תודה מקרב לב לכל המגיבים ללא יוצא מהכלל וגם לאלה שעוד יגיבו.
ולשאלה איך עשיתי זאת: באומנות! תשובה מתנשאת?
לא ולא!
הבד מכוסה בשכבות צבע זה על גבי זה, כל צבע אשר מראש מותאם למקומו הוא ונמרח על ידי שפכטלים.
כל צבע חדש העולה על הקודם מתבציע רק לאחר יום
וכך הלאה עד אשר אני מקבל את הגוון הרצוי לי שישלוט למעלה ושוב ממתין יום.
וכאן באה העבודה המקצועית שלא ניתן כמעט להסביר אלה להראות את ביצועה דפקטו.
כל הצבעים חיבים להיות זהים ומאותה המשפחה בכל שטח ושטח לפי הגוון שנלקח בחשבון מתחילת הציור.
תודה לכם:
חיים
[ליצירה]
תודה מקרב לב לכל המגיבים ללא יוצא מהכלל וגם לאלה שעוד יגיבו.
ולשאלה איך עשיתי זאת: באומנות! תשובה מתנשאת?
לא ולא!
הבד מכוסה בשכבות צבע זה על גבי זה, כל צבע אשר מראש מותאם למקומו הוא ונמרח על ידי שפכטלים.
כל צבע חדש העולה על הקודם מתבציע רק לאחר יום
וכך הלאה עד אשר אני מקבל את הגוון הרצוי לי שישלוט למעלה ושוב ממתין יום.
וכאן באה העבודה המקצועית שלא ניתן כמעט להסביר אלה להראות את ביצועה דפקטו.
כל הצבעים חיבים להיות זהים ומאותה המשפחה בכל שטח ושטח לפי הגוון שנלקח בחשבון מתחילת הציור.
תודה לכם:
חיים
[ליצירה]
משה שיר כה נפלא ואין מגיב אכן מאכזב!
אני אהבתי אותו מהמשפט הראשון כה עמוק וחודרני אל תוך הנפש, מביע כה רבות אומר ומותיר מחשבות אף ומילים רבות אין בו, הכאב ניתן לגעת בו ואני אהבתי את שירך עד כי קראתי אותו שוב ושוב על מנת לחוש בו את שחשת תוך כדי הכתיבה.
תודה לך על שיר נשמה:
חיים
[ליצירה]
לבאנה שלום ותודה על תגובתך שמצאה חן בעיני.
בנושא הקומפוזיציה אני מסכים איתך בהחלט מאחר ולא התאפשר לי להעלות את כל היצירה וכשליש
מימנה חסרה אזי במציאות אין זה כך.
בקשר לקטיפת הפרחים הרי שמעולם לא נזקקתי
לפרח כל שהוא על מנת שיהיה ממולי כאשר אצייר
כיוון שהכל מהזכרון או מהדמיון.
רק אנשים עם פניהם או מודליסתיות בהם אשתמש בשעת העבודה. לרוב זאת אישתי.
תודה לכל המגיבים וכמובן לך באנה.
אגב אבחנה דקה לך בנוגיע לקומפוזיציה ולכן אהבתי את תגובתך.
חיים
תגובות