• צור קשר
  • נספחים
    • קניה / מכירה
    • טריוויה
    • לוח עברי לועזי
    • שמך בפסוק
  • הרשמה
  • אקראית
  • יוצרים
    • אחרונים
    • ראשונים
    • לפי א ב
  • יצירות
    • אחרונות
    • ראשונות
    • לפי א ב
  • עמוד הבית
מביאה לך חומר טוב.

זיקוקין : טומאה [א]

  • 16/4/2010
  • משה אהרון

תגובות

  • Image ליאורה ברנשטיין 20/4/2010 18:48:57
    Testing
    arcoxia cena go arcoxia 90 mg
    ceftinex 125 ceftinex 600 mg fiyat ceftinex 600 mg kullananlar
משה אהרון
  • כי זה כל האדם. "...וזאת תורת האדם ה' אלוהים [שמואל ב' ז' - 19]
לקט יצירות
  • תשובה
  • בן הזוג - בפיך ובלבבך לעשותו
  • רחל אם הבנים - אור אחר
  • שואה ותקומה
  • שלב הריקוד
קשור אלי
  • תגובות עלי
  • תגובות שכתבתי
  • [ליצירה] Testing
    arcoxia cena go arcoxia 90 mg
    ceftinex 125 ceftinex 600 mg fiyat ceftinex 600 mg kullananlar
    [ליצירה]
  • [ליצירה] משהו כנראה "משחק" במספרי הצפיה הצמודים ליצירות וכבר לא פעם אחת מאפס אותם תמיד ל - 1. למשהו יש הבנה, או ידיעה, מה זה ועל מה זה
    zocor read zocor etken maddesi
    ceftinex 125 click ceftinex 600 mg kullananlar
    [ליצירה]
  • [ליצירה] ליאורה, תודה על התיחסותך
    discount card prescription lilly coupons for cialis cialis online coupon
    [ליצירה]
  • [ליצירה] חסר כותרת מציע : " המיתר הנבול"
    ribavirin ilacabak ribavirin yan etkileri ribavirin wiki
    cardura cardura compendium carduran
    prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
    ibuprofen gel ibuprofen 800 ibuprofen kruidvat
    buscopan dosierung bioselect-us.com buscopan plus
    cordarone amiodarone cordarone bivirkninger cordarone
    nootropil 800 mg a1softec.com nootropil wiki
    [ליצירה]
  • [ליצירה] אין שחור ולבן התלבטתי מאד אם להגיב. ובכל זאת אני ילד מעברות, שאולי שפר גורלו לראות את אותה התמונה משני צידיה - כך שאני יכול להסכים כמעט עם כולם אישית לא חשתי את מוראתו של השד העדתי. אבל סביבתי הקרובה שידרה תמיד דלות וחוסר אונים לעיתים גם של עושק וניצול. לעולם לא אשכח כיצד אבי המנוח בשביל לקבל עוד יום עבודה, או בשביל שירשם לו עוד שעת עבודה שמימלא הייתה עבודת דחק של חצי יום. צריך היה לשחד [לפחות בעיניי שבדיעבד] את המנהל העבודה האשכנזי בכך שהיה הולך לעשות לו ניקיונות בביתו שלו....... וכנראה בשביל לא לפצוע את נפשינו אנו הילדים היה אבי מרגיע ואומר כי הוא עושה זאת מרצונו משום שאשת המנהל נפטרה ואין מי אשר ינקה לו את ביתו
    ibuprofen gel blog.tgworkshop.com ibuprofen kruidvat
    discount card prescription lilly coupons for cialis cialis online coupon
    [ליצירה]
  • [ליצירה] אמילי , תודה !
    arcoxia spc open arcoxia 90
    cordarone amiodarone cordarone medicin cordarone
    lamictal iskustva read lamictal 50 mg tablete
    [ליצירה]
  • [ליצירה] לליאורה . כללת בתגובתך ענינים שונים ונכבדים. אינני בטוח שיש בידי להשיב תשובות מספקות. יחד עם זאת, לפחות לענין העיקרי, חשוב לי להשמיע את דעתי. אותם חרדים שבהם את נפגשת ברחוה והם מסבים פניהם . הם עושים זאת לא בגלל שהם בורחים מהתמודדות של אמת ביצר. גם ! אבל לא בעיקר. הענין הוא מורכב יותר. התורה מלמדת אותנו שבענינים שכאלה. יש לעיניים השפעה אוטומטית על המוח ["אשר אתם זונים אחריהם"] ולכן גם מצינו את הדיבר : "לא תחמוד" במילים אחרות עצם זה שגבר מביט באישה ובפרט באשה שמתהלכת ברחוב בלבוש פרובוקטיבי אם הוא רוצה או לא רוצה ואפילו הוא גם "גבור" המתגבר בד"כ על יצרו משהוא במוח שלו מתרחש בנושא של "חמידה". בכלל חז"ל אף הקדימו להזהירנו: "שאין אפוטרופוס לעריות" ולכן הגדרות לגיבהם חייבות לכלול טווחי בטחון רבים לפיכך אותם החרדים נמנעים מלהקלע לאותו תהליך כמעט אוטומטי שעלול להוביל לפחות להפרת הדיבר: לא תחמוד. מזוית ראיה שכזו, זכותם של כל אותם שומרי המצוות לשמור את עיניהם. אגב אין איש בעולם שיכול לומר אני מסתכל תמיד ואני אף פעם לא חומד. הנכון הוא שאם "שמירת העיניים" כאמור, מלווה בפגיעה של הזולת בכל מיני אופנים שחלקם תיארת את, הרי ששכרם יצא בהיפסדם
