רמאל הלך לאיטו ברחוב והרהר לעצמו. הוא חזר הרגע מבית בעל הפלפל- פסל של פלפל שמנסכים לפניו תמצית פלפל העשויה מחמש סוגי פלפל. "איך הפסל הזה יצר פלפל? אני לא יודע, אבל מה שעובד עובד". החיים של רמאל היו די מעניינים כל יום הוא היה מגלה אל חדש, למשל אתמול הוא גילה אל בשם מרקוליס שזה גל של אבנים שזורקים עליו אבנים- מתאים מאוד לתכונותיו השמיות. היום הוא בדרך למירם אדם שמרפא מחלות ע"י הרתחת מים- משהו מדהים. הוא עבר כמה רחובות שלטי חוצות של אלים, פרסומות פסלים בייתים שניתן לעבוד אותם בבית, וכמובן כל מיני פרסומים ליינות ניסוך משובחים עם תמציות שונות ומגוונות. על עמוד בפינת רחוב עינו קלטה שלט קטן עם כמה פתקים עם מספרי טלפון. הוא התקרב על השלט היה כתוב:

 "אם אתה בחיפוש אחר אלים חדשים שהשתתפו בבריאת העולם, בואו להכיר את הגדול מכולם- א-ל עליון, לגברים: אלו- קים-052 אבי לנשים: אלו-קים- 050 שרי"

הוא לקח פתק, חשב אולי הוא יבדוק מתי שהוא. בהגיעו למירם היה תור ארוך של אנשים על ספסל אחד של מטופלים ישבו שלוש נשים שהיה להם מחלת שיער ישר שמירם היה מטפל בהן ע"י סלסול השיער בגלילים ואז הרתחת מים והעברת האדים למתקן שעל הראש של הנשים. בינתיים כשרמאל חיכה הוא שמע את הדיון של הנשים שישבו בספסל ההוא. היה להם דיון להוט מאוד על מאורעות אותו היום. מסתבר שבחנות הכל-בו לדת ואביזרי פולחן, הייתה פריצה, המשטרה חושדת בבנו של בעל החנות- תרח. הנשים המשיכו לדבר על הבן של תרח על כך שבזמן האחרון הוא התחיל לאבד את שפיותו, ולסור מדרך הישר "..עם זה לא מספיק, ראיתם עם מי אבי התחתן, עם אחותו המשוגעת גם היא, שרי הזאת, מעניין איך אמתלאי מקבלת את זה..." רמאל הוציא את הפתק מכיסו, שמות האנשים שם היו כשמותם של העבריינים המשוגעים שדיברו עליהם, הוא התלבט אם לשמור את הפתק אם לא, ואז מישהו הסתכל לכיוונו ראה את מבטו המהסס הוציא פתק ורשם עליו את המשפט הבא "תהית למה השמש זורחת ביום והירח בלילה?, מי הוא האבא של כל האלים? רוצה להכיר עולם חדש?- תגיע לבית קפה 'ארבעת הרוחות'". מעניין מאד, חשב לעצמו ובא להגיב לאיש שנתן לו את הפתק אבל הלה נעלם, כלא היה. הגיע תורו של רמאל, הוא הסביר לו את הבעיה כאבים בגרון ושיעולים. מירם  הסתכל לתוך גרונו ובלי לדבר הוציא כוס, שם בה כמה עלים יבשים והוסיף מים רותחים (המומחיות שלו) ונתן לרמאל לשתות. רמאל שתה, לא רק שזה טעים זה באמת עוזר, "תודה" הוא אמר לאחר שקיבל את הקבלה. הוא יצא מביתו של מירם, ואז מנשר נחת לו מול רגליו, הוא הרים אותו " קפה ארבעת הרוחות פתוח כל יום למעט יום שביעי, אוכל ביתי מעגל ועד עוגה על בסיס כוס קפה מלווה בהרצאות" נשמע מעניין, רמאל החליט ללכת לשם. בהגיעו לבית קפה כולם היו נחמדים שאלו בשלומו הביאו לו אוכל (מסתבר שהוא בחינם). ואז התחיל שיעור, הרצאה מרתקת על העולם על האלים ועל החיים בכלל. רמאל יצא מההרצאה עם הרגשה של עוד, הוא היה בשוק ממה ששמע, זה הוכיח לו שספקותיו לגבי החיים הם אמיתיים ושבאמת מוכרים לו הרבה לוקשים. הוא המשיך להגיע לסדנאות. מסתבר שבעל הבית, אבי, לא היה תקופה כי הוא נלקח למעצר ואפילו הוצא להורג אבל לא הצליחו להרוג אותו, אז שיחררו אותו והוא חזר. יום אחד אמר אבי שהייתה לו התגלות והוא צריך לעזוב, ומי שרוצה מוזמן לבוא איתו. רמאל ושאר האנשים שאיתו התלבטו קשות הם לא ידעו לאן הולכים אבל מה שהם ידעו זה שהם חייבים לו את חייהם, אצלו בבית הם נוצרו מחדש.

 

".. ואת הנפש אשר עשו בחרן" (בראשית, י"ב ה')

"שהכניסן תחת כנפי השכינה, אברהם מגייר את האנשים, ושרה מגיירת הנשים. ומעלה עליהם הכתוב כאילו עשאום." (רש"י שם, שם)