אציק ביציק
בקיצור מה שהוא רוצה להגיד זה ש: "א ה ב נ ו "
זאת היתה כנרת שקפצה על המקלדת ....
אני רוצה לומר לך שיש לך ד"ש מז'וז'ו הנמלה
ושפרסמתי יצירה חדשה .. חפשי באלמנה שחורה
[ליצירה]
זה איציק העכביש
אציק ביציק
בקיצור מה שהוא רוצה להגיד זה ש: "א ה ב נ ו "
זאת היתה כנרת שקפצה על המקלדת ....
אני רוצה לומר לך שיש לך ד"ש מז'וז'ו הנמלה
ושפרסמתי יצירה חדשה .. חפשי באלמנה שחורה
[ליצירה]
אלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מה אתה עושה לי בתוך המחשב?
לא חשבתי שתקח את הקטע ברצינות:-)
ראית שלא הכניסו לך את השירים? אני מתקוממת!
[ליצירה]
.
כן, אני מניחה שאתה צודק אבל זה בעיקר קשור לסוגי אנשים. לאו דוקא כל מי שלא אוהב פשוט לא המריא מעבר לחשבונות המצומצמים, יש אנשים שזה באמת סוגר אותם וחונק. יכול להיות שיש הרבה מעבר אבל עצם ההתעסקות בחישובים ופרטים מגבילה את הכמהון שלהם ללא יודעת מה.
[ליצירה]
.
הריקנות הזו בכלל לא קשורה ב- אם זה מצליח או לא.
אפשר להצליח ובכל זאת להרגיש כלואה בתוך זה (ואל תשאלו למה המשכתי עם זה בכל זאת- תלאות הפרפקציוניסטיוּת...).
ו- גאיוס. ברוך ה' כבר מזמן סיימתי עם המקצוע הזה ומאוד מקווה שלעולם לא אצטרך לשוב אליו.
תגובות