תודה מקרב לב לכל המגיבים ללא יוצא מהכלל וגם לאלה שעוד יגיבו.
ולשאלה איך עשיתי זאת: באומנות! תשובה מתנשאת?
לא ולא!
הבד מכוסה בשכבות צבע זה על גבי זה, כל צבע אשר מראש מותאם למקומו הוא ונמרח על ידי שפכטלים.
כל צבע חדש העולה על הקודם מתבציע רק לאחר יום
וכך הלאה עד אשר אני מקבל את הגוון הרצוי לי שישלוט למעלה ושוב ממתין יום.
וכאן באה העבודה המקצועית שלא ניתן כמעט להסביר אלה להראות את ביצועה דפקטו.
כל הצבעים חיבים להיות זהים ומאותה המשפחה בכל שטח ושטח לפי הגוון שנלקח בחשבון מתחילת הציור.
תודה לכם:
חיים
[ליצירה]
תודה מקרב לב לכל המגיבים ללא יוצא מהכלל וגם לאלה שעוד יגיבו.
ולשאלה איך עשיתי זאת: באומנות! תשובה מתנשאת?
לא ולא!
הבד מכוסה בשכבות צבע זה על גבי זה, כל צבע אשר מראש מותאם למקומו הוא ונמרח על ידי שפכטלים.
כל צבע חדש העולה על הקודם מתבציע רק לאחר יום
וכך הלאה עד אשר אני מקבל את הגוון הרצוי לי שישלוט למעלה ושוב ממתין יום.
וכאן באה העבודה המקצועית שלא ניתן כמעט להסביר אלה להראות את ביצועה דפקטו.
כל הצבעים חיבים להיות זהים ומאותה המשפחה בכל שטח ושטח לפי הגוון שנלקח בחשבון מתחילת הציור.
תודה לכם:
חיים
[ליצירה]
לכל המעונינים להבין רישום?
זאת סקיצה ראשונית, אשר מכינים מספר כמוה, על
מנת להגיע אל הרישום או הציור אליו מתכוונים כסופי.
הביטו על היד הבטוחה, הקווים החזקים ללא פשרות,
ללא שום מחיקות, גם וקווים מסוימים חרגו מהאובייקט,
או לא הבליטו כראוי את שנראה לעין הצופה.
האומן בכל סקיצה כזאת מתמקד על הרצוי לו ביותר,
לשם השגת אפקט מקסימלי.
בין אם זה סנטר בלבד, עין, מצח או אוזן.
עד כאן על רישום.
לי במקרה זה נראה, שניסית להשיג כאן הבעה!
ומטרתך הושגה בשלמות.
סקיצה מרשימה ביותר המדברת אל הצופה בלי מילים.
באימה או הפתעה וגם פחד כל שתרצו.
תודה מכל לבי:
חיים
[ליצירה]
אסתר היקרה שלום לך!
קראתי את שירך מזמן וראיתי את התגובות על כן
ברצוני לציין שלא מצאתי לנכון להגיב כי כל מילה הייתה הורסת.
כל שעשיתי דאז הוא להכניס את היצירה הנפלאה הזו בין האהודות עלי.
בל תפגעי בשיר מקסים זה ואל תנסי לקלקל אותו,
טוב מזה לא ניתן לכתוב!
אהבתי והערצתי את שירך תמשיכי כך.
בידידות אמיתית נאמרו דברי.
שלך ושל האתר:
חיים
תגובות