    evista precio ecarlos.net evista precio
    ventolin brez recepta go ventolin smpc
    cordarone amiodarone cordarone bivirkninger cordarone
    cialis coupons online discount card prescription coupons prescriptions
    discount card prescription lilly coupons for cialis cialis online coupon
    cialis sample coupon open cialis coupon
    [ליצירה]
  • [ליצירה] אוהב התורה ומקרבה לבריות לאהוב שמים וארץ
    arcoxia cena speeddatingmixers.co.uk arcoxia 90 mg
    ventolin brez recepta ventolin navodila ventolin smpc
    prograf tacrolimus link prograf
    cialis coupons online martialinfo.com coupons prescriptions
    discount card prescription lilly coupons for cialis cialis online coupon
    [ליצירה]
  • [ליצירה] אכן, הגעגועים הינם תעתוע אכזר משב רוח נידף של גן עדן אבוד. תמיד תמיד נתגעגע וכשנגיע וננסה לאחוז לממש. הרגע תמיד יברח לנו שוב. ימוג אל הריק הכואב. אל המחוזות האבודים של געגועי האין סוף.
    buscopan dosierung bioselect-us.com buscopan plus
    cialis sample coupon open cialis coupon
    [ליצירה]
  • [ליצירה] לדוד היקר תגובתך היפה היא כבר יצירה מכובדת לעצמה. הייתי בחדווה רבה מתייחס לכל הנקודות שהעלת אך אסתפק בשניים המחדדות יפה, לטעמי את הבדלי הגישה בינינו. כל הפואנטה או שמא הרבותא של הרשימה שכתבתי זה בדיוק ההפך מהגישה והמקום שאתה מוביל אליהם. הביטוי : "עולמך תראה בחייך" בא לטעמי לחדד את שאמרתי כי אין לו לאדם בהתנהגותו בעולם הזה אלא העולם הזה וזה מבחינתו צריך אופרטיבית ואני מדגיש אופרטיבית להיות להראות כל עולמו, מבלי לנסות לחבר אליו שובל של "עולם" נוסף - עלום במילים אחרות אימרה זו של חז"ל ואולי בעקיפין דווקא מחזקת לכאורה את גישתי כאמור. כך גם גישתך כי משום שמקובל עלינו כי המושג "עולם" בא משורש "עלם" - העלם. גם כך לגבי העולם הבא. ובדיוק לנקודה הלזו אני מתנגד. אין בכלל כל קורולציה בין שני סוגי ה"העלמים". אין ולא יתכן בכלל אף לוגית לעשות שימוש מקביל לגבי ההעלם של שני המהויות כאמור. יותר מזה, להשקפתי הביטוי עולם בא גם לבטא את העובדה כי הוא יתנהל על ידי ההשגחה בהעלם כלומר לעולם הקב"ה בעולם הזה יהיה בנוכחות של העלם. והנה לאחר המיתה לכאורה דבר זה משתנה. הניצוץ חוזר לכאורה למקורו. אז כיצד אותו המושג שביטא במהות פיזית המוכרת לנו העלם של ההשגחה, יכול שיהא ישים ורלוונתי לאותו השינוי המדהים שרחוק רחוק מהשגתינו ובכלל במצבי "צבירה" או קיום, בלתי נתפשים עתה בחושינו שלנו אגב, אשמח אם תוכל להראות לי אסמכתא בנביאים או בכתובים הסותרת את גישתי הנ"ל
    cardura site carduran
    prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
    [ליצירה]
  • [ליצירה] ליוסף המאסף בכל זאת - הוכחה אחת לפחות. שהרי הציק לי הדבר שפטרתי אותך אך בהצהרה כללית. לתורה דרכים משלה לפעמים לחזק דברים. במקרה זה, בגלל מהותו וחשיבותו של הנושא, הקדימה התורה להדגיש בתחילתו על המהות, שהשתנתה בסופו. במה הדברים אמורים פרשיית שכם בתורה פותחת בכך ש: "ויבא יעקב שלם עיר שכם". מדוע צריכה היתה התורה להקדים לנו כי דווקא בביאתו של יעקב לשכם היה "שלם". האין זאת כדי שניווכח כי כשיצא ממנה כבר היה הרבה פחות מ"שלם". האין זאת כדי שניתן את המשמעות האמורה לתגובת ה' על המעשה ובעיקר ניתן את מלוא המשמעות לצורך של יעקב להיטהר הוא ובני ביתו. וכאמור לעלות שוב לנקודת ההתחלה ל"בית אל" על מנת לשוב ממנה אחר ושונה "שלם" כפי שהגיע לשכם בטרם אותה הזוועה.
    ribavirin ilacabak onlineseoanalyzer.com ribavirin wiki
    ribavirin ilacabak ribavirin yan etkileri ribavirin wiki
    ceftinex 125 click ceftinex 600 mg kullananlar
    voltaren click voltaren precio
    buscopan dosierung bioselect-us.com buscopan plus
    quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
    cordarone amiodarone cordarone bivirkninger cordarone
    [ליצירה]
התחברות
שכחתי סיסמה
צרו קשר עם צורה
צורה

