האם יתכן כי תורה נקראת כך

בין השאר משום שהיא אמורה גם על ידי מנגנונים מובנים שבתוכה להמריץ אותנו שלא לחדול לעולם מלתור ולחפש לנו נורמות עדכניות של חיים
כדי שיתקיים בנו ממש ובפועל – וחי בהם
ולכן בלומה ואצורה בשמה התובנה ואותה המגמה  :כי לעולם אין מנוחה ונחלה…
לעולם נדונים אנו שלא לשקוט על השמרים
לעולם מצווים אנו לקיים תורה במובן של לתור אחר האור
תמיד צריך לתור ולחפש בתוכה את הפתרון המתבקש לכל רגע נתון ולכל מיני נסיבות משתנות
ולכן בהגדרה חייבת היא להיות מה שהוא דינאמי הלובש ופושט צורות ואף תכנים.
והכל כמובן סביב הגרעין הקשה שאינו משתנה לעולם
שימו לב כיצד משה רעיא מהימנא יישם בפועל את הדברים בחומש דברים
בחומש דברים נאמר :
כי משה "הואיל באר את התורה הזאת".
תמיד יש צורך להאיר את הדברים באורו של הזמן המתחדש.
באר גם מלשון "ברא"
"הואיל" במשמע "הוא כאל" הבורא כאמור
ולכן גם הביטוי השגור "תורת משה"
ואכן מצינו בחומש דברים אי אלו שינויים מתחייבים כנראה גם מפרק הזמן שחלף
אם כן תורה היא מכרה דינאמי ובלתי פוסק של פוטנציאלים של חיפוש של לתור ולחפש בעבורינו אך
את הטוב העדכני וליישמו לתועלת האדם
וכך התורה לעולם במימדיה האיסטרטגיים היא בבואה נאמנה של האמת האין סופית
שתמיד הולכת ומתחדשת עם הזמן כאותו המדע
ולפיכך גם לעולם לא יכול בן אנוש לאנוס אותה לכלל מסגרת תחומה
כעין רשימה של נורמות סגורות ומוחלטות