בין שמירה לשמירה אתה לוקח נשימה
בין נשימה לנשימה אתה חוטף תנומה קלה
ובין תנומה לתנומה אתה חולם חלום
ובין חלום וחלום אתה שוב שומר
ובין שמירה ושמירה מופיע לך דה ז'ה וו מאותו חלום, שכבר הספקת לשכוח ;).
[ליצירה]
כלנית כלנית,
את חושבת שלקחתי את כל אלו מאתרי אינטרנט ושמתי אותם תחת חסות שמי?
אז אם כן. את טועה.
אני עמלתי והמצאתי את כל המשפטים הללו! ומכיוון שכולם שייכים אליי קראתי להם "משפטי דנדן", יש בכל אחד מהם את הדעה שלי לגבי כל מיני דברים ובחלקם יש את ההסתכלות ההומוריסטית שלי על דברים.
אני מקווה שכעת זה נשמע לך יותר מתאים לאתר :)
[ליצירה]
אחלה בחלה של משפט
לאו דווקא במובן של עבר לדעתי...זה מאוד נכון שמי שמסתכל לאחור יכול לראות את המקדימה. כמו בהשתקפות....
בקיצור-אחלה של משפט!בכל המובנים..... :)
[ליצירה]
אמיצה
יש לי שני דברים. 1. זה דבר אמיץ לעשות שינוי כזה כשכולם מסתכלים...וזה באמת מעצבן שמסתכלים עליך באינספור ביקורות....כל הכבוד לך שעשית מה שרצית!.
2. אם לא אהבת את זה אז אם תסכימי לומר...מה הניע אותך לעשות את זה?
[ליצירה]
חחחחחחחח כל מי שא קרא--שיקרא!
זה ממש גדול!!! איך שחיברת בין השחיתויות של אז והיום עם הכונפה מכנאפו ;)
והנוייחס הזה...הוי..פעם היו יודעים איך לדבר, עם קמץ או עם שווא,מי שטעה לא העיז לפתוח פיו!,כיום..אם הטועה היה משתתק,אף אחד לא היה מדבר. ;)
תגובות