וווווווווווווווווווווווווווואווווווווווווווווווו
"מי זאת הבלונדינית הזאת..??????"
מאמי שלי מזל טוב וברוכה הבאה!!!זה אפילו יותר יפה מבהודעה...!!
מצפה לראות כאן עוד מליון יצירות...
[ליצירה]
וווווווווווווווווווווווווווואווווווווווווווווווו
"מי זאת הבלונדינית הזאת..??????"
מאמי שלי מזל טוב וברוכה הבאה!!!זה אפילו יותר יפה מבהודעה...!!
מצפה לראות כאן עוד מליון יצירות...
[ליצירה]
יפה!!(כרגיל)
עצוב(אמ...כרגיל??)
הדבר ביחיד שהפריע לי הוא ש...דמעות תנין הם אינם אמיתיות אלא בדיוק להפך דמעות תנין אלו דמעות מזויפות-רגש מזויף...(סליחה על הקטנוניות ובכל זאת...)
[ליצירה]
אני מסכימה עם אסף לגבי הסידור...
לגבי התוכן...זה קטע בוטה ופוגע אני לא מבינה לא את האומנותיות שבקטע ולא את התוכן הכ"כ.. סתמי צעקני שמסתיר מתחתיו כלום.
[ליצירה]
אמ...גם אני שונאת אותו רק הלוואי שידעתי מי זה...
השיר יותר מציאותי פחות מטאפורי באמת גנבו את מחברת השירים שלי....(ואת המוזה שכנראה היתה מקופלת בה....)לבכות.
[ליצירה]
אני מסכימה עם שניכם שאולי באמת הקטע קצת מקמץ במילים למען האמת רציתי לשים אותו תחת הכותרת במשפט אחד...אין לי מושג איך עושים את זה.
אבל הוא כן אמור להישמע פשוט חד וחלק.
כשכתבתי אותו לא התכוותי שאדם הוא לא בריאה אלוקית אלא שהקב"ה ברא אותנו ונתן לנו חופש בחירה בין טוב ורע ואנחנו...רוב בני האדם איזה 80% בחרו ברע ולכן הפסקנו לשקף את מציאות ה' שהוא הטוב המוחלט.
בכולופן תודה רבהרבהרבה על ההערות!!
תגובות