[ליצירה]
טוב... אני רואה כי אין איש שמבין את השיר כמוני, ואולי טעיתי באמת. רק רצוני להבהיר שאין בכוונתי לעודד שנאת ישראל, ומי שמכיר אותי יודע שאני שונאת שיש כאלו שאוהבים יותר את אויבי ישראל מאשר את הישראלים עצמם.
לדעתי, בלי ההקדמה שזה לזכרו של עראפת ימח שמו וזכרו) זה כן מתאים למה שאני הבנתי, שאין כאן עניין של שלום... אלא פשוט תאור לכך שהערבים, ילחמו על עצמאותם.
[ליצירה]
כמה כואב, כמה נכון.... . :(
שיר חזק וטוב.. לדעתי המשפט החזק של השיר הוא זה: "אני עוד אהבתי אותך כשאת לא" ואח"כ הדימוי עם הים.... כי כאן יש את הוידוי הכואב... =(
בהחלט שיר מהלב!.
תגובות