[ליצירה]
נתיי!!
אכן,לחץ..מתח בלתי נתפס..וכשהמתח יחתך פתאום דממה,שקט הס..זהו השקט שאחרי הסערה בו נתחיל הכל מחדש ונבנה את חיינו ע"י אותן מערבולות שמסובבות אותנו..
יפה..מצריך קריאה נוספת לפני שמגיבים,זה טוב!=]
תודה לך...
[ליצירה]
צביאל, לצערי תחושת הכישלון אצלי חזקה או צורבת יותר מתחושת ההצלחה...מה שמצליח להוציא שיר (גם אם קצת..."מעאפן").ביום שיצא לי שיר על הצלחה זאת תהיה חתיכת הצלחה...( ;
[ליצירה]
וראוי לצטט את שילה פרבר, שנאמר: "או, שיר סודי"..
יפה. בעצם לקחת אאוטסיידרית אאוטקאסטית אפלה פארנואידית ופסימית ותיארת אותה מבפנים. התיאור נשמע קצת כמו שרצוי שהוא ישמע, מיופה ואפל, ולא הכי נאמן לאמת. אבל אהבתי כי הסתפקת ברמזים ומטאפורות, וזו חולשה שלי.
[ליצירה]
חסר לי רק שורה אחת בסוף במשקל "שום רגש טוב אינו מפציע"..
וכבר אמרתי לך מה דעתי על מלנכוליות צרופה..
"אתה אוהב את הפוזה המלנכולית הזאת, את אומרת. אתה מחפש ומוצא את זה, אתה מכור. אתה לא יכול אחרת. לפעמים אני שונא את הכנות שלך אבל נדמה לי שאת צודקת. אני מחפש ומוצא את זה.
כנרה שאני לא יכול אחרת".
עצב הוא כלי, שלב בדרך ל-
אסור להישאר תקועים,
מכורים.
ואגב, החברים של נטאשה, כמובן.
[ליצירה]
וואו!!!!!!!!
אני מסכימה מסכימה סכימה!!!!!!
לצערי מהמילים:"כמה משמעות לפעולה לגיטימית..." הבנתי פחות אשמח להסבר.
את לא יודעת עד כמה המילה- תודה מגיעה לך....
[ליצירה]
נשמתי!!...
הדימויים שלך פשוט מקסימים!! הם כ"כ מקוריים ומעוררים את הדימיון...מדהים!!!!!!!!!
מעבר לזה הבנתי והתחברתי(למרו של7 ק"מ עדיין לא הגעתי....)
[ליצירה]
השיר ממש נחמד!!
אבל, בשביל ליצור חרוזים או מסיבה אחרת העמדת את השורות בצורה שגורמת למשפטים להישמע אחרת ממה שהתכוונת וזה לא נשמע טוב למשל "נשוחח ארוכות בשיחות" (רק בקריאה שניה שמתי לב איך צריך לקרו את זה אבל אולי זה בעצם מה שרצית...)
וגם "עד שנרגיש עייפים אל הבתים החמים.."
שוב נשמע צורם.
ו"נשב בסלע"???בסלע?לא עליו?
ס"הכ השיר יפה והרעין מקסים ואני ממש אוהבת את הכתיבה שלך.
(מקווה שח"ו לא פגעתי)
[ליצירה]
לא יודעת אולי הבנתי את השיר בצורה מסולפת לגמרי אבל אני הבנתי שזה שיר המספר קשר (שהתרחש בעבר) עם מישהי מיוחדת...(בכל זאת חיזורים גלויים, לא כל אחת יש בה האומץ)
אבל גם אני לא הבנתי בשום אופן את הבית האחרון..
אשמח אם תאיר את עייני. (גם בנוגע כמובן לנושא השיר)
ולסיכום אהבתי (את מה שאני הצלחתי לקבל מן השיר)
ממשממש יפה!!!