[ליצירה]
מכאיב לי .... זה מתאר חלקית את מה שאני הרגשתי לא מזמן... (ואני לא אפרט למה חלקית) אבל זה פשוט נכון... וכואב.
יצירה יפה מאוד וכתובה בצורה כנה. :)
[ליצירה]
אהבתי!
מאוד נותן להרגיש תחושת הזדהות.... לי זה העביר הרגשה לומר לך- זרוק אותה! איזה מן יחס זה שהיא מסובבת אותך על אצבע!
אז גם אם כתבת את הקטע לא ברגע שהרגשת את זה אז.... זה נותן הרגשה מתאימה, של כעס, ובלבול.... והרצון הזה להתבודד.
בהחלט שיר טוב!
[ליצירה]
חחחחח אהבתי ממש את המשחק מילים הזה!
"אני הרגתי יתוש, כל הלילה הוא חג סביבי וגרם לי לעיטוש" :)
"אני לא כזאת נמוכה כשירדתי מהפלטפורמות נתתי צ'יף לנמלה" =)
יומשמח לכולכם!
תגובות