[ליצירה]
אז ככה...
אין באמת סיבה שמי שלא עומד מאחורי התמונה יבין מה הקשר בין הכותרת לתמונה...
המקום הוא מן מקום שאליו אני בורחת, כמו השיר: "בורח למקום שלא יציקו לי" והפרחים האלה- מן גג שמסתיר מתחתיו את כל מה שיש ו-פורח. גבוה. למקום שאף אחד לא יציק לו...
[ליצירה]
תודה על התגובה
העניין הוא לא חוסר אמונה או משהו כזה. זאת הגאווה, כזו שגורמת כל הזמן להתנפח ולהרגיש כמה אני טובה. זאת הבעיה. והיא מתעצמת כשאנשים מחמיאים. וזה קורה.. ב"ה ... מידי פעם.
אבל, תודה!!
[ליצירה]
חמודה... הכתיבה שלך ממש תמימה, בין אם זה בכוונה או שאת בעצמך תמימה, יש תשובות שקשה למוח האנושי להכיל או להבין, אני בטח לא יכול לתת לך תשובה על שאלת, לדעתי כדאי לך לדבר עם הרב שלך(אם יש לך כזה).
ובקשר למה שאני חושב על מה שכתבת-
שנצמדים לחוקים בהדיקות ולא עושים את זה בלב שלם באמת ומתוך אהבת אלוקים בכל פעם מחדש- זה באמת עלול להמאס, אני באמת חושב שאת צריכה לשאול את עצמך, למה את דתייה? ואיך הרצונות שלך באים לידי בטוי בחייך.
סליחה על החפירות
אלדר
[ליצירה]
אני אישית, החלטתי לפני זמן קצר להפסיק עם ה-בס"ד חסר המשמעות הזה וגיליתי להפתעתי שהוא ממש עוזר להתחיל בכתיבה- שזה דבר קשה.
בכל מצב- עד שלא יסבירו לי (אם בכלל) בשביל מה צריך בס"ד, אני עושה עליו חרם.
(אחת הסיבות היא בהחלט שנאת השגרה המשמימה).
בקשר לגאווה- תחשבי שהכל מ-ה' וכל כשרונותייך ה' נתן לך ואז זה כבר לא גאווה.
[ליצירה]
המשוררות המצחיקות - התשובה לשאלה בקשר ל'בס"ד' נכתבה על ידכן בשתי השורות האחרונות של תגובתכן. זו הכרה בכך שה' הוא יוצר הכל, הכל תלוי בעזרתו, וזו גם מין בקשה (לדעתי) שימשיך לעזור לנו. (אפשר גם לכתוב המון דברים בעלי משמעות דומה, אם נמאס מהשגרה...: ב"ה, לק"י [=לישועתך קויתי ה'] וכל דבר שאת יותר מזדהה אתו!
[ליצירה]
אינך היחידה החושבת כך.
לכולם בודאי חלפה מן מחשבה שכזאת בליבם!
אולם כולנו כותבים ואין אנו יכולים להפסיק את
המנגינה הזאת.
האם טוב יותר יהיה באם היצירות תשארנה במגירות?
שיר טוב זרימה טובה והאומר לנו על עצמינו הכל.
תודה:
חיים
[ליצירה]
אכן שיר יפה אבל מה שבטוח לא כדאי להיות כזה.
זה כמו לפחד לצאת מאלמוניות,
שיר המתאר יפה מצב זה בוריאנטים שונים בצורה
נפלאה ומעמיקה.
אהבתי ונהנתי, תודה:
חיים
[ליצירה]
מרשים
צילום מאוד מאוד יפה בעיני. גם הניתוחים שנתנו לו המגיבים.
ושם בדוי- קשור או לא קשור. כל כך נכון מה שכתבת. גרמת לי לדמוע...
שנשמע רק בשורות טובות
[ליצירה]
אז ככה...
אין באמת סיבה שמי שלא עומד מאחורי התמונה יבין מה הקשר בין הכותרת לתמונה...
המקום הוא מן מקום שאליו אני בורחת, כמו השיר: "בורח למקום שלא יציקו לי" והפרחים האלה- מן גג שמסתיר מתחתיו את כל מה שיש ו-פורח. גבוה. למקום שאף אחד לא יציק לו...