וווווווווווווווווווווווווווואווווווווווווווווווו
"מי זאת הבלונדינית הזאת..??????"
מאמי שלי מזל טוב וברוכה הבאה!!!זה אפילו יותר יפה מבהודעה...!!
מצפה לראות כאן עוד מליון יצירות...
[ליצירה]
וווווווווווווווווווווווווווואווווווווווווווווווו
"מי זאת הבלונדינית הזאת..??????"
מאמי שלי מזל טוב וברוכה הבאה!!!זה אפילו יותר יפה מבהודעה...!!
מצפה לראות כאן עוד מליון יצירות...
[ליצירה]
וואו!!!!!!!!
אני מסכימה מסכימה סכימה!!!!!!
לצערי מהמילים:"כמה משמעות לפעולה לגיטימית..." הבנתי פחות אשמח להסבר.
את לא יודעת עד כמה המילה- תודה מגיעה לך....
[ליצירה]
אני מסכימה עם שניכם שאולי באמת הקטע קצת מקמץ במילים למען האמת רציתי לשים אותו תחת הכותרת במשפט אחד...אין לי מושג איך עושים את זה.
אבל הוא כן אמור להישמע פשוט חד וחלק.
כשכתבתי אותו לא התכוותי שאדם הוא לא בריאה אלוקית אלא שהקב"ה ברא אותנו ונתן לנו חופש בחירה בין טוב ורע ואנחנו...רוב בני האדם איזה 80% בחרו ברע ולכן הפסקנו לשקף את מציאות ה' שהוא הטוב המוחלט.
בכולופן תודה רבהרבהרבה על ההערות!!
[ליצירה]
אני לא בטוחה שהבנתי... אבל הדימוי "על גליו שרועה שקיעה מרוחקת". פשוט קנה אותי.
וכמובן גם שאר השיר שגם אם לא הצלחתי להבין עד הסוף כתוב בצורה מהממת!!!!!
תגובות