אהה. זה לא ציור מפחיד. זה ציור יפה. כמובן שכל הציורים יפים, אבל בזה... אהבתי את המבט שלה, מבט מלא צפיה, כאילו היא מסתכלת אל מישהו, אולי בהערצה? אולי העינים הגדולות עשו את זה.
מדהים איך שאת יודעת לצייר הבעות! (או אולי גם לך זה יוצא בטעות, כמו לי? רק שלי תמיד ההבעות עצובות...) פה יפה, מחייך , האף מצויין.(איך מציירים אף?!) הפרופורציה של הפנים מעולה(עוד דבר שאני לא טובה בו..) העיניים אולי גדולות מדי, אבל זה מן הסתם בכוונה.. הצללה מצויינת. השיער טוב, מתעופף ברוח כזה. .. פרופורציות טובות. רק שלדעתי האוזן אמורה להיות קצת יותר רחוקה . והיא גם יפה.
בקיצור, ציור מושלם!
=) מוכשרת!
מיכל...
מה עוד אוכל להגיד לך?
אמרתי את כל שבחיי, ואיני מכיר את סודות הציור, כך שאיני יכול לתת ביקורת על הביצוע כמו שבתש עשתה.
פשוט נפלא.
היא באמת בחורה יפה, אבל הרגש שמוטבע בציור עושה את זה... כ"כ הרבה... אור.
מארי - לא לכולם יש גומות... ואולי מיכל לא רצתה להכניס לה גומות מסיבה כלשהיא?
אגב, מה הפירוש של הכותרת?
תודה!
אתה יכול להיות מקעקע מוצלח.. גם האיש שלי התחיל ברישומים , והיום הוא מצייר על אנשים..
ואפילו מרויח בכבוד,
אני מציעה לך לעבור קורס מזורז במהילת צבעים והצללות לעבוד קצת על המכניקה ..
ולהכנס לסטטיסטיקה של אלה שמציירים על אנשים
בהצלחה..
[ליצירה]
אהה. זה לא ציור מפחיד. זה ציור יפה. כמובן שכל הציורים יפים, אבל בזה... אהבתי את המבט שלה, מבט מלא צפיה, כאילו היא מסתכלת אל מישהו, אולי בהערצה? אולי העינים הגדולות עשו את זה.
מדהים איך שאת יודעת לצייר הבעות! (או אולי גם לך זה יוצא בטעות, כמו לי? רק שלי תמיד ההבעות עצובות...) פה יפה, מחייך , האף מצויין.(איך מציירים אף?!) הפרופורציה של הפנים מעולה(עוד דבר שאני לא טובה בו..) העיניים אולי גדולות מדי, אבל זה מן הסתם בכוונה.. הצללה מצויינת. השיער טוב, מתעופף ברוח כזה. .. פרופורציות טובות. רק שלדעתי האוזן אמורה להיות קצת יותר רחוקה . והיא גם יפה.
בקיצור, ציור מושלם!
=) מוכשרת!
[ליצירה]
האם באמת זה הצד בעלוב שבנו שמחכה ליורה הבא? האם אין זה הצד הרגיש יותר, העדין יותר, החייב להשטף מהנבלות שעברנו (או שעשינו ), כדי שיהיה מסוגל להמשיך להתקיים? מאוד אהבתי את הרעיון, אבל אני חושבת ששכיחה היא לרב מתנת אל. דימוי היורה האחרון, כאמצעי לשכיחה הוא מקסים. נראה לי כולנו כבר עמדנו פעם אחרי הגשם, מסתכלים על העולם הנקי פתאום (גם אם זה רק לכמה רגעים), מקווים שלגבינו זה היה כ"כ פשוט....
תודה.
[ליצירה]
יפה.
"אני מרגיש, משמע אני קיים.
אני בוכה, משמע אני אדם."
בין האיפוק לשיחרור אנחנו מעבירים את ימינו, ומגדירים את עצמינו. בלעדיהם לא היינו.
חיים, הרעיון והמבנה - מקסימים.
תודה,
מיכל.
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
ניתוח אישיות
היי זהירות! תגובות כמו שלך הן הכי מעניינות... חבל שלא פירטת. יש לי תאוריה שכזו, שאנשים מגיבים למה שהם רואים עפ"י מה שיש להם בפנים - כך שרב היצירות שלי, למרות שלא ברמת ביצוע טובה בכלל, מנסות לעורר תגובות אצל האנשים, דרך תמונות ומצבים חזקים - לטוב ולרע. ליצירה זו ספציפית, כבר שאלו אותי על וולדמורט, פיצול אישיות ועוד, ככה ש"מגעיל" אני באמת לא הבנתי... אשמח אם תרחיב.
לשאר המגיבים - תודה על התגובות.
תגובות