[ליצירה]
חחחחמוד ביותר! והסתכלות יפה על היורה כקטן המיוחד ולא כגשם הראשון שחונך את החורף...
במיוחד אהבתי את ההתייחסות שהדגשת לקטנים... שמכל הקטנים דווקא הוא הנבחר ליורה... :)
[ליצירה]
מאוד נכון ומתאים לכל האנשים שאוהבים לנער האשמות- זה לא אני זה היד שלי... וכו'.
בעיקר אהבתי את העובדה שיש כאלו שמוציאים דברים מהקשרם... יש כאלה שיודעים לפנח זבוב לפיל בצורה משגעת!.
[ליצירה]
למען האמת לא בא לי להגיב על השיר ולהיכנס לדיון המדוקדק שמוציא אחד לשני את המיץ. (טוב...ככה זה ויכוח). אבל בכל אופן... אם אתם כבר בנושא של ביקורתיות... אז זה קצת מחליא לקרוא את התגובות בשפה הגבוהה הזו... זה נשמע כמו המאה ה-16 וזה נשמע כאילו כל אחד מתחנף לשני. אני מקווה שאתם נהנים מיזה, כי לקרוא את זה היה זוועה. זה שזה אתר יצירה לא אומר שצריך לדבר גבוה גבוה ולשחק אותה "יצירתיים" זה כבר נהייה סתם מעיק.
תחשבו על זה.
יומשמח :)
[ליצירה]
אהבתי!משעשע ביותר!
ולמען האמת -תמיד יש מישהו בתחנה מרכזית (בירושלים) להסתכל עליו...לכל אחד שם יש סיפור משלו.. :) (כמו לכל אדם)
זה מצחיק!
ובאמת יש קשר לקטע בערוץ 8 וב"רק בישראל".
[ליצירה]
חמוד לאללה!
והנה אפילו בן חושב שהשפה צריכה לפנות גם אל נשים!
טוב נו אולי רצית רק שהשפה תפנה ישירות לכל אחד ואחת אבל גם פמניסטיות אפשר להכניס...
סתם.....פמניסטיות לפעמים גורמת לצחוק.... נשים לפעמים מרגישות כאילו הן מעדות המזרח... שגם היחס שלהם השתפר... אחרי הכל מי מקבל כמות כספים גדולה כמו זו של ש"ס.... ;)
[ליצירה]
[ליצירה]
גם אותי זה מצחיק וזה גם מאוד כיפי לעשות מערכונים של זקנים... :) (מנסיון)
כמו שלשפה יש את השנים שלה... אז כיום איפה תראה "סבא גילי" ?? או "סבא אמיר" וכל אלו?... אין כאלו.
בעתיד השמות שלנו יהיו כאלו... אויי... בימים ההם איזה שמות שהם היו קוראים לילדודס שליהם.. הם היו מנסים לחרוז שמות חדישים במקום לקחת את אלו היפים הקיימים, ולפעמים זה נשמע כמו שם שצריך לחפש לו פירוש באנציקלופדייה... ;)
[ליצירה]
ממש יפהההההההההההההההההההה.
מאוד מאוד יפה!.
כתוב בצורה מדהימה, הרעיון על להשוות את זה למתמטיקה הוא מאוד יפה . למרות שלא התעמקתי בקטעים של המתמטיקה הם בהחלט התקשרו לסיפור בצורה יפה.
תגובות