[ליצירה]
ילד אני מסכים איתך בכל מילה
פשוט הוצאת לי את המילים מהפה
יש מימד שטחי מאד הן ברמת הכתיבה והן ברדידות התחושות אותם מנסה הכותב לבטא
ובנוסף כמו ש"ילד" כתב קו העלילה לא מתפתח בצורה הגיונית מידי הדיאלוג מתפתח בצורה דיספרוגרסיבית אבל חבל לי להשתמש במונחים מעולם הספרות הרי ברור שהכותב לא קרא ספר מעולם
בברכת רפואה שלמה
אני :)
[ליצירה]
אומנם זוהי לא יצירה קלאסית אקסטרוברטית
אבל קיים בה שביב אמת המשותפת לכולנו
מן עצב עמום וכנה גם אם יש בו קורטוב קלישאתי
אני מאד מופתע מהעובדה שהשיר קיבל המלצה
ועוד יותר מהעובדה שהממליץ הוא שי דוידס
אבל איך אומרים אצלנו "תן ביצה ובורקס להמון
והם יערצוך כיורם גאון"
ותחשבו על זה
[ :)
[ליצירה]
רם בן חורין איזה מן יוצר גאה אתה
אוכל להתייחס להערותיך העולבות בי אוכל גם לפגוע בך בתאוות נקם משולחת רסן ,אוכל
אבל קודם כל אחכה שתגיע לגיל מצוות
ועד אז ידידי הצעיר והעניו אל תנסה לקפוץ מעל לפופיק שלך
בסדר תשב"ר חביב שלי?
:)
[ליצירה]
יעל חביביתי קודם כל אני מעריך את היושרה למרות שהיא מעידה על בורות מסוימת
נדרש אומץ רב להגיד בצורה כלכך פשוטה אני מטומטם
ואולם התהיה שלך בדבר דרך החיבור אל השיר נכונה היא ללא כל ספק כבר הרבה קולמוסין נשתברו על מדוחה זו. אם שאלתך נשאלת בצורה יותר ספציפית על יצירה זו או על יצירותי בכלל התשובה היא שאכן ישנם רבדים עמוקים יותר שכל שיר שלי טומן בחובו מה שלא שולל את החופש שלך ושל כל אדם באשר הוא להבין ולהתחבר לפן מסוים שהשיר מיצג
לגבי הספקולציה המחוכמת שהעלת בדבר היותי מעין יוצר פיקטיבי אני חייב להודות נפגעתי אבל אני אמחל לך וזאת רק מפני שברור לי שהדבר נובע מסוג מסוים של פיגור
אמנם שירי הם סאטירים לרוב ומעוטרים הם בהומור מושחז ונשכני
ברור ששכבות מסוימות באוכלוסייה יתקשו לפרש את הדברים חלקם אפילו עלול להפגע לעתים
אבל אין הדבר אמור לגרום לי להוריד את הרמה
ואחרון לגבי הטענה שאני עשיתי למר פרידמן עוול בכך שלא ירדתי לעומקו של שירו הנאלח הרי בדיוק ההפך הוא הנכון אני בחירוף נפש ממש הגנתי על קודשי ישראל מציפורניו המטונפות של אותו פרחח
ואת כל אותם רמיזות הומואירוטיות דליתי אני משירו והצגתי אותו ואת שירו הסוטה במערומיו
ואם אינך יכולה להכיר טובה על כל אלה אין אלא לומר אינך ראויה לקרוא את יצירותי
[ליצירה]
אומר לך את האמת חביבתי אני מודע לכך שלעיתים התייחסותי היא מעט נוקשה
אבל הסיבה לכך היא הניתוח השטחי של מרבית המבקרים במידה ויש לך הערה כלשהי שמתייחסת לרובד היותר מורכב שבשירי
איך אומרים "איי וויל בי דלייטד" להקשיב ואף לשפר
קפיש?
[ליצירה]
ידידי אומנם אין זו הזירה המתאימה לעריכת ויכוח פוליטי \אידיאולגי
אולם הדברים שאתה משורר פה צורמים הם
לעניות דעתי מקור הטעות שלך ושל שאר גורמים מנוונים במדינה
היא בהחלת יחסי כובש נכבש על האוכלוסיה הערבית
בעוד שאני בתור לוחם פעיל זה שנים לא מעטות
רואה בדיוק את מהות יחסינו עם שכנינו הישמעלים
על כל הנגזר ומשתמע מכך אפשר למלא אלפי ספריות
בשורה התחתונה אין לנו אלא להלחם כרגע ולכבוש את החמלה המטעה וההומניות המסלפת
ולעסוק בלחימה כי לדאבון לבנו זה המצב בה אנו שרויים
כל נסיון לתאר את המצב בצורה שונה הרי הוא מרפה את ידי העם והלוחמים וסופו שימיט אסון על כולנו
[ליצירה]
שלום לכם שוב יוצרים יקרים או אולי עלי לומר לקקנים צבועים ומתחסדים יקרים
אילה ותמי תגובותיכם לא ראויות בכלל להתייחסות היות והאוביקטיביות שלכם זועקת מאיר take me
מה גם שפרשנותה השטחית והדלה של אילה לא עושה חסד גדול עם "היצירה הנשגבת" של מאיר
שחיכתה 15 שנה כדי להנביע את הביב הנרפש הזה
מעבר לכך הייתי ממליץ למאיר להפסיק להביא מובאות ואסמכתאות ולהתחיל להתרכז ביצירה שהיא יותר יצירתית מאשר וואנה'בי אוסקר ווילד טשרניחובסקי או דה ווינצ'י את המקוריות והנשכנות שלך תשמור ל"חווית הכריעה" האישית שלך אין צורך לחלוק עמנו את העדפותייך האינטימיות ובוודאי ובוודאי לא לתת לתנ"ך פרשנות שכזו
בהמשך לתחילת דברי למאיר, להתלות ב"אשלי רברבי"
זה נחמד וטוב כמובן שבמידה הנכונה
אבל לא משם יפרוץ היוצר הצינקן והאנרכיסט שאתה כלכך מנסה ומתאמץ להציג בפנינו אתה פשוט הופך לחקיין אומלל ובמקום ליטול את כל אותם סימוכין ולהתהדר בהם כאילו הם המשפיעים עלייך ועל יצירתך
אתה הופך לבבואתם הדלוחה והחיוורת של גדולי היוצרים שאתה כלכך נהנה לנופף בשמם בכל הזדמנות
תגובות