וווווווווווווווווווווווווווואווווווווווווווווווו
"מי זאת הבלונדינית הזאת..??????"
מאמי שלי מזל טוב וברוכה הבאה!!!זה אפילו יותר יפה מבהודעה...!!
מצפה לראות כאן עוד מליון יצירות...
[ליצירה]
וווווווווווווווווווווווווווואווווווווווווווווווו
"מי זאת הבלונדינית הזאת..??????"
מאמי שלי מזל טוב וברוכה הבאה!!!זה אפילו יותר יפה מבהודעה...!!
מצפה לראות כאן עוד מליון יצירות...
[ליצירה]
אסף אני לא בטוחה שבשיר ישנם טענות כל שהם שאפשר לזלזל בהם.... זה...הטחות חסרות כל פשר ולכן כן בפירוש אפשר להפנות ת'גב ולהגיד-לא בשבילי. טיעונים(ואפילו הטיפשיים ביותר...(; ) אפשר לקבל אבל משפטים נבובים לא.
אני מצטערת אבל לי נראה ששיר לא התכוונה לכלום חוץ מלהוציא קצת החוצה..(למה בכזאת בוטות אני לא מבינה? ואיפה הפן האומנותי...מצטערת אבל גם זה נעלם מעייני)
אני כן חושבת שעם ליטוש והוספה של מעט יותר תוכן לשם המפוצץ השיר יהיה נוגע יותר
בהצלחה שיר!!!!!
[ליצירה]
וואו!!!!!!!!
אני מסכימה מסכימה סכימה!!!!!!
לצערי מהמילים:"כמה משמעות לפעולה לגיטימית..." הבנתי פחות אשמח להסבר.
את לא יודעת עד כמה המילה- תודה מגיעה לך....
[ליצירה]
נסיך.....זה נורא.... זאת אומרת השיר מדהים אבל תוכנו ממש קשה..
למען האמת איך שהוא בהתחלה נתת לי הרגשה שאתה בתחילת מסע התעודדות מבורך...ופתאום- מוות, פצעים, שנאה...אווץ'!
אני באמת מאחלת לך שכבר תגיע למסע של התגברות והתעודדות ותראה שוב עוד כמה מליון דברים מדהימים יש לחיים להציע.
בהצלחה!
נ.ב "לסקול בפצעים ישנים"...-סוקלים באבנים לא??... אני לא מצליחה להבין מה זה לסקול בפציעות כנ"ל על "לרגום בפגיעות במכאובי אחרים"...אשמח אם תוכל לבאר.
תגובות