[ליצירה]
לעומת זאת מגילת רות נגמרת הרבה יותר טוב רות ובועז מתחתנים ובליל הכלולות הוא נפטר במיטה- הרבה יותר טוב(אני יודע שזה לא כתוב בפסוקים אבל כך המדרש אומר). ודרך אגב כשאומרים נקודה למחשבה האם מדובר באמת על נקודה או שמא על מיקוד של המחשבה. ותחשבו על זה
[ליצירה]
אופטימיות עד בלי די
לא תכונה רעה מדי
אמנם קצת לא ריאלית
במציאות הישראלית
לכן אולי כדי בכל זאת
לפסיכולוג שוב לפנות
אני, את שלי אמרתי
כתגובה לך היצירתי
[ליצירה]
לה התכוונתי בדיוק לשערורייה הרי שערורייה זה נקבה וזה מה שקראו לאירוע שעליו דיברתי ולקחתי את השם הנתון והדגשתיו, מקווה שהבנת. בעניין השאר ישר לתיקון
תגובות