[ליצירה]
מוזר שנפלתי בשיטוט החסר כיוון דוקא כאן. מדובר על "ממזר פרחים" שהיה כאן באתר? אני מבין שאתה מדבר על האירוע המצער שאיתו.
גם אני פתאם תהיתי על תמונה מאחד ממפגשי צורה, על פניו, על כך שהוא כבר לא פה.
וואלה, ואפילו מאיר פרידמן חזר. אהלן מאיר!
[ליצירה]
צורת ההגשה של השיר מועררת כמה תהיות
לגבי אסקפיזם, לא בטוח שזו המילה הנכונה
הייתי אומר פרוורטי אבל אני לא בטוח שזה שייך
בקיצור שיר נחמד לגמרי :)
[ליצירה]
מאיר מאיר מאיר
מה נעשה איתך?
היומרה הגאוותנית שמסנוורת אותך היא היא שפוגעת ג"כ ביכולתך לתרגם
הרבה יוצרים חושבים שמלאכת התרגום מלאכה קלה היא ולא כך
בבואך לתרגם עליך לנסות לא רק להצמד לטקסט
אלא בעיקר לקונטקסט העיקר הוא הנסיון לשמר את רוח הדברים למרות מחסום השפה
ולא להתפס למשמעותה של מילה מסוימת אלא לרוח המשפט כולו. תרגומך הזה כמו גם שאר היצירות שתורגמו על ידך מסולופות הם
חטאת חטא חמור ליוצר הנפלא ליאונרד כהן
בכך שבכלל התיימרת לנסות ולבטא הלך רוח ילדותי כשלך וניסת ליצוק את משמעותך הדלה לתוך יצירתו הנשגבה
כולי תפלה שתחדל
ותתחיל לעסוק ביצירה מקורית גם אם היא ילדותית ופושרת משהוא היא עדיפה על פני סילוף
בברכת דרך צלחה
נתנאל
[ליצירה]
לעניות דעתי המלומדת
השיר הנ"ל בא לתאר מצב אקזיסטנציאליסטי
בו חווית התשובה לפחות ברמת האספקט החסידי של המעשה בדיוק כמו ג'וינט שגולגל בקפידה
מהווה צינור תרתי משמע לקבלת השפע
אהבתי את אוצר הדימויים החופף בין עולם החסידות לעלום הסמים הקלים השאיפה הסטלה ההתעלות וכו...
למרות שבניגוד לדעת הכותב
אני מתנגד חד משמעית ללגליזציה של סם על כל סוגיו
אשמח לראות פרסומים נוספים העוסקים בהתאמה הסימטרית בין הזרם הליטאי לבין צריכת כימיקלים
רב תודות
בוביס!!!!
[ליצירה]
ראו מי זה שב אלינו מגלות ארוכה
אהחחח יאיר רומנטיקן חסר תקנה שכמוך
שוב עשית זאת
לא אני לא בוכה רק נכנס לי משהו לעין בחיי
נו טוב אולי קצת
אתם לא יכולים להאשים אותי הוא פשוט טוב
[ליצירה]
לנוני החביבה
להבא כשאת מבקשת לבקר יצירה בכלל
ואת יצירותי בפרט
בואי נסכם שקודם כל תעשי את זה בלי שגיאות כתיב
ואחר כך את יכולה גם לנסות ולבקש יפה שנסביר לך קצת על שירה וקצת על גאונות
ורק אחר כך אולי נרשה לך להעריץ אותי
[ליצירה]
שלום לכם שוב יוצרים יקרים או אולי עלי לומר לקקנים צבועים ומתחסדים יקרים
אילה ותמי תגובותיכם לא ראויות בכלל להתייחסות היות והאוביקטיביות שלכם זועקת מאיר take me
מה גם שפרשנותה השטחית והדלה של אילה לא עושה חסד גדול עם "היצירה הנשגבת" של מאיר
שחיכתה 15 שנה כדי להנביע את הביב הנרפש הזה
מעבר לכך הייתי ממליץ למאיר להפסיק להביא מובאות ואסמכתאות ולהתחיל להתרכז ביצירה שהיא יותר יצירתית מאשר וואנה'בי אוסקר ווילד טשרניחובסקי או דה ווינצ'י את המקוריות והנשכנות שלך תשמור ל"חווית הכריעה" האישית שלך אין צורך לחלוק עמנו את העדפותייך האינטימיות ובוודאי ובוודאי לא לתת לתנ"ך פרשנות שכזו
בהמשך לתחילת דברי למאיר, להתלות ב"אשלי רברבי"
זה נחמד וטוב כמובן שבמידה הנכונה
אבל לא משם יפרוץ היוצר הצינקן והאנרכיסט שאתה כלכך מנסה ומתאמץ להציג בפנינו אתה פשוט הופך לחקיין אומלל ובמקום ליטול את כל אותם סימוכין ולהתהדר בהם כאילו הם המשפיעים עלייך ועל יצירתך
אתה הופך לבבואתם הדלוחה והחיוורת של גדולי היוצרים שאתה כלכך נהנה לנופף בשמם בכל הזדמנות