[ליצירה]
לא יודעת אולי הבנתי את השיר בצורה מסולפת לגמרי אבל אני הבנתי שזה שיר המספר קשר (שהתרחש בעבר) עם מישהי מיוחדת...(בכל זאת חיזורים גלויים, לא כל אחת יש בה האומץ)
אבל גם אני לא הבנתי בשום אופן את הבית האחרון..
אשמח אם תאיר את עייני. (גם בנוגע כמובן לנושא השיר)
ולסיכום אהבתי (את מה שאני הצלחתי לקבל מן השיר)
ממשממש יפה!!!
[ליצירה]
יפה!!(כרגיל)
עצוב(אמ...כרגיל??)
הדבר ביחיד שהפריע לי הוא ש...דמעות תנין הם אינם אמיתיות אלא בדיוק להפך דמעות תנין אלו דמעות מזויפות-רגש מזויף...(סליחה על הקטנוניות ובכל זאת...)
[ליצירה]
שיר מדהים! מתאר את רגשות בצורה מדויקת(פשוט ראיתי הכל תוך כדי שירה)
הכותרת בוטה ומסקרנת אהבתי!!
מה שלא הצלחתי להבין איך צייד שעומד על המשמר נותן להגנות לברוח???זה לא בדיוק להפך?
תגובות