לאדם''...
שורש א לוקה ממעל, ניצוץ נשמתינו, מתבטא ביכולות שלא ניתנו אף למלאכים:בבחירה שלנו, ברצון שלנו וביכולת היצירה שלנו.
גם שיר השירים הוא קודש קודשים...
יכולתנו לחוות עונג, נעוצה בספירת הכתר שלבושו החיצוני הוא הרצון, והפנימי הוא עונג...
מאחל לכולנו שנזכה לחוות את הא לקות בצורה נשגבה, בתוך מעשה האהבה...