[ליצירה]
חחחחח
זה ההוא מכוכב נולד... איך קוראים לו, ג'אקו??....
אני אישית לא רוצה לשלוח אסמסים לאף אחד, כי אני לא בטוחה שזו הדרך הכי טובה שלהם לפרוץ לעולם המוזיקה...
[ליצירה]
יפה מאוד! רק תוסיפי קוים לצד הימני של האף, הצורה של האוזן קצת מוזרה.. תחזקי את הקוים של העין הימנית, ובכלל היא לא שווה כל כך לעין השניה, אבל ככה זה בדיוקנים, תמיד הכי קשה לצייר את שתי העיניים בצורה שווה... מוכשרת!
[ליצירה]
רגש לא מתמוסס וכלה, הוא נרדם. העירי אותו, את תהי זקוקה לו בעתיד הקרוב.
אמיתי ומוכר.
אגב, צ"ל בשורה 8 "הן" ולא "הם".
את תחזרי לעצמך, אל דאגה. רק הרבה, הרבה שמחה!
תודה.
[ליצירה]
אז ככה,
מקודם (שזה אומר לפני שעתיים בערך) קראתי את זה, ולא הבנתי כלום. אבל עכשיו קראתי את זה שוב, לאט.
ואהבתי. למרות שהבנתי קשה.: )
משום מה השיר הזה, מזכיר לי בחורים שהכרתי, כולם ברובם אדישים וחסרי רגישות, כמו זה שמדבר בשיר.
אני מקווה שקראתי נכון..אם לא - העמד אותי על טעותי..
[ליצירה]
יש לבנים משהו עם שער ארוך וגולש אה??
יש כאן כמיהה למישהי ( אני חושבת) אבל תמיד אני מחפשת בשירים את האהבה בלי הכמיהה. ז"א שלא תהיה איזו משיכה שהיא מלבד הצורך להכיר את האדם לעומק. אני חושבת שבדיוק העניין של ארוך וגולש, הוא זה שגורם לכך...
והפחד שלי מזה נמצא גם שם: http://www.tzura.co.il/tshsd/yezira.asp?codyezira=19520&code=3141
שיר יפה!!!
[ליצירה]
מדהים...
אני קראתי את השיר, והמילים ממש דיברו אלי, בעיקר מכיוון שאני מכירה את התחושה, סבא ושתי סבתות שלי קבורים שם..שתי סבתות בשנתיים האחרונות.
אז גם האבל כמו הקבר טרי...
תודה..