[ליצירה]
מר ירושלמי הפראדוקס שהינך מעלה פה בצורה חבוטה משהו
איננו חדש כבר רבים וטובים מאיתנו ישבו על מדוכה זו
בירנבוים במסותיו גיליס ברשימותיו המפורסמות אודות הדמוס וכמובן ליקוצ'ינסקי בספרו אינטרפטציה ללאומנות מביא את הדברים בצורה שקולה ומכובדת
מר ירושלמי אל לנו להתיימר ולנסות לפרש לתרגם ללטש ולכבס דברים שנאמרו פעמים כה רבות ע"י שועי עולם היופי ביצירה הוא היש מאין ולא היש מהיש
חבל לראות יוצר מכובד כמוך מתדרדר לאי אלו ......
בברכת יצירה רעננה ומקורית
נתנאל
:)
[ליצירה]
כנרת בראש ובראשונה אני מבקש להתנצל בפנייך אודה ולא אבוש ניסתי לגרור אותך לתגרה קלה שכן קנאת יוצרים תרבה חוכמה אך את לא נפלת בפח השפל של בור הקנאה והכבוד העצמי אלא בדיוק להפך התעלת אל מעבר לעלבון האישי הצורם ובכך הוכחת גדלות נפש נדירה הנחבאת לה בין נקיקי נפש עדינה
לעומת זאת הדס
הוכחת פה שמעבר לבורות ההסטורית המשעשעת ישנה אמת עמוקה בביטוי היידישאי המפורסם
לונינקה ייד אזויצ קלנג רויסט (כמובן שכל זאת נהגה בדיאלקט גליציאנרי עסיסי) ופירושו בעברית מדוברת:לכל פוזל עמוד טלגרף משלו
(כמובן שהתרגום הוא חופשי )
[ליצירה]
לעניות דעתי המלומדת
השיר הנ"ל בא לתאר מצב אקזיסטנציאליסטי
בו חווית התשובה לפחות ברמת האספקט החסידי של המעשה בדיוק כמו ג'וינט שגולגל בקפידה
מהווה צינור תרתי משמע לקבלת השפע
אהבתי את אוצר הדימויים החופף בין עולם החסידות לעלום הסמים הקלים השאיפה הסטלה ההתעלות וכו...
למרות שבניגוד לדעת הכותב
אני מתנגד חד משמעית ללגליזציה של סם על כל סוגיו
אשמח לראות פרסומים נוספים העוסקים בהתאמה הסימטרית בין הזרם הליטאי לבין צריכת כימיקלים
רב תודות
בוביס!!!!
[ליצירה]
כל המרחם על אכזרים סופו................
ילצערי אין אתה ראוי לשרת בצבא הגנה לישראל
החמלה שאתה מפגין פה אינה במקומה
הומניות זה דבר אחד אבל אתה מביע פה הזדהות עם אויב
מצב שבעיתות מלחמה יכול אפילו להיות מקוטלג כבגידה
בטח אתה נחלאווי;)
[ליצירה]
צורת ההגשה של השיר מועררת כמה תהיות
לגבי אסקפיזם, לא בטוח שזו המילה הנכונה
הייתי אומר פרוורטי אבל אני לא בטוח שזה שייך
בקיצור שיר נחמד לגמרי :)
[ליצירה]
כעת אגלה סוד קטן שהיה שמור עד עכשיו במערכת האתר
סנסציה מטורפתתתתתתתת!!!!!!
מאיר פרידמן הוא לא אחר מאשר רם בן חורין
מאיר \רם לא משנה איך תקרא לעצמך
אתה פאתטי בצורה מחרידה
מילא לכתוב שירים שמכפישים את גיבורי התנ"ך
מילא לחשוף נטיות מיניות פסולות המצביעות על שברון פסיכוטי
אבל לשבח את עצמך תחת שמו של יוצר אחר
הגעת לשפל חדש ידידי
בפעם הבאה שאתה מנסה לתת לעצמך תגובה טובה(הרי אף אחד אחר לא עושה את זה, אז מישהו צריך) תשתדל לשנות את הסגנון הוולגרי והילדותי שלך
ככה לפחות תחסוך מעצמך את הבושה הנוראה
שבלטפוח לעצמך על השכם לעיני כל
ולשאר היוצרים אני מקווה שתלמדו טוב טוב ממקרה פרידמן\בן חורין
יוצר עם עתיד הוא יוצר אמיתי וכנה שמוכן לספוג ולהתמודד עם ביקורת(גם אם היא קשה)
בצורה בוגרת ואחראית
ולא מלחך פנכה אומלל שמעיד על עיסתו המעופשת
ברגשות מעורבים ובתחושה כבדה
שלכם
נתנאל
תגובות