מנחם דוד
דברו איתי בפייס
  • שיעורי גיטרה
  • שאלנה - אתר טריוויה
  • לוח עברי לועזי
  • רגל ראשונה- ספרים ומוזיקה
דוגמית מדפי היצירות
  • לחבק >>> יצחק גור
  • פוקוס ירוק >>> מנחם דוד
  • אוצר מילים >>> מנחם דוד
  • you are connected >>> מנחם דוד
  • על הכתיבה >>> לבנה אדלר
  • תפילה >>> לבנה אדלר
  • השתחוויה >>> מנחם דוד
כמה מהיוצרים
  • יבחושית החולות
  • אוופסס .
  • איוב אחר
  • אדוה גבאי
  • אהרלה מאירוביץ
  • אחת מהצד
חזותי
  • הטיפה המרה
  • נוף
  • החצר הקדמית
  • ללא כותרת
  • אור
  • דאדא
  • אלקנא
  • מכתב
  • ילדה סוכר
  • שום יופי אינו דומה
  • דייט
  • ספסל
Copyright 2012 Piccolo Theme. All rights reserved. הזכויות לאתר שמורות למנחם דוד 1974
דף הבית   |   הרשמה   |   יצירות אחרונות   |   יוצרים אחרונים   |   צור קשר
עולים מעלה