[ליצירה]
האם הזיכרון שנשאר הוא המדד לחיים בעלי ערך???
הרי כמו שאמרת כלום לא ייזכר בגלגול הבא, וגם אם שם ייחשף יעלם שוב בגלגול הבא...
האם יש איזה שהו נצח בו כלום לא ישכח? כי אם יש למענו אני מוכנה לחיות.
ואולי פשוט לא הבנתי את המונולוג. בפעם העשירית שאני קוראת אותו אני כבר לא בטוחה.
[ליצירה]
יפיפה!!!!!!!!!
התהלכתי איתך בפרדס.
יחדיו טעמנו מפירות ההדר,
ובפה אחד ביקשתי איתך את סמוכתי
שכבר תבוא ואוכל להגיע למנוחה ולנחלה...
יפה שלי, המשיכי!!!!
[ליצירה]
אני מסכימה עם אסף לגבי הסידור...
לגבי התוכן...זה קטע בוטה ופוגע אני לא מבינה לא את האומנותיות שבקטע ולא את התוכן הכ"כ.. סתמי צעקני שמסתיר מתחתיו כלום.
[ליצירה]
אני מסכימה עם שניכם שאולי באמת הקטע קצת מקמץ במילים למען האמת רציתי לשים אותו תחת הכותרת במשפט אחד...אין לי מושג איך עושים את זה.
אבל הוא כן אמור להישמע פשוט חד וחלק.
כשכתבתי אותו לא התכוותי שאדם הוא לא בריאה אלוקית אלא שהקב"ה ברא אותנו ונתן לנו חופש בחירה בין טוב ורע ואנחנו...רוב בני האדם איזה 80% בחרו ברע ולכן הפסקנו לשקף את מציאות ה' שהוא הטוב המוחלט.
בכולופן תודה רבהרבהרבה על ההערות!!
תגובות