[ליצירה]
הגעתי ליצירה דרך אופציית "אקראית" ואני בטוח שכיום את כבר לא בת"שית ואפילו אולי כבר סטודנטית. אבל בהחלט יום קשה גורם לדברים קטנים להראות טובים.
[ליצירה]
מקק לפני שאתה קורא לאנשים אהבלים סתכל על עצמך. דיון מתחיל בשש בערב יש נאום ארוך של פרנץ שמידט ואז יוצאים להפסקת צהריים? מה נסגר?
אולי אם זה היה בנורווגיה הייתי מבין, שם אין להם תחושה של זמן בקיץ השמש תמיד זורחת.
[ליצירה]
מבצע סבתא נחלאווים זה לא דרעק, זה פשוט פאזה שעוברת עם הזמן. ודרך אגב הקצ' היותר גדול של הסיפור הוא שהוא אמיתי.
ממזר פרחים בתור אחד שהיה בנח"ל עם מ"מ גולנצ'יק זה לא צריך להיות בעיה.
[ליצירה]
מעניין שמספר התגובות הוא כמספר הצפיות. אני זוכר חזרנו מחתונה ועברנו ליד משאית כזאת וכל הדרך ירדנו על כמה חבר'ה שזה בקושי יספיק להם לארוחה אחת, למחרת ארוחת צהריים- עוף וכולנו חשבנו על אותו דבר.
תגובות